Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Ik zelf denk iets uit dit rijtje:

* The 1975
* One Republic
* Architects
* Mika
* Simple Plan
* Bløf
* Queens of The Stone Age
*Guns and Roses
* Disturbed
* Gojira
* War on Drugs
* Lumineers
* Tash Sultana
* Within Temptation
* Evanescence
* Rudeboy
* Sloper of Triggerfinger
* Ronde
* The Kik
* Niall Horan
* Roxanne Hazes
* Alter Bridge
?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.483
726
Als morgen GnR aangekondigd zou worden, dan hoef je deze week niet te rekenen op een pakketje. Waarom zouden die grote ego's ermee akkoord gaan om deel uit te maken van een groot pakket terwijl Pink en RW een losse aankondiging kregen?

Persoonlijk gokje: morgen een pakketje namen met info over ticketverkoop. Dinsdag Foo Fighters.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
998
444
Als morgen GnR aangekondigd zou worden, dan hoef je deze week niet te rekenen op een pakketje. Waarom zouden die grote ego's ermee akkoord gaan om deel uit te maken van een groot pakket terwijl Pink en RW een losse aankondiging kregen?

Persoonlijk gokje: morgen een pakketje namen met info over ticketverkoop. Dinsdag Foo Fighters.
RW kreeg ook geen losse aankondiging maar ja het is inderdaad een grote naam voor om in een pakket te stoppen
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.183
5.587
Drop het hier maar even. Op efestivals gaat het bericht dat er morgen nieuws komt van de Talking Heads. Hun instagram was al een paar weken actief maar daar werd eigenlijk niet al te veel achter gezocht. Kan ook zijn dat David Byrne met nieuw album en tour komt.....
Zou meteen een van mijn must sees worden, maar heb de hoop eigenlijk al opgegeven voor een reünie
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.201
2.178
Zou meteen een van mijn must sees worden, maar heb de hoop eigenlijk al opgegeven voor een reünie
Kan ik me eigenlijk ook niet meer voorstellen. Misschien een eenmalig optreden. Het zou wel gaan om de band en niet om David Byrne. Ben benieuwd...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Als morgen GnR aangekondigd zou worden, dan hoef je deze week niet te rekenen op een pakketje. Waarom zouden die grote ego's ermee akkoord gaan om deel uit te maken van een groot pakket terwijl Pink en RW een losse aankondiging kregen?

Persoonlijk gokje: morgen een pakketje namen met info over ticketverkoop. Dinsdag Foo Fighters.
het is bijna Sinterklaas... ik reken wel op pakketjes
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.201
2.178
Ze moeten de ticketprijzen ook nog bekend maken. Da's wel veel info. Al die namen en dan ook nog de ticketprijzen.😂
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
564
294
Misschien iets uit dit rijtje.

*Disturbed
* Lumineers
* Within Temptation
* Evanescence
* Ronde
* The Kik
* Niall Horan
* Alter Bridge
* One Republic
* rag n bone man
* Architects
*De jeugd van tegenwoordig
* Simple Plan
* Bløf
* Queens of The Stone Age
*Guns and Roses
*The Haunted Youth
*Yungblud
*Oscar and the Wolf
*snelle en/of Suzan en Freek
*Willy William
*Martin Garrix ofz.
* The Weeknd
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.891
8.899
Hoe komt het dat Architects hier zo vaak voorbij komt? Vraag het me oprecht af. Vind het een top band, maar had niet verwacht dat die zo populair zouden zijn bij het pinkpop publiek.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
269
132
Hoe komt het dat Architects hier zo vaak voorbij komt? Vraag het me oprecht af. Vind het een top band, maar had niet verwacht dat die zo populair zouden zijn bij het pinkpop publiek.
Omdat ik denk dat het gemiddelde pinkpop publiek niet op dit forum zit. Zij kunnen wel rustig afwachten en hebben het niet al 60/70 pagina's over het feit of GNR of RHCP komt. Ik denk dat Architects niet zo groot is qua naam als dat hier doet blijken op het forum.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
564
294
Hoe komt het dat Architects hier zo vaak voorbij komt? Vraag het me oprecht af. Vind het een top band, maar had niet verwacht dat die zo populair zouden zijn bij het pinkpop publiek.
Denk juist wel bij de echte Pinkpop gewoon hard, goeie drums en zeker goeie snaren. Populair zou ik ook niet direct zeggen, maar het zou niet gek zijn als ze er staan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Sowieso een beetje gek om te zeggen dat het niet bij “Pinkpop” past.

Er heeft inmiddels alles gestaan van Justin Bieber tot Arcade Fire tot Bruno Mars tot Rammstein tot The Cure tot Lionel Richie tot Doe Maar tot Guus Meeuwis tot Royal Blood tot Aviici.

Vrijwel elk soort genre / artiest heeft wel eens op Pinkpop gestaan.

Dus Architects kan gewoon prima.

Enige wat wel lastig wordt is een K3 maar zelfs the Sugababes kunnen gewoon bij de aankondiging zitten.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
Sowieso een beetje gek om te zeggen dat het niet bij “Pinkpop” past.

Er heeft inmiddels alles gestaan van Justin Bieber tot Arcade Fire tot Bruno Mars tot Rammstein tot The Cure tot Lionel Richie tot Doe Maar tot Guus Meeuwis tot Royal Blood tot Aviici.

Vrijwel elk soort genre / artiest heeft wel eens op Pinkpop gestaan.

Dus Architects kan gewoon prima.

Enige wat wel lastig wordt is een K3 maar zelfs the Sugababes kunnen gewoon bij de aankondiging zitten.
Urbanus 😏
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
...is vandaag de dag?


sponge bob day GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en mart1234

Gebruikers die dit onderwerp bekijken