Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Wel heel erg Coldplay-achtig he.. ?
Coldplay lijkt me geheel uitgesloten.
14 juni in VS en pas 2 juli in Europa.
Die gaan niet heel erg climaat neutraal de 19e al in Europa zijn alleen voor Pinkpop.

Neem ook aan dat de Koning Boudewijn data voor Benelux het wel blijft in 2022.
Waarom zouden the killers niet kunnen headlinen?☹️✌?
Als The Killers naast Hurricane (17e) en Southside (18e) en INmusic (20e) ook nog Pinkpop tussendoor zouden doen, spelen ze 4 dagen achter elkaar, denk niet dat dat het gaat worden. Ik denk dat ze de Ziggo show nog wel een nieuwe datum prikken?
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Vind het wel apart dat de verkoop van The Eagles ook 5 november om 10 uur start.
Dat gaat dan weer een uitdaging worden.
Ticketmaster is nou niet de meest stabiele website als er veel mensen op het zelfde moment een ticket proberen te score
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Dat gaat dan weer een uitdaging worden.
Ticketmaster is nou niet de meest stabiele website als er veel mensen op het zelfde moment een ticket proberen te score
Dat hangt misschien ook een beetje van die derde headliner af hoe druk het word bij Ticketmaster ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Ik alleen op AC/DC en Elton John, maar die laatste speelt dan al elders. Ik zie er iig geen Bruce hints in.

Vertel meer Batmutsje en Mattman! :D
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Ja, hoe komen jullie in vredesnaam op Bruce?
Volgens mij puur op het feit dat ze ook maandag namen bekendmaken, maar uit die hints op Instagram zou je niet zeggen dat het Bruce zal zijn.

Edit: Lol, het zijn helemaal geen hints volgens mij. Alles in hun 2022 stijl op Instagram is in die aliensferen. Dat astronautje staat ook naast het logo op andere afbeeldingen.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken