Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
In hoeverre is de bandsintown betrouwbaar? Of is gewoon alles met een jaar opgeschoven?

Vraag ik me ook af als ik dit zo lees. Waarom alleen bij Pinkpop deze zelfbevestigingen? Volgens mij is een goedbedoelende amateur leuk bezig geweest. Net als de eerste clashfinder als waarheid aannemen
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
davy02 wrote:
In hoeverre is de bandsintown betrouwbaar? Of is gewoon alles met een jaar opgeschoven?

Vraag ik me ook af als ik dit zo lees. Waarom alleen bij Pinkpop deze zelfbevestigingen? Volgens mij is een goedbedoelende amateur leuk bezig geweest. Net als de eerste clashfinder als waarheid aannemen

En daarbij komend als dit echt zo is, had pinkpop dit wel aangekondigd om in ieder geval de mensen die tickets voor deze artiesten hebben gekocht, het geld niet gaan terug vragen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Inderdaad, bij de eerste dacht ik aan een lek van de band uit.
Maar nu lijkt het eerder op veronderstelling.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Leuk dat we hier minstens 6 maanden hier de volgende discussies gaan hebben: 'Blijft Posty/GNR headliner of komt er alternatief, iets ervoor,iets erna, samenvoegen?' (wat een te rechtvaardigen discussie is).
VS
'Festivals in 2021 gaan niet door, vergeet het, stop met wenen, etc.. ' (Hier bestaan anti-depressiva voor hoor Daan). Dat laatste vind ik niet relevant, we kunnen heden ten dage zelfs nog geen maand verder kijken, de situatie is dermate complex en beinvloedbaar, afwachten en de regels volgen, simpel.

Jaja mensen take a shot, NIET RELEVANT ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hier worden we ook niet vrolijk van.
Festivals in 2021 ook in gevaar: 'Staat moet desnoods garant staan' - https://nos.nl/l/2331872
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Hier worden we ook niet vrolijk van.
Festivals in 2021 ook in gevaar: ‘Staat moet desnoods garant staan’ – https://nos.nl/l/2331872
Onze vrolijke spring in het veld Daan had dit vanmorgen al gepost.

Verder, zou het geen goed idee zijn om krantenartikels ook als tekst in de post te verwerken? Links kunnen nu eenmaal wegvallen en dan blijft de desbetreffende content, als tekst, nog aanwezig op het forum?
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Foo fighters hebben alle festivals van dit jaar naar volgend jaar gezet, 19 juni in portugal. Een kanshebber voor pp 2021
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Foo fighters hebben alle festivals van dit jaar naar volgend jaar gezet, 19 juni in portugal. Een kanshebber voor pp 2021
Aangezien dat de zaterdag van Pinkpop is, zoals deze in 2020 ook al voor Lissabon gepland was.
Denk ik dat Foo Fighters hiermee afvaller zijn voor Pinkpop 2021, maar meer doordat imo naar uit ziet als vrijwel 1 op 1 verplaatsing van tour van 2020 naar 2021.

Zag trouwens dat Ejekt Festival in Griekenland ook uitgesteld is naar 2021.
Dat is wel weer een festival doorgestreept voor Red Hot Chilli Peppers.
Opvallend, ze hebben nog maar 2 europese festivals staan voor juni 2020.
Funkyard Tel Aviv en Firenze Italie, de rest is verplaatst naar 2021.
Wat ook opvalt, Felyn Festival Lyon, waar RHCP de 2de dag stond is was 19 en 20 juni 2020 en is verplaatst naar 18 en 19 juni 2021.
RHCP kan dus 18e Pinkpop en 19e naar Lyon aanhouden imo??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nog even aanhaken op dat Foo Fighters nieuws, ze hebben (nog) niet een datum voor NovaRock genoemd.
Daar stonden ze 3e dag. NovaRock is verplaatst naar 2-5 juni 2021 en het festival geeft wel aan binnen komende weken met de eerste namen te komen.
Op de 2e dag van NovaRock stond Disturbed en Volbeat, vandaar dat het voor Pinkpop imo intressant is om die ontwikkeling te volgen.
Kan ook voor andere festivals intressant zijn, Graspop bijvoorbeeld deelt een grote klap maar ook RW headliner SOAD.

De exacte tekst van NovaRock bij de FAQs van de Ticketinfo:
Wie sieht das Line-Up 2021 aus?
Wir arbeiten auf Hochdruck am Line-Up für 2021 und bemühen uns dir in den nächsten Wochen die ersten Acts präsentieren zu können.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ook Greenfield Zwitserland gecanceld nu. Evenals NovaRock Oostenrijk een week eerder in 2021 en geven ze aan de lineup grotendeels te willen doorschuiven en al in de komende weken met de eerste namen te komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ook Greenfield Zwitserland gecanceld nu. Evenals NovaRock Oostenrijk een week eerder in 2021 en geven ze aan de lineup grotendeels te willen doorschuiven en al in de komende weken met de eerste namen te komen.
fyi 3-5 juni 2021, Greenfield deelde met Pinkpop 2020 enkel Volbeat en Disturbed.
NovaRock 2020 deelde ook Volbeat en Disturbed, met Pretty Reckless en Last Internationale.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
DennisvdBr wrote:
Ook Greenfield Zwitserland gecanceld nu. Evenals NovaRock Oostenrijk een week eerder in 2021 en geven ze aan de lineup grotendeels te willen doorschuiven en al in de komende weken met de eerste namen te komen.

fyi 3-5 juni 2021, Greenfield deelde met Pinkpop 2020 enkel Volbeat en Disturbed.
NovaRock 2020 deelde ook Volbeat en Disturbed, met Pretty Reckless en Last Internationale.

Is het inmiddels zo erg met je gesteld Dennis dat je tegen jezelf begint te praten? :lol: Ik voel met je mee.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Is het inmiddels zo erg met je gesteld Dennis dat je tegen jezelf begint te praten?
1f606.svg
Ik voel met je mee.
mwah...

ik probeer er nog een beetje een gangetje in te houden en met dit soort kleine "nieuwtjes" van andere festivals een soort lichtpuntje voor Pinkpop 2021 te houden.

;)
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Joslittel wrote:
Is het inmiddels zo erg met je gesteld Dennis dat je tegen jezelf begint te praten?
1f606.svg
Ik voel met je mee.

mwah…

ik probeer er nog een beetje een gangetje in te houden en met dit soort kleine “nieuwtjes” van andere festivals een soort lichtpuntje voor Pinkpop 2021 te houden.

1f609.svg
Je hebt gelijk Dennis, we verliezen wel onze festivals, maar niet onze voorpret, dank u!
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Effe over dat vrolijke Daan, nou de blokkade was er binnen een dag af na een jurist op Festileaks z’n dak hebben gestuurd.
Verder hou k me ingevolg stil, kan wel melden dat het 1 en ander een staartje krijgt.






 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Effe over dat vrolijke Daan, nou de blokkade was er binnen een dag af na een jurist op Festileaks z’n dak hebben gestuurd.
Verder hou k me ingevolg stil, kan wel melden dat het 1 en ander een staartje krijgt.

Waar heb je het over? Welke blokkade?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Daantje wrote:
Effe over dat vrolijke Daan, nou de blokkade was er binnen een dag af na een jurist op Festileaks z’n dak hebben gestuurd.
Verder hou k me ingevolg stil, kan wel melden dat het 1 en ander een staartje krijgt.

Waar heb je het over? Welke blokkade?
Daan toont zich wat verongelijkt. Ben best benieuwd naar @joszwa 's verhaal (of iemand anders die erover gaat) in deze, maar het klinkt alsof ie een soort ban heeft gekregen. Nou weet ik niet hoeveel ik van 'm moet geloven, zoals die laatste opmerking bijvoorbeeld. Een jurist, waarvoor? Omdat je een ban hebt gekregen op een internetforum? Ik snap er de ballen van.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Ja, vaag verhaal. Volgens mij is Daantje net als vele van ons hier slachtoffer van het slechte werken van het forum waardoor inloggen soms moeilijk gaat en betrekt dit blijkbaar op zichzelf.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken