Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Ik gok allene dat als Bruce er echt zou staan(wat ik niet denk) dat er echt wel een aantal kaarten achter de hand gehouden worden om op de dag zelf te verkopen aan de "reizende" Bruce fans. Was de vorige beide keren ook zo namelijk
het blijft nog altijd maar een gok he, met een lading hoop.

ik heb nog een oogje in het zeil voor de Coldplay tourdata en de mogelijke tour van Beyonce ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
het blijft nog altijd maar een gok he, met een lading hoop.

ik heb nog een oogje in het zeil voor de Coldplay tourdata en de mogelijke tour van Beyonce ;)
Wat het er qua kaartenverkoop niet makkelijker op zal maken, wel integendeel. ;-)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Speelt Beyonce eigenlijk überhaupt ooit op festivals? Die kiest eigenlijk ook altijd voor een Stadion toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Speelt Beyonce eigenlijk überhaupt ooit op festivals? Die kiest eigenlijk ook altijd voor een Stadion toch?
af en toe.
2008 Bermuda Music Festival
2011 Glastonbury
2011 T in the Park
2018 Coachella
onder andere bijvoorbeeld
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
het blijft nog altijd maar een gok he, met een lading hoop.

ik heb nog een oogje in het zeil voor de Coldplay tourdata en de mogelijke tour van Beyonce ;)
en stiekem moet ik ook bekennen AC/DC staat ook op de radar. Al lijkt me dat qua genre niet te verwachten met al Metallica en Pearl Jam, met meer verwachting voor stadions. Maar ach, ze hebben er nog niet gestaan en zeg nooit nooit!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
is er een reden om aan te nemen dat AC DC ineens wel festivals wilt doen?
Dacht dat die band geen festivals deed (met uitzondering van Download één keer, waar ze een eigen podium eisten)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
is er een reden om aan te nemen dat AC DC ineens wel festivals wilt doen?
Dacht dat die band geen festivals deed (met uitzondering van Download één keer, waar ze een eigen podium eisten)
nee, geen reden om aan te nemen.
als ze outdoor gaan, is Pinkpop niet heel gek in NL.
Maar, Gelredome ligt eigenlijk wel erg voor de hand normaal gezien.
Alhoewel, waar zijn de mannen op deze leeftijd nog toe over te halen. Coachella is het ook gelukt tijdens The Rock or Burst tour.
Het is wel vaker gelukt voor Pinkpop met acts waarvan gezegd werd "dat gaat niet gebeuren". Ik zeg niet dat de kans heel groot is, maar vind het wel een band om rekening mee te houden.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Is Sam Fender nog een kanshebber voor op Pinkpop? Staat op 8 november in een uitverkocht Paradiso. Spelen de 14e en 15e nog in Dublin in het voorprogramma van The Killers.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Is Sam Fender nog een kanshebber voor op Pinkpop? Staat op 8 november in een uitverkocht Paradiso. Spelen de 14e en 15e nog in Dublin in het voorprogramma van The Killers.
Lijkt me wel.
Pinkpop 2019 gecanceld ivm stemproblemen.
In 2022 in Duitsland op Pinkpop zaterdag en zondag op Southside en Hurricane. zoals eerder gezegd, groot kanshebber voor Pinkpop zondag imo
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Beyoncé niet leuk op festivals Indiaantje?

Ze had zich goed voorbereid door enkele covers te spelen. Meen mij te herinneren dat ze o.a. Sex on Fire speelde.

Ik vraag mij af wanneer Dennis door een headhunter wordt benaderd om de programmering voor zijn rekening te nemen.

Doe mij een plezier: Lindsey Buckingham en Michel Schenker in de tent en editie 2022 zal de beste ooit op 2014 na zijn !!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Doe mij een plezier: Lindsey Buckingham en Michel Schenker in de tent en editie 2022 zal de beste ooit op 2014 na zijn !!
Schenker heeft wel al Graspop en Hellfest staan op de zaterdag en de zondag he.

Buckingham, dat zou wel wat zijn ja. Zou hem dan liever zien op Noord eigenlijk. Maar als die komt, ga ik zeker niet klagen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
De touraankondiging van Coldplay lijkt langzaam binnen te gaan sluipen.

Stiekem hoop ik op een afvaller.
En terwijl ik dit typte draaide radio 2 Born in the USA.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: rhcp en T. Roses

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
De touraankondiging van Coldplay lijkt langzaam binnen te gaan sluipen.

Stiekem hoop ik op een afvaller.
Die zag ik echt niet aankomen haha. Is dat dan puur omdat je liever Bruce ziet of valt de nieuwe muziek wat tegen?

Pinkpop maakt volgens mij wel vaker namen op woensdag bekend. Met Coldplay wellicht dan toch om 12:00u de eerste PP headliner vandaag?
Zou wel een klapper van jewelste zijn. (al hoop ik ook dat ze afvallen en op Malieveld of Goffert staan. Of ArenA, dat scheelt weer geld. :p)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Beyoncé niet leuk op festivals Indiaantje?

Ze had zich goed voorbereid door enkele covers te spelen. Meen mij te herinneren dat ze o.a. Sex on Fire speelde.

Ik vraag mij af wanneer Dennis door een headhunter wordt benaderd om de programmering voor zijn rekening te nemen.

Doe mij een plezier: Lindsey Buckingham en Michel Schenker in de tent en editie 2022 zal de beste ooit op 2014 na zijn !!
Headliners die covers spelen :'(
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Zolang het de overhand niet neemt vind ik één of twee covers eigenlijk altijd wel leuk. :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Covers zijn 9 van de 10x kut om eerlijk te zijn. Nog trauma's van Foo Fighters op Rock Am Ring die bijna 15 minuten aan covers gingen spelen.

I'm the One / Another One Bites the Dust / School's Out / Day-Oh
(Van Halen / Queen / Alice Cooper / Queen snippets during band introductions)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken