Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Wanneer begint de verkoop van Pinkpop? Meestal kennen we daarvoor het grootste deel van de lineup wel.
Meestal was ie ook in maart. Nu begin november. Oftewel: net zoals we bij andere festivals gewend zijn, begint de kaartverkoop met slechts een handvol namen…
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Ja maar heb het gevoel dat sommigen hier wel heel hard in een Springsteen tunnel zitten.
Met alles wat circuleert op internet qua “geruchten” en wat hij zelf gezegd heeft is het in ieder geval aanemelijk dat hij binnenkort een tour bekend gaat maken….
 

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
4 dagen is toch op zondag lijkt mij…
Omdat Zondag in het weekend is zeg ik The Weeknd!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Ja maar heb het gevoel dat sommigen hier wel heel hard in een Springsteen tunnel zitten.
Animation 3D GIF by Alejandro Pérez
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Uiteraard wordt dat headliner nummer drie. Maar zal al die flashy kleurtjes ook niet een opmaat kunnen zijn naar een nieuwe huisstijl? Jan is met pensioen, dus die veto wordt niet ingezet ;) Pinkpop had altijd een heel traditionele huisstijl.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Uiteraard wordt dat headliner nummer drie. Maar zal al die flashy kleurtjes ook niet een opmaat kunnen zijn naar een nieuwe huisstijl? Jan is met pensioen, dus die veto wordt niet ingezet ;) Pinkpop had altijd een heel traditionele huisstijl.
Er zijn sowieso wat verrassingen die er aan komen. Management wilt echt dingen gaan vernieuwen en meer publiek uit de Randstad naar Limburg lokken. Het motto is nu echt “Pinkpop moet nog eens 50 jaar mee” .
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Helemaal gelijk. Verbaasd me nog steeds dat er gisteren niks bekend werd gemaakt.
Ze zouden dus in eerste instantie gisteren de headliner droppen maar hebben uiteindelijk besloten om het met meer bombarie (countdown) op maandag te doen?

Maar dan is het Bruce niet lijkt me. Want die zal wel in één keer zijn hele tour naar buiten brengen toch?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Er zijn sowieso wat verrassingen die er aan komen. Management wilt echt dingen gaan vernieuwen en meer publiek uit de Randstad naar Limburg lokken. Het motto is nu echt “Pinkpop moet nog eens 50 jaar mee” .
Heel interessant. Ik vermoed dan ook echt dat er een fris setje namen op zondag de bovenkant kleurt.

Ik blijf erbij dat mijn voorspelling Posty en/of Imagine Dragons met als afsluiter een grote DJ naam hem gaat worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Er zijn sowieso wat verrassingen die er aan komen. Management wilt echt dingen gaan vernieuwen en meer publiek uit de Randstad naar Limburg lokken. Het motto is nu echt “Pinkpop moet nog eens 50 jaar mee” .
Als ik dit zo lees dan kun je dat ook vertalen naar een headliner die geen 72 is en al 50 jaar mee gaat. Met andere woorden. Geen Springsteen. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Als ik dit zo lees dan kun je dat ook vertalen naar een headliner die geen 72 is en al 50 jaar mee gaat. Met andere woorden. Geen Springsteen. ?
aan de andere kant, trek je met Springsteen wel mensen uit de randstad, als dat de bedoeling is.
lees het meer als, die acts die normaal in de grote arena's / ziggo's en de grote velden.

Dat publiek komt niet als een act een half jaar geleden nog in de Ziggo stond, althans zo lees ik dat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
aan de andere kant, trek je met Springsteen wel mensen uit de randstad, als dat de bedoeling is.
lees het meer als, die acts die normaal in de grote arena's / ziggo's en de grote velden.

Dat publiek komt niet als een act een half jaar geleden nog in de Ziggo stond, althans zo lees ik dat.
Stond er überhaupt wat in de Ziggo de afgelopen 2 jaar......
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Je trekt Springsteen fans uit de randstad ja. De 'hippe Amsterdammer' gaat niet naar Landgraaf komen voor (hoe gigantisch ze ook zijn) drie 50+ acts.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken