Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Vrijdag 29 oktober 2021 de laatste headliner.
Laten we eens gek doen, Paul McCartney wordt dat. Het boomergehalte moet wel op peil blijven natuurlijk en Dennis heeft al iedereen de Bruce-tunnel in gemanoeuvreerd.

Subs:
Naast 21P nog Volbeat en John Mayer

Noord afsluiter:

Naast NBT nog Liam Gallagher en The Opposites
 
  • Leuk
Waarderingen: Lemmen200 en DennisvdBr

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Mijn voorspelling headliners:

Metallica - Pearl Jam - Beyoncé

Sub:
NBT - Kensington - Volbeat

Noord afsluiters:
21 Pilots - Robyn - Liam Gallagher

Headliner bekend making 29 oktober
Deel van programmering 3 november
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Wat ik ook altijd tof vind zijn de voorspelling line up van meerdere mensen, ben al een klein beetje mee bezig, maar van andere zien is ook wel tof

zo iets?
mijn voorspelling.... ongeveer, maar heb hier en daar nog wat twijfels

Vrijdag
Metallica
Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Placebo // Kensington // Maneskin // Scooter // Ellie Goulding // Sabaton // Frenna Deluxe // Balthazar // JC Stewart // Querbeat // Maisie Peters // Saint PHNX // Ten Times A Million // Elle Hollis

Zaterdag
Pearl Jam
Marco Borsato // Avenged Sevenfold // Royal Blood // Ragn’n’Bone Man // Crowded House // Bring me the Horizon // Deftones // James Arthur // Floor Jansen // Liam Payne // Mabel // Danny Vera // Joost // Frank Carter & The Rattlesnakes // Sea Girls // NONA

Zondag
Bruce Springsteen & E Street Band
The Killers // Volbeat // Sam Fender // Zara Larsson // Chef’Special // Dermot Kennedy // The Pretty Reckless // Of Monsters and Men // Rudeboy plays Urban Dance Squad // The Marcus King Band // Inhaler // The KIK // The Last Internationale // Ares



edit : Five Finger Death Punch er uit gehaald op vrijdag ivm Hellfest, en chvrses op zondag vervangen door Rudeboy plays Urban Dance Squad
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
The Killers als sub? Die zouden PP toch gewoon headlinen als ze er zouden staan?
Op TW Classic werden die ook gedegradeerd tot een uurtje opwarmen voor Paul McCartney, maar daar zal de Schuerinator wel voor iets tussen gezeten hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Op TW Classic werden die ook gedegradeerd tot een uurtje opwarmen voor Paul McCartney,
dat idd...

heb overigens al een edit : Five Finger Death Punch er uit gehaald op vrijdag ivm Hellfest, en chvrses op zondag vervangen door Rudeboy plays Urban Dance Squad
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
zo iets?
mijn voorspelling.... ongeveer, maar heb hier en daar nog wat twijfels

Vrijdag
Metallica
Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Placebo // Kensington // Maneskin // Scooter // Ellie Goulding // Five Finger Death Punch // Sabaton // Frenna Deluxe // Balthazar // JC Stewart // Querbeat // Maisie Peters // Saint PHNX // Ten Times A Million // Elle Hollis

Zaterdag
Pearl Jam
Marco Borsato // Avenged Sevenfold // Royal Blood // Ragn’n’Bone Man // Crowded House // Bring me the Horizon // Deftones // James Arthur // Floor Jansen // Liam Payne // Mabel // Danny Vera // Joost // Frank Carter & The Rattlesnakes // Sea Girls // NONA

Zondag
Bruce Springsteen & E Street Band
The Killers // Volbeat // Sam Fender // Zara Larsson // Chef’Special // Dermot Kennedy // The Pretty Reckless // Of Monsters and Men // Chvrches // The Marcus King Band // Inhaler // The KIK // The Last Internationale // Ares
Denk wel realistisch ja.
Placebo, royal blood, volbeat, bruce wil ik sowieso zien volgend jaar. En als dat allemaal op pinkpop staat heb ik niks te klagen, ook niet over die absurde spot van Marco borsato?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Denk wel realistisch ja.
Placebo, royal blood, volbeat, bruce wil ik sowieso zien volgend jaar. En als dat allemaal op pinkpop staat heb ik niks te klagen, ook niet over die absurde spot van Marco borsato?
ik wil eigenlijk nog Beachdog en Son Mieux er in puzzelen als NL inbreng.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
ik wil eigenlijk nog Beachdog en Son Mieux er in puzzelen als NL inbreng.
En Froukje, zou het gek vinden als ze dat niet doen...

En bijvoorbeeld Donnie en Antoon ofzo. Niet mijn ding maar wel een beetje de hype van nu. Indiaantje hoeft hopelijk niet naar pinkpop om mart Hoogkamer te zien
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.163
En Froukje, zou het gek vinden als ze dat niet doen...

En bijvoorbeeld Donnie en Antoon ofzo. Niet mijn ding maar wel een beetje de hype van nu. Indiaantje hoeft hopelijk niet naar pinkpop om mart Hoogkamer te zien
Als die laatste naar PP komt, zijn ze nooit meer serieus te nemen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Ik denk dat (op de Killer als sub en Bruce Springsteen als headliner na, dat verwacht ik zelf niet) dat lijstje van Dennis echt wel in de buurt kan gaan komen van de werkelijkheid.

Alleen Sabaton onder Scooter en Maneskin in die line-up doet wel een beetje pijn aan mijn ogen. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Als die laatste naar PP komt, zijn ze nooit meer serieus te nemen.
ik denk dat die kans niet bepaald groot is.

ik denk wel dat er uit de catagorie "Beste Zangers" wat in aanmerking kunnen komen trouwens, maar niet van Tros muziekfeest op het plein.
Bijvoorbeeld, ik kijk niet gek op van Anneke van Giersbergen, Joe Buck of Roel van Velzen.

trouwens in de Nederlandse acts, zou Racoon nog best kunnen denk ik met dat nieuwe album, Waylon met zijn nieuwe nederlandse richting. Of Ronde die een prima comeback maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.163
zo iets?
mijn voorspelling.... ongeveer, maar heb hier en daar nog wat twijfels

Vrijdag
Metallica
Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Placebo // Kensington // Maneskin // Scooter // Ellie Goulding // Sabaton // Frenna Deluxe // Balthazar // JC Stewart // Querbeat // Maisie Peters // Saint PHNX // Ten Times A Million // Elle Hollis

Zaterdag
Pearl Jam
Marco Borsato // Avenged Sevenfold // Royal Blood // Ragn’n’Bone Man // Crowded House // Bring me the Horizon // Deftones // James Arthur // Floor Jansen // Liam Payne // Mabel // Danny Vera // Joost // Frank Carter & The Rattlesnakes // Sea Girls // NONA

Zondag
Bruce Springsteen & E Street Band
The Killers // Volbeat // Sam Fender // Zara Larsson // Chef’Special // Dermot Kennedy // The Pretty Reckless // Of Monsters and Men // Rudeboy plays Urban Dance Squad // The Marcus King Band // Inhaler // The KIK // The Last Internationale // Ares



edit : Five Finger Death Punch er uit gehaald op vrijdag ivm Hellfest, en chvrses op zondag vervangen door Rudeboy plays Urban Dance Squad
Ik zou helemaal gek worden op die zondag. Bruce, Volbeat, The Pretty Reckless en The Marcus King Band en dan heb je het wel gehad... Maar ja, is wel Bruce dus zou een lastige keuze worden om te gaan. Nog meer ruks op de vrijdag, overigens. Denk dat ik me er bij neer moet gaan leggen dat Pinkpop nou niet echt mijn festival is, hoe graag ik het ook wil.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Met alleen Bruce en Volbeat heb je de prijs van het dagkaartje er wel al uit.

Denk wel dat het gigantisch moeilijk gaat zijn om kaarten te bemachtigen als dat de lineup zal gaan zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.163
Met alleen Bruce en Volbeat heb je de prijs van het dagkaartje er wel al uit.

Denk wel dat het gigantisch moeilijk gaat zijn om kaarten te bemachtigen als dat de lineup zal gaan zijn.
Snap ik, maar zo kijk ik er niet naar, want dan zou je wel naar ieder festival kunnen gaan.
Ben er ook bang voor, dus misschien wel op naar het buitenland voor z'n concert.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
298
171
Zondag
Bruce Springsteen & E Street Band
The Killers // Volbeat

Is Bruce Springsteen, The Killers en Volbeat op één dag niet extreem veel van het goede? Dat is een headliner die alleen een stadion uitverkoopt met daaronder 2 subs die op veel festivals waar ze staan headlinen. Mij lijkt Bruce Springsteen OF The Killers & Volbeat realistischer :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Timmetje

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Met alleen Bruce en Volbeat heb je de prijs van het dagkaartje er wel al uit.

Denk wel dat het gigantisch moeilijk gaat zijn om kaarten te bemachtigen als dat de lineup zal gaan zijn.
Ik gok allene dat als Bruce er echt zou staan(wat ik niet denk) dat er echt wel een aantal kaarten achter de hand gehouden worden om op de dag zelf te verkopen aan de "reizende" Bruce fans. Was de vorige beide keren ook zo namelijk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken