Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
affiche 100% gevuld verwacht ik nog niet.
We hebben nu 29 namen en nog 33 toe te voegen?
Dan zou ik een stuk of ca 20 toevoegen als "flink aangevuld" noemen, imo...(afgelopen jaar werd 10 februari het affiche aangevuld tot 54 namen)
Blijven er nog ca 10 namen achter om later stadium het affiche af te maken (verwacht ik als afgelopen jaar pas in april)
Ik verwacht komende week. Bospop zou het affiche ook aanvullen en daarvan wordt gezegd dat dit in de laatste week van januari zou zijn. Lijkt me ook niet dat Nederlandse festivals van bepaalde grote in dezelfde week gaan aankondigen..
Ik verwacht komende week. Bospop zou het affiche ook aanvullen en daarvan wordt gezegd dat dit in de laatste week van januari zou zijn. Lijkt me ook niet dat Nederlandse festivals van bepaalde grote in dezelfde week gaan aankondigen..
laatste nieuws was dinsdag 22 november 2022.
daarvoor kwam telkens nieuws op een vrijdag.
daarnaast is vanaf woensdag tm zaterdag ESNS, ik denk niet dat er tijdens een aankondiging te verwachten is?
ook vraag ik me af of er acts op ESNS staan die we op Pinkpop kunnen verwachten, zit sowieso veel Stage 4 en Tent materiaal tussen als ik zo door de timeable van ESNS scroll?
Ik zou dus zeggen, morgen aankondiging of de week na ESNS met enkele namen die op ESNS gestaan hebben dan?
namen die ik oa verwacht
Ilse DeLange, onderbuikgevoel dat ze er weer bij is.
Blackbird, na Garden of Love paar jaar terug, kijk ik niet gek op van een terugkeer
dan een aantal NL namen die een eerste keer langs komen
Suzan en Freek, lijkt me lastig om om heen te gaan aankomende zomer met ook nog zo'n Netflix serie
Snelle, omdat hij er afgelopen jaar niet stond (op de meezingpartij bij Maan na)
S10, omdat ze er afgelopen jaar niet stond
Merol, omdat ze er afgelopen jaar niet stond
en Maan, die zal er wel weer zijn, om een mopje mee te doen met Snelle en Goldband lijkt me
Spoorpark Live Tilburg is 2023 niet gelijk met Pinkpop.
Wellicht zitten er namen tussen die in 2023 gedeeld worden, staan enkele acts die er 2022 niet stonden.