Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Dat is waar ook!
Welke evt 3e headliner zien jullie graag als het om pop gaat?
- Dua Lipa
- Taylor Swift
- Beyoncé
- Katy Perry
- P!nk
- Lady Gaga
- Andere…..

Het liefst Beyoncé of Taylor Swift. Die hebben in mijn ogen de beste act en de mooiste muzikale catalogus. Geldt voor P!nk in iets mindere mate ook. Katy Perry hoeft van mij niet. Raar mens en iets teveel dezelfde liedjes. Dua Lipa vind ik wel tof, maar nog een te mager ouvre hebben voor een headlinerspot op Pinkpop, en Lady Gaga vind ik niet actueel genoeg (meer). Datzelfde geldt voor bijvoorbeeld Rihanna, die dan wel weer super leuke nummers heeft. Justin Timberlake hetzelfde; niet actueel genoeg, wel leuke muziek. Ed Sheeran vind ik voor een half uur prima, maar daarna ben ik wel klaar met de zoetsappigheid. En Miley Cyrus heeft een kutstem (sorry Dennis). Daar loop ik bij weg...

In een co-headlinerschap zie ik wel mooie kansen voor Dua Lipa bijvoorbeeld. Dat kan ook nog natuurlijk...

• Leuk
Waarderingen: mattman
Liefst Taylor Swift, haar laatste albums zijn best goed.Maar zit niet te wachtten op een invasie van Swifties.

Er is buiten Pinkpop geen ander (meerdaags) festival in Nederland waar een act als Taylor Swift kan staan. Geldt eigenlijk voor meerdere grote popartiesten.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Er is buiten Pinkpop geen ander (meerdaags) festival in Nederland waar een act als Taylor Swift kan staan. Geldt eigenlijk voor meerdere grote popartiesten.
Wat niet is, kan nog komen. Mojo is heel goed in het uit de grond stampen van een festival, puur om een bepaalde artiest beter weg te kunnen zetten

ligt er maar aan waar Groningen nog aan gaat trekken?
maar, je komt naast Pinkpop eigenlijk uit op de losse concerten, Lowlands neemt ook niet echt die "stadion" headliners.
Of Mojo moet ergens nog een Rockin' Park uitstapje maken...

Maar voor de "grote stadion acts" zal men eerder een plek vinden in de stadions of de grote velden in Nederland. De draf en renbaan in Groningen is wel een rijke toevoeging voor Nederland fyi...

Hullabaloo dus. Alhoewel ik geen idee heb of daar nog leven in zit. Website is nog altijd die van 2019. Maar kan wellicht een prima aanvullende venue zijn voor Boybands, K-pop en bovengenoemde, grote popartiesten. Overigens zijn die wat mij betreft ook van harte welkom op de line-up van Pinkpop hoor. Maar de opzet van een hele dag muziek en ondertussen langzaamaan toeleven naar een Rockheadliner met een show van 2,5 uur, daar gaat mijn hart toch echt het snelst van kloppen...

@DennisvdBr kanshebber: Run the Jewels

zag dat ze in 2022 rond Juni Europa aandoen...

edit: is overigens in de USA support voor Rage against the Machine.... just saying

kanshebber: Run the Jewels

zag dat ze in 2022 rond Juni Europa aandoen...

edit: is overigens in de USA support voor Rage against the Machine.... just saying
komen idd een aantal UK shows geven begin juni 2022 en op Primavera Sound.

vraag me wel af of ze niet al medio / eind juni terug in VS zijn, voor VS festivals (zoals FireFly en Bunbury Festival) vlak voor herpakken van de juli tour met RATM.
RATM verwacht ik totaal niet in juni in Europa, pas na de VS tour eigelijk.
Met de aankondiging op Boston Calling tikken RATM daar ook al tegenaan, waarna ik eigenlijk nog terugkeer naar Firefly Festival (VS) verwacht voor 2022.

Maar, wel intressant om in de gaten te houden wellicht...

Volbeat met nieuwe tracks....

fijn zo vlak voor de aankondiging ?
TWO NEW SONGS FOR THE SUMMER!! Listen to “Wait A Minute My Girl” and “Dagen Før” now: https://umg.lnk.to/WAMMG_DF We wanted to share two songs that we wrote and recorded over these long, difficult fifteen months that have the vibe and feel of Summer

Weet je wat pas echt voor de 'vibe en feel of Summer' zorgt? Een zelfbevestiging voor Pinkpop 2022!

nah goed, je weet hoe ik daar over denk...

Ben sowieso wel benieuwd welke 'harde gitaren" terug komen op het affiche.
Na het KINK interview met Niek Murray laatst, ben ik eigenlijk daar meer gerust op (ook richting de toekomst.
Bijvoorbeeld Gojira en Disturbed wacht ik echt op de eerste europese data voor 2022.
Volbeat zal imo sowieso een hoge positie gaan krijgen op Pinkpop, sub minstens... (afhankelijk of het lukt nog een flinke headliner te strikken uiteraard)

Users who are viewing this thread