Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
weet niet of die dat 2022 ook van plan is... aangezien het in 2020 de bedoeling op zaterdag was.
ik ga er ook niet van uit dat hiervan acts op dezelfde dag over komen.
@DennisvdBr , ik was wel benieuwd en kon het nergens vinden: Van wanneer tot wanneer kunnen mensen volgende week dagtickets wisselen? Is dat gewoon van maandag tot zaterdag?
ik was wel benieuwd en kon het nergens vinden: Van wanneer tot wanneer kunnen mensen volgende week dagtickets wisselen? Is dat gewoon van maandag tot zaterdag?
op de site bij de ticket info stond, dat "in de week voor de start verkoop" de vouchers voorrang krijgen, maar er is ook mogelijkheid om van dag te wisselen of zelfs voor mensen met dagkaart te wisselen naar combi-ticket (met bijbetaling).
de verkoop start vrijdag 5 november, om 10:00
Als ik het sociale media bericht lees, heb ik toch telkens wel wat bedenkingen er bij...
Er staat dus "Vier dagen". Het kan duiden op, 'nog 4 dagen' of 'over 4 dagen' zoals de countdown. Het kan ook zijn, letterlijk 'vier dagen' waar het nieuws over kan gaan? Ik ga er niet meteen van uit, maar het zou kunnen.
Het ? associeer ik dan toch meer met nieuws uit de richting van een harder segment, of minstens gitaarwerk, ofwel "rock" muziek.
Anders had een willekeurig ander emoticon geplaatst kunnen worden, maar specifiek deze.
Waar ik nog altijd moeite mee heb is te denken dat er een headliner komt die al in het circuit zit. Verkoop en aankondiging een maand naar achteren geschoven, duid niet op een act die al rond gaat imo. Tenminste het zou mij enorm verbaasd achterlaten...
Misschien zien we komende 3 dagen nog wel wat hints of aankondigingen?
Classy.
Even iets anders, en ik weet dat dit heel, heel, heel vergezocht is, maar ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. Er was vroeger, heel vroeger, duidelijk voor mijn tijd, maar sommigen van jullie hebben het wellicht nog meegemaakt, een Nederlands muziekprogramma genaamd Countdown. Mogen jullie drie keer raden wie er daar een interview heeft gedaan...
overigens, stel een vierde dag zou in aanmerking komen. Mojo was voor de eventuele 4e dag voor de 50ste editie in 2019 bezig met Neil Young. Die uiteindelijk een maand later pas naar Europa kwam.