wenteldave wrote:
Maar dat betekent dus dat ze we; bezig zijn met dat alternatief. Denk wel dat je dan met sommige artiesten in de knoei komt qua programmering.
dat is idd wel een ding… komen de VS artiesten wel in 2021 of gaan er heel veel uitstellen naar 2022.
Stel Pinkpop gaat verplaatsen, dan gok ik dat dat NA het Lowlands-weekend zit.
Misschien zelfs de week later, per toeval zaten de laatste Pinkpop Classics in 2012 en 2013 ook eind augustus.
Toeval is wel, stel Pearl Jam komt niet (maar pas 2022), dat na 19 augustus wel weer GnR beschikbaar is volgens hun tourschema ? LOL
RHCP heeft niet al te veel tourdata staan, maar denk dat ze relatief makkelijk willen meeschuiven met de festivals waar ze nu geboekt zijn.
Maar goed, misschien weten we begin februari iets meer, dat garantiefonds gaat wel iets teweeg brengen.
Dan zal ook / daarbij zal het vaccineren ook zijn effect moeten gaan opleveren tegen die tijd.
Dus ik denk niet dat er eerder dan maart, iets bekend is, per toeval de periode rond de traditionele perspresentatie.
Wellicht rond die tijd bericht over een nieuwe cancel of hopenlijk een positief bericht met misschien wel de aankondiging van de “derde” headliner, ja ik denk dat er een act is die de ontwikkelingen in Europa op de voet volgt om als het kan die tour te gaan inzetten… Festivals en concerten 2021, So close, no matter how far…
Guns n Roses hadden in dit weekend ook kunnen komen spelen. 20 juni was voor hun nog vrij geweest.