Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

BAM... Daar is dan ja...
Genoemd als hoog op Pinkpop's wishlist!

(ben er zelf totaal niet van, maar zou heel sterk zijn hoor. Maar lekker optijd naar huis op zondag is ook niet erg.)
Die stond nog niet op je lijstje. Het nieuws was toch al een paar dagen oud zag ik. Weinig Beyonce volgers hier denk ik ?. Ben er ook niet kapot van maar wel een artiest van wereldformaat. Stond nog nooit op PP en past denk ik uitstekend in de PP gedachte dat er heel vaak een pop headliner wordt vastgeleg. Ze zou natuurlijk ook in de Amsterdam Arena kunnen staan maar met de headliners die PP al heeft zou zij wel eens de ideale derde kunnen zijn

Die stond nog niet op je lijstje. Het nieuws was toch al een paar dagen oud zag ik. Weinig Beyonce volgers hier denk ik ?. Ben er ook niet kapot van maar wel een artiest van wereldformaat. Stond nog nooit op PP en past denk ik uitstekend in de PP gedachte dat er heel vaak een pop headliner wordt vastgelegd.
Die stond sinds 8 juni op dit lijstje!

Door dit interview bij Sagid 3FM met Nick Murray.https://www.vpro.nl/speel~PREPR_3FM...urray-schuift-aan-als-co-host-bij-sagid~.html
fragment tussen 1:49:00 en 1:51:00 fyi ;)

Maar als je dit lijstje bedoeld, be my guest! Roept u maar..

lijstje (re-post) Pinkpop-zondag-headliner gokjes :

Timmetje - Robbie Williams / Beyoncé + Imagine Dragons

RickHuissen - Bruce Springsteen & The E Street Band

neus - Editors

RubenFrusciante - Muse

Bassie78 - Beyoncé of Coldplay

Processierups - Taylor Swift

rhcp - Arctic Monkeys / Bruce Springsteen & The E Street Band

wenteldave - Muse / Coldplay

Oasiss - Post Malone

Brian - Coldplay / Taylor Swift

Joslittel - Post Malone + Imagine Dragons met DJ

emilejol - Queens of the stone age / Coldplay / radiohead / oasis / AC/DC

PP1980 - Rolling Stones

mattman - Beyoncé

Landgraver - Bruce Springsteen & The E Street Band of Taylor Swift

PJ - Beyoncé / Bruce Springsteen & The E Street Band / Coldplay

T. Roses - Bruce Springsteen & The E Street Band

Rockbeer - Coldplay / Bruce Springsteen & The E Street Band

Cootje - Bruce Springsteen & The E Street Band / Lady Gaga

DennisvdBr - Bruce Springsteen & The E Street Band

en uiteraard Indiaantje89 - Mart Hoogkamer

Ik heb Beyoncé in 2011 op Oxygen Festival gezien. Ze was toen geweldig. Hele festival trouwens, jammer dat het failliet is gegaan.

Kon ook niet anders. Voor haar trad Slash op en na haar Coldplay als afsluiter…..en dat op een dag ?

• Leuk
Waarderingen: PJ
Streep Taylor Swift maar door voor Beyoncé!

Mee eens ik zal dit de beste boeking in jaren vinden!
Metallica - Pearl Jam - Beyoncé! Hoe divers wil je het hebben!

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Ik blijf bij of Posty of ID met een grote DJ als afsluiter. Het zou me echt verbazen als Pinkpop opeens de middelen heeft voor 3 stadion headliners, dat hebben ze wigenlijk nooit.

• Leuk
Beyonce zou een grote maar ook gewaagde zet zijn van pinkpop. Hoewel zij natuurlijk een wereldartiest is, durf ik niet in te schatten hoe het pinkpop volk hierop gaat reageren. Stel je voor beyonce als headliner met een volbeat als sub. Veel meer diversiteit ga je niet krijgen ?

• Confetti
fyi Stadspark Live Groningen is op zaterdag 18 juni 2022, tijdens Pinkpop. Maar ook blijkbaar een groot concert op 12 juni wat er nog toegevoegd gaat worden.

Ze gaan daar toch sterk de concurrentie aan

fyi Stadspark Live Groningen is op zaterdag 18 juni 2022, tijdens Pinkpop. Maar ook blijkbaar een groot concert op 12 juni wat er nog toegevoegd gaat worden.

Dit klinkt alsof ik een heel drukke planning ga krijgen in juni...

Stadspark Live is toch ook van Mojo?

Hoe ze er bij komen om ook grote acts in Groningen weg te zetten snap ik niet helemaal. Wat is daar de capaciteit?
Nu hebben ze daar GnR al weg gezet, dat is al erg genoeg. Is godver bijna 3 uur rijden…

• Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: rhcp en Rick1617899545
Hoe ze er bij komen om ook grote acts in Groningen weg te zetten snap ik niet helemaal. Wat is daar de capaciteit?
Nu hebben ze daar GnR al weg gezet, dat is al erg genoeg. Is godver bijna 3 uur rijden…
60.000 man. Vind het niet erg om naar Groningen te gaan. Maak er gewoon een uitje van.

Users who are viewing this thread