Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.901
Ja, vaag verhaal. Volgens mij is Daantje net als vele van ons hier slachtoffer van het slechte werken van het forum waardoor inloggen soms moeilijk gaat en betrekt dit blijkbaar op zichzelf.
Dit denk ik ook sowieso, dus waarschijnlijk geen ban. En anders vond ik het alsnog wel terecht :wink:
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Daan toont zich wat verongelijkt. Ben best benieuwd naar @joszwa ’s verhaal (of iemand anders die erover gaat) in deze, maar het klinkt alsof ie een soort ban heeft gekregen. Nou weet ik niet hoeveel ik van ‘m moet geloven, zoals die laatste opmerking bijvoorbeeld. Een jurist, waarvoor? Omdat je een ban hebt gekregen op een internetforum? Ik snap er de ballen van.
Niemand heeft een ban gekregen. We hebben inderdaad een belabberde mail gekregen van iemand die z'n tekst afsloot met 'jurist', maar daar is verder niet al te veel aandacht aan besteed. Niet in de laatste plaats omdat het opgegeven (Gmail) adres niet werkte.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
wenteldave wrote:
Daan toont zich wat verongelijkt. Ben best benieuwd naar @joszwa ’s verhaal (of iemand anders die erover gaat) in deze, maar het klinkt alsof ie een soort ban heeft gekregen. Nou weet ik niet hoeveel ik van ‘m moet geloven, zoals die laatste opmerking bijvoorbeeld. Een jurist, waarvoor? Omdat je een ban hebt gekregen op een internetforum? Ik snap er de ballen van.

Niemand heeft een ban gekregen. We hebben inderdaad een belabberde mail gekregen van iemand die z’n mail afsloot met ‘jurist’, maar daar is verder niet al te veel aandacht aan besteed.

Zou hij dan toch humor hebben?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
Effe over dat vrolijke Daan, nou de blokkade was er binnen een dag af na een jurist op Festileaks z’n dak hebben gestuurd.
Verder hou k me ingevolg stil, kan wel melden dat het 1 en ander een staartje krijgt.
Zeg beste vriend?

Heb je het wellicht over de bug dat af en toe de inlog niet werkt, misschien net als veel meer forumleden last gehad van niet kunnen inloggen daardoor.
Dat je denkt dat je een ban kreeg voor wat je schreef en ook nog dreigen met een jurist, denk dat je jezelf een beetje tot bedaren moet brengen.

Even goede vrienden.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Een jurist inschakelen omdat je denkt door dit forum in de ban te zijn gedaan..????? het moet niet gekker worden.. gewoon een systeem error, heb ik ook last van gehad, is mij netjes uitgelegd... geen paniek Daantje.. om nou gelijk met n jurist aan te komen zetten.... relax man!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.901
wenteldave wrote:
Daan toont zich wat verongelijkt. Ben best benieuwd naar @joszwa ’s verhaal (of iemand anders die erover gaat) in deze, maar het klinkt alsof ie een soort ban heeft gekregen. Nou weet ik niet hoeveel ik van ‘m moet geloven, zoals die laatste opmerking bijvoorbeeld. Een jurist, waarvoor? Omdat je een ban hebt gekregen op een internetforum? Ik snap er de ballen van.

Niemand heeft een ban gekregen. We hebben inderdaad een belabberde mail gekregen van iemand die z’n tekst afsloot met ‘jurist’, maar daar is verder niet al te veel aandacht aan besteed. Niet in de laatste plaats omdat het opgegeven (Gmail) adres niet werkte.
Delen! Delen! Delen! :wink:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Niemand heeft een ban gekregen. We hebben inderdaad een belabberde mail gekregen van iemand die z’n tekst afsloot met ‘jurist’, maar daar is verder niet al te veel aandacht aan besteed. Niet in de laatste plaats omdat het opgegeven (Gmail) adres niet werkte.

:lol:
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
579
298
Wat is jullie verwachting wat betreft voorverkoop? Ikzelf heb al kaarten maar een vaste mede pinkpop ganger kon dit jaar niet mee. Hopelijk is de kaartverkoop weer voor de lineup zodat hij op zijn gemakt een kaartje kan kopen.

Verder hopen op een grotendeels gelijke line up. Vond dit persoonlijk misschien wel de gaafste lineup van de jaren dat ik geweest ben (zou de 12 keer zijn).
Zo niet dan hoop ik persoonlijk op enkele oude vertrouwde namen: Muse, Editors, Arctic Monkeys.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
389
298
Had via mail gevraagd of de festival bandjes en collector tkts al gemaakt waren. Had het wel leuk gevonden ze alsnog te hebben. Maar ze waren nog niet gemaakt. Gunstig voor Pinkpop qua kosten denk ik.

Had ze in ieder geval gekregen als ze al wel gemaakt waren. Voor nu blijf ik hopen in 2021 mijn 21e Pinkpop te kunnen vieren. Ook zou ik het te gek vinden als ze grootste deel van line-up mee kunnen nemen. Hoef me in ieder geval niet druk te maken om de kaartjes.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
Wat is jullie verwachting wat betreft voorverkoop?

aldus Niek Murray, eventmanager van Buro Pinkpop in Dagblad De Limburger, Pinkpop had nu tussen de 75.000 en 80.000 kaarten verkocht.

Voor 2020 was tot nu de stand dus, met tussen 75.000 en 80.000 kaarten verkocht
Er was al bekend 87% voor de vrijdag dagkaarten was 19 februari de stand, dat is circa 26.100 van 30.000.
Blijft rest > 48.900 over (uitgaande van minstens 75.000)
Gok is zo’n circa 25.000 weekend kaarten, met circa 12.000 voor zaterdag en circa 12.000 voor zondag.
Was vrijdag circa 51 duizend bezoekers en zaterdag en zondag circa 37 duizend bezoekers.

Ongeveer.

edit: en overigens zijn de kaarten inmiddels "omgezet" naar 2021.
die kaartverkoop staat volgens de links op de site van Pinkpop en ticketmaster al klaar voor Pinkpop 2021.
ik denk dat na de eerste namen toch wel weer verder gegaan gaat worden met voorverkoop indien affiche (grotendeels) gehandhaafd blijft.
anders, indien de headliners niet mee komen, dan zal eerst de nieuwe headliners aangekondigd moeten worden en zal de vvk imo weer in november verder gaan of opnieuw starten...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.708
1.869
Wat zou de verwachting zijn wanneer men weer de eerste artiesten gaat bevestigen. Iemand een idee?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.708
1.869
En dan in het achterhoofd houden dat de verwachting is dat bv een festival als Bospop eind deze maand met namen gaat komen.....ook omdat de nieuwe kaartverkoop start op 1 juni.
Ben wel eens benieuwd hoelang ze nu gaan wachten voor ze bij PP de eerste namen gaan vrijgeven...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
Wat zou de verwachting zijn wanneer men weer de eerste artiesten gaat bevestigen. Iemand een idee?
Zoals in topic Bospop ter sprake kwam was het daar eind mei.
Ook aangezien festivals als Greenfield en Novarock aangeven in komende weken met het 2021 affiche te komen, lijkt me ook de maand mei.
Over Rock Werchter komt september voorbij als geschatte maand.
Voor Pinkpop zijn we toch grotendeels afhankelijk van de headliners en of deze mee komen, en die staan alle 3 niet op de bovengenoemde festivals.
Ik denk dat we grotendeels afhankelijk zijn van nieuws uit Italie, voor zowel RHCP en GnR is daar Firenzerocks nog vrijwel het enige dat stand houdt in 2020.

 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Effe over dat vrolijke Daan, nou de blokkade was er binnen een dag af na een jurist op Festileaks z’n dak hebben gestuurd.
Verder hou k me ingevolg stil, kan wel melden dat het 1 en ander een staartje krijgt.

Hahaha. Dit had ik ff nodig in deze rare, vervelende tijd. Goed dat je er weer bij bent Daan. Tof geregeld door je jurist!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
Dermot Kennedy verplaatst UK/ierland tourdata naar 2021.
Ruimte voor de Pinkpop zondag.

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.208
4.447
Dermot Kennedy verplaatst UK/ierland tourdata naar 2021.
Ruimte voor de Pinkpop zondag.


Was het dit jaar ook het plan dat hij gedurende zijn Ierland-tour naar NL zou vliegen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
Was het dit jaar ook het plan dat hij gedurende zijn Ierland-tour naar NL zou vliegen?
de gigs van 2020 waren bijna exact het zelzefde.
Enkel de de data in Killarney waren 2-3 juni 2020 en zijn nu 14-16 juni 2021.
De andere data zijn in principe zelfde dag, qua datum 1 dag eerder, bijvoorbeeld Belsonic was 25 juni 2020 is nu 24 juni 2021.
Pinkpop was 21 juni 2020... zondag 20 juni 2021 kan gewoon passen.

btw, Hurricane en Southside kan hij in 2021 ook nog er bij doen. Was de bedoeling in 2020 ook.

fyi, ik zou het nog sterker zeggen, hij zou zelfs in 2020 nog op en neer gaan naar vs voor Bonnaroo. Dat zou overigens mee kunnen spelen in de wissel van de Killarney data voor 2021?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.208
4.447
Oasiss wrote:
Was het dit jaar ook het plan dat hij gedurende zijn Ierland-tour naar NL zou vliegen?

de gigs van 2020 waren bijna exact het zelzefde.
Enkel de de data in Killarney waren 2-3 juni 2020 en zijn nu 14-16 juni 2021.
De andere data zijn in principe zelfde dag, qua datum 1 dag eerder, bijvoorbeeld Belsonic was 25 juni 2020 is nu 24 juni 2021.
Pinkpop was 21 juni 2020… zondag 20 juni 2021 kan gewoon passen.

btw, Hurricane en Southside kan hij in 2021 ook nog er bij doen. Was de bedoeling in 2020 ook.

fyi, ik zou het nog sterker zeggen, hij zou zelfs in 2020 nog op en neer gaan naar vs voor Bonnaroo. Dat zou overigens mee kunnen spelen in de wissel van de Killarney data voor 2021?

Alright, lijkt me geen enkel probleem en dus een zekerheidje :).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken