Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik denk dat het heel lastig is om een duidelijke hint in die teaser te zien ?…
En dat het niet zo bedoelt is.

Het flikkeren van de letters lijkt heel erg op hoe Coldplay nieuwe dingen heeft aangekondigd.

Je kunt het opvatten als Dancing In The Dark van Bruce Springsteen.

Of AC/DC nieuwe album heet Power Up. Beetje zelfde visuals. Elektriciteit gaat langzaam weer aan.

Of het zijn gewoon de Pinkpop letters die langzaam weer aan gaan omdat het weer kan en mag.?
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
dat laatste is heel waarschijnlijk ja.

wel leuk gedaan, als je op de tijdklok zweeft gaat die een beetje schommelen.
kosten nog moeite bespaard ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik denk dat het heel lastig is om een duidelijke hint in die teaser te zien ?…
En dat het niet zo bedoelt is.

Het flikkeren van de letters lijkt heel erg op hoe Coldplay nieuwe dingen heeft aangekondigd.

Je kunt het opvatten als Dancing In The Dark van Bruce Springsteen.

Of AC/DC nieuwe album heet Power Up. Beetje zelfde visuals. Elektriciteit gaat langzaam weer aan.

Of het zijn gewoon de Pinkpop letters die langzaam weer aan gaan omdat het weer kan en mag.?
Hmmmm. Dus duidelijk Night (donker----zwart) Wish (Heel hard duimen dat Pinkpop doorgaat)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Even een wildcard: Mocht het Springsteen nou niet zijn, zou Pinkpop dan ook niet zo'n countdown klok neerzetten en groots moment organiseren voor Adele?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Even een wildcard: Mocht het Springsteen nou niet zijn, zou Pinkpop dan ook niet zo'n countdown klok neerzetten en groots moment organiseren voor Adele?
Geloof er niks van. Straks start verkoop van haar concerten in Londen. Die zijn op 5. Min uitverkocht. Wedden?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Ja, ook dat kan. Ik ben het spoor bijster. Zelfs ogenschijnlijke afvallers als Coldplay zie ik weer als optie. De enige overtuiging die ik heb is dat het een grote naam moet zijn. Maar ook dat kon weleens anders zijn…
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Even een wildcard: Mocht het Springsteen nou niet zijn, zou Pinkpop dan ook niet zo'n countdown klok neerzetten en groots moment organiseren voor Adele?
Als Adele zo huge is als sommigen hier zeggen. Waarom kan Coldplay dan niet op Pinkpop of RW, maar Adele wel? :unsure: Dan "moeten we dat toch niet willen?"
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Ja, ook dat kan. Ik ben het spoor bijster. Zelfs ogenschijnlijke afvallers als Coldplay zie ik weer als optie. De enige overtuiging die ik heb is dat het een grote naam moet zijn. Maar ook dat kon weleens anders zijn…
Maar waarom denken we dat dit allemaal rond één naam draait? Voor één naam gaan ze echt geen countdown doen van 5 dagen. Deden ze bij Metallica ook niet.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.392
3.337
Maar waarom denken we dat dit allemaal rond één naam draait? Voor één naam gaan ze echt geen countdown doen van 5 dagen. Deden ze bij Metallica ook niet.
Er is echt 0 aanleiding om te verwachten dat er een pakket komt. Pinkpop mist een headliner, die maken ze maandag bekend.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Er is echt 0 aanleiding om te verwachten dat er een pakket komt. Pinkpop mist een headliner, die maken ze maandag bekend.
Er is ook 0 aanleiding om aan te nemen dat alleen die headliner wordt aangekondigd natuurlijk. Op dit moment is het allemaal gissen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken