Oasiss wrote:
mattman wrote:
Oasiss wrote:
Ik denk dat het feit dat alle drie de headliners uit de VS komen het ook nog wat lastiger maakt (is 21 Pilots ook Amerikaans?).
Te meer omdat dit artiesten zijn die het zich prima kunnen veroorloven nog een jaar te wachten met touren.
Waarom kunnen VS artiesten zich meer veroorloven om een jaar uit te stellen dan pakweg UK artiesten?
Oh, zo bedoelde ik het niet. Ik doelde op de drie headliners specifiek omdat zij het zich vanwege hun status kunnen veroorloven om niet direct te gaan touren. Ik denk dat RHCP en Guns N Roses geen boterham minder hoeft te eten als ze een jaar extra niet touren en dat ze daarmee niets kwijtraken van hun achterban. En ik denk dat artiesten uit een ander continent dan minder snel geneigd zijn naar Europa te komen, ook nog omdat ze op hun eigen continent misschien nog wat in te halen hebben.
Aha, duidelijk.
Nuja, langs de andere kant zijn grote namen zoals Pearl Jam, Foo Fighters, The National, The Killers en Kings Of Leon net de enige headliners die zowat bevestigd hebben dat zo volgend jaar terug naar Europa afreizen. Dus zou daar niet te veel rekening mee houden.