Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Misschien beetje off topic, maar in het Pinkpop topic wel nodig te benoemen.

Presentator Herman Stok (93) is overleden. Van het hele oude radio programma "Tijd voor Teenagers", het eerste pop muziek programma op Nederlandse radio en laat dat een radio programma zijn waar Jan Smeets als tiener zijn liefde voor muziek tot zich nam met het oor tegen de radio...

nos.nl/artikel/2383329-presentator-herman-stok-top-of-flop-op-93-jarige-leeftijd-overleden
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Volbeat met nieuwe tracks....

fijn zo vlak voor de aankondiging ?
Dat eerste nummer heeft wel heel veel invloeden van Jerry Lee Lewis op het eerste gehoor. Is ook niet erg, want dat is natuurlijk precies het vaatje waar ze uit tappen. Net wat anders dan de Johnny Cash en Elvis Sound, kan die dus wel behoorlijk behappen.

Dagen For brokkelt wel weer meteen alle enthousiasme af omtrent nieuwe muziek van Volbeat.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Ach ja, geen headliner betekent slechts een uurtje Volbeat. En dan hebben ze hopelijk genoeg energie om vooral lekker te rammen met Die to Live, Lola Montez en Leviathan...
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.558
3.139
Moet bij dat eerste nummer van Volbeat vooral denken aan de saxofoon van de E Street Band. Misschien kunnen ze die even lenen van Bruce als hij er toch staat dat weekend?
 
Laatst bewerkt:
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en T. Roses

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Moet bij dat eerste nummer van Volbeat vooral denken aan de saxofoon van de E-Street Band. Misschien kunnen ze die even lenen van Bruce als hij er toch staat dat weekend?
Hmm, nou ga ik dan toch ook maar even luisteren
Edit: Het nr zou er zeker van opknappen van een goeie saxofoonsolo
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
benieuwd of Borsato na de verkoop van het optreden in Heerlen een "andere" limburgse aankondiging toe gaat voegen?

;)
Inmiddels 24 januari uitverkocht in 10 minuten. Extra show in Heerlen 25 januari inmiddels in verkoop.

Dit gaat zo hard...

Als er in de zomer weer festivals gedaan worden door Borsato, kan ik me niet voorstellen dat Pinkpop daar deze keer niet tussen gaat zitten
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik vind die Borasato ook een kwal van een vent net zoals die Hazes en Martin. De beste plek is op het strand tussen al die andere weekdieren.

Een clubtoer is gewoon een commercieel voorafje. Na deze tour wellicht wat festivals en jaar daarop wederom 5-6 keer het Feyenoord stadion. Hij is voor velen de populairste artiest van Nederland. ACDC deed dat een aantal jaren terug hetzelfde. Eerst zalen (Ahoy) en jaar later de Stadions (Arena).

Is er nog nieuws over Placebo want kan niks vinden of die ook nog in beeld zijn volgend jaar.

De vrijdag verwacht ik gewoon de Peppers. Volgens Dennis was deze dag het meest verkocht!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.739
1.899
Placebo hebben al een drietal data bekend gemaakt in mei en juni 2022 PP1980.
Staan oa op 19 juni in Rusland. Daar gaan dus nog zeker meer data bijkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Het gerucht gaat dat de vrijdag naam van Firenze morgen komt.
Dat is de vrijdag van Pinkpop.
Dus afvaller of een potentiële kanshebber voor de zondag headliner spot?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Het gerucht gaat dat de vrijdag naam van Firenze morgen komt.
Dat is de vrijdag van Pinkpop.
Dus afvaller of een potentiële kanshebber voor de zondag headliner spot?
volgens Instagram, maandag om 15:00 nieuws voor 17-06-2022

Screenshot_20210606-160309.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Benieuwd wat dat gaat worden.
jazeker! ik ook wel!

zoals ze het omschrijven "verborgen in de jungle staat Firenze Rocks op het punt om een nieuwe grote naam aan de lineup van 2022 toe te voegen" met het emoticon van een cactus. Zou het een hint zijn, of gewoon totaal niets zeggend...

Je zou bijna denken dat ze hinten naar Guns 'n Roses he... alhoewel ze 18 juni 2022 in Tsjechië staan en geen 2 dagen achter een spelen (op een enkele gig in de zelfde venue na dan), en al een andere gig in Italie hebben aangekondigd dus lijkt dat me GnR totaal uitgesloten?
Je zou bijna denken aan een andere act uit Californie?

Stel het is RHCP... ik weet niet wat een groter bommentje is voor Pinkpop, als het RHCP wel is of als het RHCP niet is voor Firenze?
Voor mensen die nog altijd op het vrrijdag-tickets van 2020 zitten te broeden, zou het een frontale klap zijn als voor Frirenze op 17-06 met RHCP uit het ei komt.
Stel het is RHCP niet... blijft nog altijd de illusie overeind dat ze nog altijd kunnen komen. Maar is er nog geen duidelijkheid dus.

Aan 1 kant, hoop ik op een andere naam. Ik zou Muse wel een act voor Firenze vinden. Maar zou een naam zijn die al rond gaat voor 2022.
Een naam die nog niet rond gaat, dat zou ook welkom zijn. Hebben we meteen een prima gerucht er bij voor de Pinkpop zondag.
(stiekem hoop ik, dat eigenlijk Metallica opduikt, maar verwacht niet dat die nu al met tourdata voor de zomer van 2022 komen)

al met al... doordat die vrijdag van Firenze samenvalt met de Pinkpop vrijdag, is dat imo al daarom intressant...
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Misschien dat RHCP naar de zondag van Pinkpop schuift (indien ze op Firenze staan, waar ik wel van uitga in verband met hun lied 'Slow Cheeta' én de genoemde cactus als referentie naar Californië). Pearl Jam is ook van dag verschoven, dus PP zal wel een regeling maken om van dag te kunnen wisselen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.212
10.623
jazeker! ik ook wel!

zoals ze het omschrijven "verborgen in de jungle staat Firenze Rocks op het punt om een nieuwe grote naam aan de lineup van 2022 toe te voegen" met het emoticon van een cactus. Zou het een hint zijn, of gewoon totaal niets zeggend...

Je zou bijna denken dat ze hinten naar Guns 'n Roses he... alhoewel ze 18 juni 2022 in Tsjechië staan en geen 2 dagen achter een spelen (op een enkele gig in de zelfde venue na dan), en al een andere gig in Italie hebben aangekondigd dus lijkt dat me GnR totaal uitgesloten?
Je zou bijna denken aan een andere act uit Californie?

Stel het is RHCP... ik weet niet wat een groter bommentje is voor Pinkpop, als het RHCP wel is of als het RHCP niet is voor Firenze?
Voor mensen die nog altijd op het vrrijdag-tickets van 2020 zitten te broeden, zou het een frontale klap zijn als voor Frirenze op 17-06 met RHCP uit het ei komt.
Stel het is RHCP niet... blijft nog altijd de illusie overeind dat ze nog altijd kunnen komen. Maar is er nog geen duidelijkheid dus.

Aan 1 kant, hoop ik op een andere naam. Ik zou Muse wel een act voor Firenze vinden. Maar zou een naam zijn die al rond gaat voor 2022.
Een naam die nog niet rond gaat, dat zou ook welkom zijn. Hebben we meteen een prima gerucht er bij voor de Pinkpop zondag.
(stiekem hoop ik, dat eigenlijk Metallica opduikt, maar verwacht niet dat die nu al met tourdata voor de zomer van 2022 komen)

al met al... doordat die vrijdag van Firenze samenvalt met de Pinkpop vrijdag, is dat imo al daarom intressant...
Cactus --> woestijn --> desert --> desertrock --> reünie van Kyuss? Of Qotsa, dat mag ook.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken