Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Volgens mij kan je elke band wel noemen als optie als je gaat verwijzen met woorden als dark, light en black.

Iron Maiden Fear of the Dark, heuy het licht gaat weer aan, dezelfde optie van Pearl Jam geldt ook voor Metallica, black album
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hoeft niet perse. De vorige keer stond Rag n Bone man bijvoorbeeld op dezelfde dag op Pinkpop én Stadspark. Was toen hier nog een hoop discussie over. :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Hoeft niet perse. De vorige keer stond Rag n Bone man bijvoorbeeld op dezelfde dag op Pinkpop én Stadspark. Was toen hier nog een hoop discussie over. :p
weet niet of die dat 2022 ook van plan is... aangezien het in 2020 de bedoeling op zaterdag was.
ik ga er ook niet van uit dat hiervan acts op dezelfde dag over komen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
@DennisvdBr , ik was wel benieuwd en kon het nergens vinden: Van wanneer tot wanneer kunnen mensen volgende week dagtickets wisselen? Is dat gewoon van maandag tot zaterdag?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik was wel benieuwd en kon het nergens vinden: Van wanneer tot wanneer kunnen mensen volgende week dagtickets wisselen? Is dat gewoon van maandag tot zaterdag?
op de site bij de ticket info stond, dat "in de week voor de start verkoop" de vouchers voorrang krijgen, maar er is ook mogelijkheid om van dag te wisselen of zelfs voor mensen met dagkaart te wisselen naar combi-ticket (met bijbetaling).
de verkoop start vrijdag 5 november, om 10:00
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik heb het vermoeden dat de ticketprijzen verhoogd gaan worden.
dagtickets + 10 euro en weekend + 15 euro.
 
  • Wow
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Als ik het sociale media bericht lees, heb ik toch telkens wel wat bedenkingen er bij...

Screenshot_20211028-191517-420.png

Er staat dus "Vier dagen". Het kan duiden op, 'nog 4 dagen' of 'over 4 dagen' zoals de countdown. Het kan ook zijn, letterlijk 'vier dagen' waar het nieuws over kan gaan? Ik ga er niet meteen van uit, maar het zou kunnen.

Het ? associeer ik dan toch meer met nieuws uit de richting van een harder segment, of minstens gitaarwerk, ofwel "rock" muziek.
Anders had een willekeurig ander emoticon geplaatst kunnen worden, maar specifiek deze.

Waar ik nog altijd moeite mee heb is te denken dat er een headliner komt die al in het circuit zit. Verkoop en aankondiging een maand naar achteren geschoven, duid niet op een act die al rond gaat imo. Tenminste het zou mij enorm verbaasd achterlaten...

Misschien zien we komende 3 dagen nog wel wat hints of aankondigingen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
Wat vinden we eigenlijk van de aftelklok ??
Classy.
Even iets anders, en ik weet dat dit heel, heel, heel vergezocht is, maar ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. Er was vroeger, heel vroeger, duidelijk voor mijn tijd, maar sommigen van jullie hebben het wellicht nog meegemaakt, een Nederlands muziekprogramma genaamd Countdown. Mogen jullie drie keer raden wie er daar een interview heeft gedaan...

Nee, grapje. Hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
overigens, stel een vierde dag zou in aanmerking komen. Mojo was voor de eventuele 4e dag voor de 50ste editie in 2019 bezig met Neil Young. Die uiteindelijk een maand later pas naar Europa kwam.

Laat die nou net een nieuw album uit hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en RalphiePinkpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken