Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.468
6.133
2015 en 2019 lagen de kaarten wel wat anders natuurlijk. Velen denken dat volgend jaar na 2 jaar zonder festivals alle festivals moeiteloos zullen uitverkopen. Met die gedachte zou het voor mij logischer zijn dat MUSE op Pinkpop speelt dan een Springsteen of een Metallica. Die kunnen ze dan beter elders kwijt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
2015 en 2019 lagen de kaarten wel wat anders natuurlijk. Velen denken dat volgend jaar na 2 jaar zonder festivals alle festivals moeiteloos zullen uitverkopen. Met die gedachte zou het voor mij logischer zijn dat MUSE op Pinkpop speelt dan een Springsteen of een Metallica. Die kunnen ze dan beter elders kwijt.
kwestie van afwachten...

wat wil Pinkpop, wat wil Mojo, wat wil de artiest...
en aangezien Niek Murray al aangaf dat de verkoop pas in het najaar is, hebben ze al heel veel tijd genomen om met aankondigingen te komen in komende maanden. Dat is wellicht ook heel veel tijd om op een bepaalde act te wachten, imo....
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
kwestie van afwachten...

wat wil Pinkpop, wat wil Mojo, wat wil de artiest...
en aangezien Niek Murray al aangaf dat de verkoop pas in het najaar is, hebben ze al heel veel tijd genomen om met aankondigingen te komen in komende maanden. Dat is wellicht ook heel veel tijd om op een bepaalde act te wachten, imo....
Gezien je laatste opmerking, die overigens best wel hout snijd, zou ik dan toch aan een Bruce of iets dergelijks denken
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Foo's altijd welkom, maar niet logisch qua dagen achter elkaar spelen. Ook is de Foo Fighters - Pearl Jam combi tijdens de een-na-laatste editie nog geweest. Nee, die komen niet.

Ook denk ik niet dat het Muse wordt. Die kondigen WEL Firenze aan, maar niet Pinkpop. Ik denk dat dit in één keer gedaan was ware het zo geweest.

Vooralsnog verwacht ik de Peppers. Die moeten toch staan te springen om met John erbij op tour te gaan, en de fans zeker! Die vrijdag was ook helemaal in kannen en kruiken, daar gaan ze alles aan doen bij Buro Pinkpop lijkt me...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik verwacht het niet echt maar wel toevallig, Coldplay kwam toch ook in het najaar met een tournee? Kan dat ik het fout heb hoor maar pinkpop komt dan met ticketverkoop
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Zo maar een opzetje:

Vrijdag: RCHP-Volbeat
Zaterdag: Pearl Jam- Borsato
Zondag: Muse-Placebo

Best aardig toch op Borsato na.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Zo maar een opzetje:

Vrijdag: RCHP-Volbeat
Zaterdag: Pearl Jam- Borsato
Zondag: Muse-Placebo

Best aardig toch op Borsato na.
idd, wat Timmetje zegt, TOP ipv Volbeat op vrijdag. Ik verwacht namelijk dat Volbeat de vrijdag in Glisson (FR) speelt en TOP op zat/zo op Hu/So.
Placebo verwacht ik niet op Pinkpop, denk dat dan Volbeat op zondag ipv Placebo.

Ik zie alleen de combi Muse - Volbeat niet zo als logisch...

mijn gok zit momenteel op:
Vrijdag: Springsteen - Twenty One Pilots
Zaterdag: Pearl Jam- Borsato
Zondag: Metallica - Volbeat

en als Springsteen in 2022 niet is maar in 2023, dan Coldplay op vrijdag
 
  • Leuk
Waarderingen: DV91 en T. Roses

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.468
6.133
De combi Muse - Volbeat hoeft ook niet logisch te zijn. Zie Doe Maar - Rammstein. :p

(en Borsato en Pearl Jam is niet veel logischer)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.553
11.049
Placebo gaat ook inderdaad niet komen. Die staan de 19e in Rusland (dus hadden ze zondag überhaupt niet kunnen komen) en dus lijkt het mij ook heel onlogisch om twee dagen (als dat al kon) daarvoor ook nog een show in Nederland te spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
De combi Muse - Volbeat hoeft ook niet logisch te zijn. Zie Doe Maar - Rammstein. :p

(en Borsato en Pearl Jam is niet veel logischer)
touche....

ik bedoelde meer, dat ik Muse en Volbeat qua "grote" heel dicht tegen elkaar aan vind zitten anno 2022.

een Nederlandse Doe Maar voor Rammstein of Nederlandse Borsato voor Pearl Jam, zit qua nationaal / internationaal een bepaalde verklaarbare verhouding aan. Gevoelsmatig verwacht ik dan ook 'na' Volbeat een grotere (stadion)act dan Muse (die toch wel ietsje op hun retour zijn imo)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
ik doe graag een duitje in het zakje als het op de "Volbeat-kwestie" aankomt...

oke, het is geen grote stadion act en qua Pinkpop-headliner zouden ze geen eerste keuze zijn.
Maar binnen alle acts die Ziggo vullen en op andere festivals headliner staan door Europa, zitten ze daar er tussen (naast Muse fyi).
Daarnaast, zou ik de populariteit in Nederland van Volbeat niet onderschatten en denk ik niet dat die laatste jaren minder is geworden.
Ik denk zelfs dat "Wait a minute my girl" kan meewerken aan "mainstream" populariteit, als radiowaardige track.

Muse, heb ik het idee dat ze in populariteit hebben ingeboet. Daar wringt mijn schoen...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.553
11.049
ik doe graag een duitje in het zakje als het op de "Volbeat-kwestie" aankomt...

oke, het is geen grote stadion act en qua Pinkpop-headliner zouden ze geen eerste keuze zijn.
Maar binnen alle acts die Ziggo vullen en op andere festivals headliner staan door Europa, zitten ze daar er tussen (naast Muse fyi).
Daarnaast, zou ik de populariteit in Nederland van Volbeat niet onderschatten en denk ik niet dat die laatste jaren minder is geworden.
Ik denk zelfs dat "Wait a minute my girl" kan meewerken aan "mainstream" populariteit, als radiowaardige track.

Muse, heb ik het idee dat ze in populariteit hebben ingeboet. Daar wringt mijn schoen...
Volbeat vult geen Goffertpark. Punt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.468
6.133
2019 verkocht Muse zowel het Goffertpark als Ziggo Dome uit. Ik denk dat dat idee dat hun populariteit is ingeboet (iig in Nederland) wel ietwat meevalt. ;)

Ideale headliner voor Pinkpop 2022 denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken