Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad! Vind er persoonlijk niet veel aan, maar dat kan ook komen uit het feit dat ik bij voorbaat al een vooroordeel over het songfestival + deelnemers heb ?. Ben benieuwd hoelang hun succes blijft hangen in Europa.
Edit; mogen wat mij betreft dus wel aan het begin van de middag spelen, kan ik hopelijk een uurtje extra slaap mee pakken in mn tentje ?
Ja, die hadden we al een paar maandjes.
Nieuw overigens dat dagen in Goffertpark van Rammstein nu ook zo te vinden zijn, dus waarschijnlijk daar voorprogramma?
Liam Gallagher is zich ook aan het opwerpen als kanshebber voor de headlinespot. Knebworth 2x uitverkocht (2x 80.000) plus twee grote stadionshows in Manchester en Glasgow.
Liam Gallagher is zich ook aan het opwerpen als kanshebber voor de headlinespot. Knebworth 2x uitverkocht (2x 80.000) plus twee grote stadionshows in Manchester en Glasgow.
Nee, Liam is geen headliner op Pinkpop. In de UK is dit inderdaad een stadiumheadliner maar op Pinkpop zal die niet verder komen dan sub. Gedurende zijn vorige passage stond hij vroeg in een halflege tent.
Edit: als derde in de tent voor Fat Freddy's drop en Mo.
Eens dat Liam geen headliner is van een major festival in NL of omstreken. De Oasis legacy is in de UK wel voldoende voor de hoogste spots (of de op één na hoogste op Glastonbury). Kasabian was/is ook zo'n voorbeeld.
Zijn laatste passage op Pinkpop is niet heel representatief trouwens. Hij kwam toen eigenlijk voornamelijk zijn eerste - nog niet uitgebrachte - soloalbum showcasen (waarvan op dat moment volgens mij alleen Wall of Glass al was uitgebracht).
Hij is nu toch ook solo wat meer bij het Oasis werk gebleven, waar Noel na zijn eerste soloalbums toch echt wel een andere kant op is gegaan (ook te prijzen, maar minder mijn ding).
Rest dat ik denk dat Liam een goede sub of afsluiter Noord zou zijn. Afsluiter Noord voor Metallica zou mijn persoonlijke voorkeur hebben.
Nee, Liam is geen headliner op Pinkpop. In de UK is dit inderdaad een stadiumheadliner maar op Pinkpop zal die niet verder komen dan sub. Gedurende zijn vorige passage stond hij vroeg in een halflege tent.
Edit: als derde in de tent voor Fat Freddy's drop en Mo.
Hij stond in de Brightlands, niet Stage 4. Maar hij was toen dus echt net pas solo begonnen.
Ziggo was volgens mij wel (ver) uitverkocht, maar dat ligt denk ik ook aan de Britten die het niet erg vinden naar Amsterdam af te reizen.
Ik noemde Kasabian, die verkochten de Afas uit, maar daar sprak 80% Engels.
wie heeft zin om te gokken wanneer er nieuws gaat komen van Pinkpop.
uitgaande ervan dat vrijdag 5 november de verkoop start en de vouchers in de week er voor ingewisseld kunnen worden.
Ik zal alvast een voorzet maken, ik gok op woensdag 27 oktober, is 1,5 week voor start verkoop en ik vind woensdag een prima affiche-bekendmaking-dag voor Pinkpop. (misschien kan ik jullie gokjes in een lijstje verwerken)
Noord afsluiters:
Nothing but thieves - royal blood - Placebo
Overige namen in het weekend:
onder andere: Anderson paak - Rag'n'bone Man - MO - Deftones - Zara Larson - Floor Jansen - sigrid - tove lo - lewis Capaldi - Maneskin - Kensington