Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Coldplay lijkt me geheel uitgesloten.
14 juni in VS en pas 2 juli in Europa.
Die gaan niet heel erg climaat neutraal de 19e al in Europa zijn alleen voor Pinkpop.
Neem ook aan dat de Koning Boudewijn data voor Benelux het wel blijft in 2022.
Als The Killers naast Hurricane (17e) en Southside (18e) en INmusic (20e) ook nog Pinkpop tussendoor zouden doen, spelen ze 4 dagen achter elkaar, denk niet dat dat het gaat worden. Ik denk dat ze de Ziggo show nog wel een nieuwe datum prikken?
Dat gaat dan weer een uitdaging worden.
Ticketmaster is nou niet de meest stabiele website als er veel mensen op het zelfde moment een ticket proberen te score
Dat gaat dan weer een uitdaging worden.
Ticketmaster is nou niet de meest stabiele website als er veel mensen op het zelfde moment een ticket proberen te score
Vanmorgen was de reguliere verkoop van de Adele concerten. Binnen een paar minuten uitverkocht. Precies de reden waarom ze niet meer op een festival staat denk ik.
Volgens mij puur op het feit dat ze ook maandag namen bekendmaken, maar uit die hints op Instagram zou je niet zeggen dat het Bruce zal zijn.
Edit: Lol, het zijn helemaal geen hints volgens mij. Alles in hun 2022 stijl op Instagram is in die aliensferen. Dat astronautje staat ook naast het logo op andere afbeeldingen.