Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Zal Stromae nog meer datums aan zijn tour toevoegen? Ik hoop 'm nog in Nederland te zien, maar zit ook te denken dat het best hier bij kan blijven.

Beyonce zou een grote maar ook gewaagde zet zijn van pinkpop. Hoewel zij natuurlijk een wereldartiest is, durf ik niet in te schatten hoe het pinkpop volk hierop gaat reageren. Stel je voor beyonce als headliner met een volbeat als sub. Veel meer diversiteit ga je niet krijgen ?
Hoezo een gewaagde zet? Het trekt wellicht niet de standaard Pinkpop fans maar ze vult met gemak de hele dag vermoed ik.

Weet iemand wanneer ze voor het laatst in Nederland stond?

Zal Stromae nog meer datums aan zijn tour toevoegen? Ik hoop 'm nog in Nederland te zien, maar zit ook te denken dat het best hier bij kan blijven.
Dat kan ik me dan ook niet voorstellen. Die plakt daar toch wel een nieuwe tour aan vast...

Net opgezocht 2016 solo en 2018 samen met manlief Jay-Z!
Ohja... in de ArenA met vloerprijzen á €175,- euro en dan nog re-de-lijk (lees: niet volledig want vanwege zichtlijnen waren er nog relatief veel gaten + een paar honderd zitplekken) uitverkopen voor die prijs. Lijkt me dus wel dat zij een PP veld vol kan krijgen.

• Wow
Waarderingen: wenteldave
ik gooi even een balletje op voor wat frisse NL inbreng.

Beachdog in Stage 4 of in Brightlands in 2022, ik zeg doen!

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Volbeat heeft nog een paar Europese tourdata (6 in Frankrijk, om precies te zijn) toegevoegd, met als support Raven Age.

Raven Age staan de 18e nog op Copenhell in Denemarken. Ze staan overigens niet op het affiche van Hellfest en (nog) niet op het affiche van Graspop.
Het lijkt me goed mogelijk dat Raven Age op de Pinkpop zondag mee komt met Volbeat naar Pinkpop.
Raven Age zou een aanvulling kunnen zijn voor Stage 4 of Brightlandstent.
Volbeat zou een prima afsluiter Noord kunnen worden, als de headliner eventueel meer richting een Pop headliner gaat op zondag.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en mattman
Hoezo een gewaagde zet? Het trekt wellicht niet de standaard Pinkpop fans maar ze vult met gemak de hele dag vermoed ik.

Weet iemand wanneer ze voor het laatst in Nederland stond?
Ja zo dacht ik er ook over, het standaard pinkpop volk loopt hier misschien niet snel warm voor. Terwijl zij misschien wel de beste show van het weekend zou geven.
Maar zou zij nog in het budget zitten? En hoevee blijft er dan nog over voor dagvulling?

ach ja, wat is budget?

ik denk dat Pinkpop best 3 stadionheadliners kan bekostigen.
dat zal niet het punt zijn.

kan natuurlijk nog een kleine headliner gezet gaan worden, uiteraard...
maar de namen die momenteel wel behoorlijk aankloppen als grote kans, vind ik toch wel Coldplay, Beyonce of Springsteen.
Nou zou Coldplay binnen enkele dagen de tour wel bekend maken.
Beyonce duiken de geruchten pas echt recent op, dus daar is nog weinig over te zeggen.
Overigens zijn beide genoemd voor Stade de France in 2022, zal vast in de zomer zijn.
Springsteen zou de aankondiging in september zijn, maar is nog om onduidelijke reden uitgesteld.
Voor Springsteen zijn de geruchten vooral Ierland juni en Italie juli in 2022.

Persoonlijk zit mijn hoop het meest op Springsteen, maar ben toch wel bang dat Coldplay of Beyonce qua pop-headliners meer voor de hand liggen. Waarbij Beyonce nog nooit op Pinkpop gestaan heeft, dus dat kan zelfs nog mee spelen.
Denk wel dat dit sowieso namen zijn, als ze 2022 niet op Pinkpop staan, ze in de gaten gehouden kunnen worden voor 2023.

Zag dat Bryan Adams ook weer gaat touren, eind mei in Ahoy daardoor helaas geen optie voor Pinkpop denk ik. Hij mag van mij best komen in ieder geval.

Wordt nu toch wel steeds spannender met wie ze komen. Ben echt super benieuwd.

nou, zeg dat wel...

inmiddels zitten we op 248 dagen tot Pinkpop.
en.. wat ook dichter in de buurt komt, de (her)start verkoop.
ik denk dat we in de komende 3 weken veel meer weten!
Zou je zeggen van wel, moet nog aardig wat bekend gemaakt worden. Tremonti heeft ook zijn tour bekend gemaakt in februari komt ie hier vlakbij mij in Boerderij Zoetermeer, ga daar zeker heen. Vindt ik ook wel wat voor Pinkpop. Net als Myles Kennedy die ook altijd goed blijft.

Hoop ook dat ze snel weer samen met Alter Bridge gaan touren. We wachten de komende weken ongeduldig en vol spanning af

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Bring me the Horizon nu naar de Ziggo Dome op 23 februari.
In Juni/Juli nog geen Nederlandse datum op een festival.

Na 2019 misschien te vroeg op herhaling maar hoe het er nu naar uit ziet zal het Lowlands niet worden. Toch maar weer naar Pinkpop ?

Bring me the Horizon nu naar de Ziggo Dome op 23 februari.
In Juni/Juli nog geen Nederlandse datum op een festival.

Na 2019 misschien te vroeg op herhaling maar hoe het er nu naar uit ziet zal het Lowlands niet worden. Toch maar weer naar Pinkpop ?
nou, ze staan wel vrijdag en zondag op Southside en Hurricane in Duitsland. Dus als... dan zou het zaterdag moeten zijn.
Maar denk ik niet dat ze Pinkpop tussen Southside en Hurricane in pakken.

Zou je zeggen van wel, moet nog aardig wat bekend gemaakt worden. Tremonti heeft ook zijn tour bekend gemaakt in februari komt ie hier vlakbij mij in Boerderij Zoetermeer, ga daar zeker heen. Vindt ik ook wel wat voor Pinkpop. Net als Myles Kennedy die ook altijd goed blijft.

Hoop ook dat ze snel weer samen met Alter Bridge gaan touren. We wachten de komende weken ongeduldig en vol spanning af
Myles Kennedy is toch al wel uitgesloten. Staat 17 juni in 013. Dan kan je wel stellen dat dat uitgesloten is. Ook voor Alter Bridge dus.

Users who are viewing this thread