Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge laat de Tweede Kamer per brief weten dat het nog wel een jaar of langer kan duren voordat grootschalige evenementen weer zijn toegestaan. Het weer toestaan van evenementen is gekoppeld aan het vinden van een vaccin tegen het coronavirus.

,,Voor de laatste stap, de massale evenementen met een landelijke uitstraling, kunnen we nog geen datum noemen. Dat kan eigenlijk pas weer als er een vaccin is en niemand weet hoe lang dat gaat duren”, schrijft De Jonge. ,,We hopen natuurlijk op snel, maar een jaar of langer is heel reëel.

Zoals k al zei.
Sorry maar dit zijn de harde feiten.

Je kan het niet laten he? De meesten hier zijn zich terdege ervan bewust dat het allemaal nog wel even kan duren. Wat wil je bereiken door die realiteit er telkens tegenaan te mikken? Er is wat mij betreft niks mis met in ieder geval weer vooruit kijken en je ergens op verheugen. Als ik voor mezelf spreek, de lichtpuntjes die gisteren bekend zijn geworden, maakten dat mijn humeur beter was dan het in tijden was.

Er zijn ook topics waar je de Coronasituatie kan bespreken. Volstaat het voor jou dat we gewoon met zijn allen accepteren dat we niet weten wanneer een vaccin er is, wat verzekeringskwesties betekenen voor evenementen en dat we erkennen dat het misschien nog anderhalf jaar kan duren, maar er ook plekken zijn waar we een klein beetje onze ogen daarvoor willen sluiten? Laten we hier in ieder geval hopen dat het over een jaar rooskleuriger is en we weer in grote groepen biertjes mogen doen in de zon met live muziek.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge laat de Tweede Kamer per brief weten dat het nog wel een jaar of langer kan duren voordat grootschalige evenementen weer zijn toegestaan. Het weer toestaan van evenementen is gekoppeld aan het vinden van een vaccin tegen het coronavirus.

,,Voor de laatste stap, de massale evenementen met een landelijke uitstraling, kunnen we nog geen datum noemen. Dat kan eigenlijk pas weer als er een vaccin is en niemand weet hoe lang dat gaat duren”, schrijft De Jonge. ,,We hopen natuurlijk op snel, maar een jaar of langer is heel reëel.

Zoals k al zei.
Sorry maar dit zijn de harde feiten.

'Niemand weet hoe lang dat gaat duren'.

Ja, die feiten zijn wel heel hard ja.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Geen vaccin geen enkele evenement/concert.
En door met speculeren over de line up Pinkpop 2021?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Mocht een headliner afvallen, dan zijn The Killers in ieder geval in de buurt. Wellicht nemen ze zelfs genoegen met de plek van 21 Pilots al kan ik me voor Hurricane bijna niet voorstellen dat Seeed een promintentere plek in het tijdschema krijgt. Martin Garrix is natuurlijk net als op Pinkpop te plaatsen, of als Armin van Buuren vorig jaar.
als TW in Belgie weer die zondag pakt, dan is de kans dat The Killers bij McCartney staan groter imo...

Voor Red Hot Chili Peppers en Guns N Roses nog niets te zien dat een aanleiding zou kunnen geven dat ze data naar 2021 gaan zetten.
Enkel een doorlink van bandsintown.
Post Malone overigens oa alleen cancels tot nu. Bijvoorbeeld concert in Glasgow, van alle concerten die verplaatst zijn naar 2021 in Glasgow zijn juist Post Malone en Guns N Roses degene waarvan nog geen nieuws is, viel me op...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Geen vaccin geen enkele evenement/concert.
En door met speculeren over de line up Pinkpop 2021
1f609.svg

Gelukkig weet jij nu zeker dat dit topic jou weinig te bieden heeft. Dat scheelt ook weer voor je.

Moet je voortaan ook niet meer de moeite doen om zwartgallige zinnetjes te droppen. :) Wat een luxe, Daantje!
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Daantje wrote:
Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge laat de Tweede Kamer per brief weten dat het nog wel een jaar of langer kan duren voordat grootschalige evenementen weer zijn toegestaan. Het weer toestaan van evenementen is gekoppeld aan het vinden van een vaccin tegen het coronavirus.

,,Voor de laatste stap, de massale evenementen met een landelijke uitstraling, kunnen we nog geen datum noemen. Dat kan eigenlijk pas weer als er een vaccin is en niemand weet hoe lang dat gaat duren”, schrijft De Jonge. ,,We hopen natuurlijk op snel, maar een jaar of langer is heel reëel.

Zoals k al zei.
Sorry maar dit zijn de harde feiten.

‘Niemand weet hoe lang dat gaat duren’.

Ja, die feiten zijn wel heel hard ja.

Geen vaccin geen evementen is een feit.
De duur niet, maar als je je verdiept in de materie zal een jaar reeel zijn.
Dan zal het erom spannen. Maar niet iedereen is gevaccineerd in een maand tijd.
Denk je wel?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Pas op jongens, straks staat die jurist weer voor de deur. :)

Om het ontopic te houden:
Lijkt langzaamaan een zekerheidje te worden dat de Pilots niet gaan touren en dat 5SOS niet op PP 2021 staan.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Dit is niet aanvallend bedoeld, maar eigenlijk zou ik het fijn vinden als dit topic Corona gerelateerde onderwerpen een beetje kan ontwijken. Het topic van 2020 is daar veel geschikter voor aangezien DIE editie daadwerkelijk geannuleerd wordt, plus er is ook nog eens een speciaal Corona topic hierover. Als we ook hier in het 2021 topic nu al, behoorlijk ongefundeerd, beginnen te discussiëren over het wel of niet doorgaan van festivals in 2021, dan is dat een beetje driedubbelop lijkt me…

Wederom het verzoek inderdaad om die Corona-ellende in het daarvoor gedoemde topic te plaatsen. We hebben het Pinkpop 2021 topic vervroegd geopend om lekker te speculeren nu 2020 naar de knoppen is. Ik snap dondersgoed dat de input van Daantje daadwerkelijk van toepassing is op het festivalseizoen van 2021, maar het is en blijft speculatie voor over 14 maanden. Laten we hier gewoon lekker mijmeren over het festival volgend jaar an sich, en niet over het horrorscenario dat ook die in het water valt. Daar is zoals gezegd een beter plekje voor...
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Daantje wrote:
Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge laat de Tweede Kamer per brief weten dat het nog wel een jaar of langer kan duren voordat grootschalige evenementen weer zijn toegestaan. Het weer toestaan van evenementen is gekoppeld aan het vinden van een vaccin tegen het coronavirus.

,,Voor de laatste stap, de massale evenementen met een landelijke uitstraling, kunnen we nog geen datum noemen. Dat kan eigenlijk pas weer als er een vaccin is en niemand weet hoe lang dat gaat duren”, schrijft De Jonge. ,,We hopen natuurlijk op snel, maar een jaar of langer is heel reëel.

Zoals k al zei.
Sorry maar dit zijn de harde feiten.

Je kan het niet laten he? De meesten hier zijn zich terdege ervan bewust dat het allemaal nog wel even kan duren. Wat wil je bereiken door die realiteit er telkens tegenaan te mikken? Er is wat mij betreft niks mis met in ieder geval weer vooruit kijken en je ergens op verheugen. Als ik voor mezelf spreek, de lichtpuntjes die gisteren bekend zijn geworden, maakten dat mijn humeur beter was dan het in tijden was.

Er zijn ook topics waar je de Coronasituatie kan bespreken. Volstaat het voor jou dat we gewoon met zijn allen accepteren dat we niet weten wanneer een vaccin er is, wat verzekeringskwesties betekenen voor evenementen en dat we erkennen dat het misschien nog anderhalf jaar kan duren, maar er ook plekken zijn waar we een klein beetje onze ogen daarvoor willen sluiten? Laten we hier in ieder geval hopen dat het over een jaar rooskleuriger is en we weer in grote groepen biertjes mogen doen in de zon met live muziek.

Het is zeer relevante informatie.
Niet jij bepaald of pinkpop doorgaat in 2021.
Maar de politiek & en een vaccin.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik denk dat het feit dat alle drie de headliners uit de VS komen het ook nog wat lastiger maakt (is 21 Pilots ook Amerikaans?).
Te meer omdat dit artiesten zijn die het zich prima kunnen veroorloven nog een jaar te wachten met touren. Aan de andere kant, The Killers en KoL zijn ook Amerikaans natuurlijk en voor hen geldt hetzelfde.

Om 5SOS zou ik zelf niet heel rouwig zijn. Lijkt me inderdaad wel aannemelijk dat zij niet komen. Welke spot hadden zij? The 1975 is in ieder geval in de buurt. Is dan toch twee jaar geleden dat ze er stonden ;-).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
(is 21 Pilots ook Amerikaans?
Twenty One Pilots is een Amerikaanse band uit Columbus, Ohio (wikipedia)

edit:
5SOS stond op de vrijdag onder Nothing But Thieves/Kensington en boven Keane/Ellie Goulding op de site.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Daantje wrote:
Geen vaccin geen enkele evenement/concert.
En door met speculeren over de line up Pinkpop 2021
1f609.svg


Gelukkig weet jij nu zeker dat dit topic jou weinig te bieden heeft. Dat scheelt ook weer voor je.

Best wel, iets wat tegen geluid heet.
Maar we zullen zien of WE op pinkpop 2021 staan.

Moet je voortaan ook niet meer de moeite doen om zwartgallige zinnetjes te droppen.
1f642.svg
Wat een luxe, Daantje!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Oasiss wrote:

Daantje wrote:
Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge laat de Tweede Kamer per brief weten dat het nog wel een jaar of langer kan duren voordat grootschalige evenementen weer zijn toegestaan. Het weer toestaan van evenementen is gekoppeld aan het vinden van een vaccin tegen het coronavirus.

,,Voor de laatste stap, de massale evenementen met een landelijke uitstraling, kunnen we nog geen datum noemen. Dat kan eigenlijk pas weer als er een vaccin is en niemand weet hoe lang dat gaat duren”, schrijft De Jonge. ,,We hopen natuurlijk op snel, maar een jaar of langer is heel reëel.

Zoals k al zei.
Sorry maar dit zijn de harde feiten.


Je kan het niet laten he? De meesten hier zijn zich terdege ervan bewust dat het allemaal nog wel even kan duren. Wat wil je bereiken door die realiteit er telkens tegenaan te mikken? Er is wat mij betreft niks mis met in ieder geval weer vooruit kijken en je ergens op verheugen. Als ik voor mezelf spreek, de lichtpuntjes die gisteren bekend zijn geworden, maakten dat mijn humeur beter was dan het in tijden was.

Er zijn ook topics waar je de Coronasituatie kan bespreken. Volstaat het voor jou dat we gewoon met zijn allen accepteren dat we niet weten wanneer een vaccin er is, wat verzekeringskwesties betekenen voor evenementen en dat we erkennen dat het misschien nog anderhalf jaar kan duren, maar er ook plekken zijn waar we een klein beetje onze ogen daarvoor willen sluiten? Laten we hier in ieder geval hopen dat het over een jaar rooskleuriger is en we weer in grote groepen biertjes mogen doen in de zon met live muziek.

Het is zeer relevante informatie.
Niet jij bepaald op pinkpop doorgaat in 2021.
Maar de politiek & een vaccin.

bepaalt*

En waar heb ik op welke wijze dan ook de indruk gewekt dat ik in de veronderstelling ben dat ik bepaal of Pinkpop of wat dan ook doorgaat?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wellicht dat Festileaks tot er een vaccin is Daantje's rechten om te posten in de topics (met uitzondering van het corona topic) even kan ontnemen. Want dit gaat op alle mogelijke manieren een gebed zonder einde worden.

Daan, serieus. Er is op geen enkele manier een positieve uitkomst van deze discussie en hij is totaal onnodig. Iedereen hier weet dat er een kans is dat 2021 niet doorgaat of anders zal zijn. We zijn ons ervan bewust. Neemt niet weg dat lekker speculeren gewoon moet kunnen. Even kop onder de koude kraan en met een frisse blik vooruit!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Misschien is pinkpop 2022 een optie te openen ivm jou voorbarige roze zonnebril pinkpop 2021 line up berichten
nee, dat is pas nadat er officieel bericht is dat 2021 niet door gaat
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Ik denk dat het feit dat alle drie de headliners uit de VS komen het ook nog wat lastiger maakt (is 21 Pilots ook Amerikaans?).
Te meer omdat dit artiesten zijn die het zich prima kunnen veroorloven nog een jaar te wachten met touren.

Waarom kunnen VS artiesten zich meer veroorloven om een jaar uit te stellen dan pakweg UK artiesten?

Ik denk dat zowat élke artiest die dit jaar (veel) shows had staat te trappelen om snel weer op te treden. We moeten niet vergeten dat dit ook gewoon hun job en broodwinning is. Uiteraard hebben de grotere acts een buffer, maar ook pakweg hun crew zal zo snel mogelijk weer aan de bak willen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Oasiss wrote:
Ik denk dat het feit dat alle drie de headliners uit de VS komen het ook nog wat lastiger maakt (is 21 Pilots ook Amerikaans?).
Te meer omdat dit artiesten zijn die het zich prima kunnen veroorloven nog een jaar te wachten met touren.

Waarom kunnen VS artiesten zich meer veroorloven om een jaar uit te stellen dan pakweg UK artiesten?

Oasis heeft het hier met name voornamelijk over de headliners (GnR, RHCP, Malone) en de grote namen daaronder (Pilots) volgens mij. Headliners is in zijn comment imo het sleutelwoord. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken