Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.466
4.253
Wellicht dat Eagles dan op TW Classic staan? Of is dat te groot voor ze (geen idee eigenlijk, niet zo'n fan.)?
Dat zou een leuke plottwist zijn. Te groot is zo'n dag natuurlijk niet voor ze. Maar ik weet niet in hoeverre het past om ze in zo'n setting te plaatsen. Het is natuurlijk een grootse band met kwalitatief hoogwaardige concerten, maar het is wel echt een band voor de indoor shows.
De laatste keer verkochten die het sportpaleis niet meer uit, als ik me het goed herinner
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Eagles had ik eigenlijk wel verwacht in Antwerpen. Een festival gaan ze zeker niet doen. Dus moet er eens goed over nadenken.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Nu we nog een paar dagen hebben wat is jullie top 3 verwachtingen dat de laatste headliner wordt (dus niet je eigen voorkeur)
Mijn verwachting:
1. Bruce (geen eigen voorkeur ?)
2. Stones
3. McCartney
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
1. Springsteen
2. Taylor Swift of Beyonce
3. Volbeat + Queens of the Stone Age

En als antwoord op Sander: ik hoop dat Limp Bizkit naar Pinkpop komt met hun nieuwe album. En dat ze dan toch vooral ook de oude kneiters spelen. Nooit gezien live, dus fingers crossed ??
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.371
10.208
Waarom niet? Verkopen zonder moeite twee Ziggo Domes uit en de populariteit van Floor blijft groeien.
Omdat Pinkpop daar helemaal niet voor gemaakt is. Aan het einde van de rit staat er altijd wel een act die een heel grote groep mensen aanspreekt en ik ben er nog heilig van overtuigd dat Nightwish een niche is. Floors populariteit is misschien wel aan het groeien, maar Nightwish is een ander verhaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Omdat Pinkpop daar helemaal niet voor gemaakt is. Aan het einde van de rit staat er altijd wel een act die een heel grote groep mensen aanspreekt en ik ben er nog heilig van overtuigd dat Nightwish een niche is. Floors populariteit is misschien wel aan het groeien, maar Nightwish is een ander verhaal.
In 2015 stond Nightwish één avond AFAS. In 2018 één avond Ziggo Dome en Fortarock. In november spelen ze voor twee uitverkochte Ziggo Domes en in september speelde Floor zelf drie keer in een uitverkocht AfAS. Zowel de populariteit van Floor als die van Nightwish lijkt voor mijn gevoel te blijven groeien. Aankomend jaar doet ze ook mee aan de Duitse Beste Zangers wat ook weer nieuwe fans zal gaan opleveren.

Ik denk dat ze absoluut niet te niche zijn voor Pinkpop (al kan ik daar natuurlijk volledig naast zitten. :) ) Zou er zelf iig niet van opkijken als ze ooit een avond Pinkpop afsluiten.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Nightwish past gewoon niet echt in de lijn waarin Pinkpop programmeert. Kensington verkoopt ook 28 Ziggo's uit, net als Hans Zimmer. Die laatste zou ik trouwens wel echt heel tof vinden, maar ook dat gaat niet gebeuren
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Misschien dan toch meer iets voor Fortarock. Wel jammer dat dat niet meer lijkt te bestaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Nu we nog een paar dagen hebben wat is jullie top 3 verwachtingen dat de laatste headliner wordt (dus niet je eigen voorkeur)
Mijn verwachting:
1. Bruce (geen eigen voorkeur ?)
2. Stones
3. McCartney
Verwachting
1. Springsteen (signalen op binnenkort tour)
2. Beyoncé (hoog verlanglijst Pinkpop)
3. Adele (net begonnen met aankondigingen)
4. AC/DC (waarschijnlijk binnenkort touraankondiging)
5. Stones (misschien binnenkort Europese data)
.
6. ach ja als er toch niets anders lukt, Post Malone... (omdat dat dan maar zo is na 2020 boeking)
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Machine gun Kelly zie ik nu overal opduiken op line ups, helaas nog niet in Europa maar hij verraste mij in 2017 heel erg!
Kanshebber voor pinkpop imo! Alleen hoop ik dan einde van de middag in de tent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken