Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
overigens, stel een vierde dag zou in aanmerking komen. Mojo was voor de eventuele 4e dag voor de 50ste editie in 2019 bezig met Neil Young. Die uiteindelijk een maand later pas naar Europa kwam.

Laat die nou net een nieuw album uit hebben.

Heeft het nu écht 142 pagina's geduurd voor Neil Young opduikt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Countdown met Adam Curry en Simone Walraven. Waar is de tijd naar toe. ?
Zijn er ook nog forumleden die Toppop hebben meegemaakt ?
Ja hoor..... met Siempie Walraven ja.... was vaste prik dat countdown, zoals ook luisteren op toen nog Hilversum 3 naar DJ Alfred Lagarde !!!!!!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Rick1617899545

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Om serieus te antwoorden ? : elk festival is er wel een festileaksmeeting. Even bijpraten tijdens de minst interessante act.

Maarja, voor iedereen is die minst interessante act anders ?

Voor de countdown timer. Europe natuurlijk, it's the final countdown tudududuuuu
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Om serieus te antwoorden ? : elk festival is er wel een festileaksmeeting. Even bijpraten tijdens de minst interessante act.
Ik heb daar al verschillende leuke van gehad. Op Lowlands en Werchter bijv, maar ook op Fortarock was een gezellige
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Benieuwd of Pinkpop vandaag, morgen en zondag ook nog het e.e.a. teased of dat het bij de timer blijft.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Zie net op Facebook (Meta?) dat the Eagles op 17 juni in het Gelredome staan. Man man, wat een overdaad komende zomer ?.
Ja... Doei... Wat is dit joh? Proberen ze nog veel mensen van dat Pinkpopweekend weg te snoepen, zodat er minder mensen tickets voor PP gaan kopen?
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
overigens, stel een vierde dag zou in aanmerking komen. Mojo was voor de eventuele 4e dag voor de 50ste editie in 2019 bezig met Neil Young. Die uiteindelijk een maand later pas naar Europa kwam.

Laat die nou net een nieuw album uit hebben.

Hoe zouden ze dat oplossen met mensen die al een ticket hebben? Het lijkt me niet dat ze een 4e dag inc headliner kunnen toevoegen zonder de prijs aanzienlijk te verhogen. Maar je kunt ook niet zo kort voor start verkoop de mensen met tickets de keuze nog voorleggen extra te betalen of hun ticket in te leveren.

Wellicht een 4e dag als apart evenement (PP Classic met Young :) ) waarbij je als je als weekend tickethouder bijbepaald gewoon op de camping staat en er dus een 4 daags festival van maakt?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
In 2019 was de Ziggo Dome volgens mij niet volledig uitverkocht voor Neil Young. Megaland lijkt me voor een Young concert wat te groot toch?

En die ''vier dagen'' betekende gewoon ''nog vier dagen tot einde countdown.'' volgens mij. Zou daar niet teveel achterzoeken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken