Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Chef’Special als goude tip zou ik persoonlijk bijzonder triest vinden, .

om precies te zijn was het bericht :
"De band, bekend van hits als ‘Amigo’, ‘In Your Arms’ en ‘Nicotine’, eindigde hoog in onze Gouden Tip notering. De Gouden Tip is voor ons al jaren dé graadmeter om te meten wat jullie willen zien op een van onze podia."
Niet specifiek "DE" gouden tip, maar wel hoog geeindigd blijkbaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.821
12.147
In ieder geval, ze geven nu dus wel twee keer weekendtickets weg door twee keer de Gouden Tip te doen. Op zich netjes.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
alleen jammer dat je pas na Pinkpop 2021 bericht krijgt.

althans, neem aan dat dat een typefout is op de site "Winnaars krijgen in de laatste week van juli 2021 bericht via e-mail"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Deftones, naar INmusic (paar dagen na Pinkpop) en ParkLive Moskou.

Zij mogen ook terug op de lijst voor Pinkpop!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
3voor12 krijgt het er ook best goed van langs van o.a. Naaz en Ares over de "grappig bedoelde" Pinkpop recensies van dit weekend.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
3voor12 krijgt het er ook best goed van langs van o.a. Naaz en Ares over de “grappig bedoelde” Pinkpop recensies van dit weekend.

Vond die van Guns 'n Roses en Keane wel goed eigenlijk. :lol: Beetje droog, wel. Doet Humo (nog) beter.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Indiaantje89 wrote:
3voor12 krijgt het er ook best goed van langs van o.a. Naaz en Ares over de “grappig bedoelde” Pinkpop recensies van dit weekend.

Linkjes?

https://twitter.com/BitsOfNaaz/status/1274809308790874112

https://twitter.com/162Ares/status/1274818318646611970

Het betreffende artikel is al offline gehaald. Ik vond hem niet zo schokkend. Wat ik een grote lijnen las vond ik het meer kritiek op het Pinkpop publiek dan op Ares zelf.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
vond het vooral erg flauw.

volgens mij hebben ze gewoon de resencies geplaatst die ze toch al klaar hadden staan, wat ik veel vaker bij 3voor12 vermoed hoor, die Atze krijg ik ook kromme tenen van
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.821
12.147
wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:
3voor12 krijgt het er ook best goed van langs van o.a. Naaz en Ares over de “grappig bedoelde” Pinkpop recensies van dit weekend.


Linkjes?



Het betreffende artikel is al offline gehaald. Ik vond hem niet zo schokkend. Wat ik een grote lijnen las vond ik het meer kritiek op het Pinkpop publiek dan op Ares zelf.
Stelletje droeftoeters, vooral die Ares, ook nog even op die manier gaan schelden. Ik snap het niet... Snappen beide "artiesten" dan niet dat het grappig bedoeld is?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Deftones dus paar dagen na Pinkpop terug naar INmusic.

tijd voor een update:
Bevestigd voor Pinkpop 2021 :
Red Hot Chili Peppers, Twenty One Pilots
Kensington, Frenna Deluxe, Joost, The KIK, Danny Vera, JC Stewart, NONA, Ten Times A Million, Ares, Elle Hollis

Waarschijnlijk wel vanaf affiche 2020 :

Chef’Special, Deftones, Volbeat, Anderson . Paak, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Supergrass, Of Monsters and Men, Frank Carter & The Rattlesnakes, Dermot Kennedy, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, The Last Internationale, The Pretty Reckless, Mabel, Querbeat, James Arthur, Maisie Peters,

Waarschijnlijk afvallers tov affiche 2020 :
5 Seconds of Summer (ivm tour in april/mei),
NL-acts : Floor Jansen (ivm niet bij de aangekondigde NL-acts),

Nog onzeker tov affiche 2020 :
Lost Frequencies, Bishop Briggs, Post Malone, Marshmello, Rag N Bone Man, Liam Payne, The Big Moon, Guns N Roses, Disturbed, Zara Larson, Gojira, The Marcus King Band, Velvet Volume.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Indiaantje89 wrote:

wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:
3voor12 krijgt het er ook best goed van langs van o.a. Naaz en Ares over de “grappig bedoelde” Pinkpop recensies van dit weekend.


Linkjes?


Het betreffende artikel is al offline gehaald. Ik vond hem niet zo schokkend. Wat ik een grote lijnen las vond ik het meer kritiek op het Pinkpop publiek dan op Ares zelf.

Stelletje droeftoeters, vooral die Ares, ook nog even op die manier gaan schelden. Ik snap het niet… Snappen beide “artiesten” dan niet dat het grappig bedoeld is?

Inderdaad. Die tekstjes van 3voor12 waren allesbehalve grof en vooral erg luchtig geschreven. Vond het wel fijn om eens te lezen. Het is maar een knipoog hé. Mensen kunnen tegenwoordig zo licht geraakt zijn, en klagen over echt alles. Ongelofelijk. (En jaja, nu klaag ik maar eens over die mensen)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Marshmello oa aangekondigd bij FM4 Frequency Oostenrijk, hoort er ook nog bij

zet ik nog bij de update:

Bevestigd voor Pinkpop 2021 :
Red Hot Chili Peppers, Twenty One Pilots
Kensington, Frenna Deluxe, Joost, The KIK, Danny Vera, JC Stewart, NONA, Ten Times A Million, Ares, Elle Hollis

Waarschijnlijk wel vanaf affiche 2020 :

Chef’Special, Deftones, Volbeat, Anderson . Paak, Marshmello, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Supergrass, Of Monsters and Men, Frank Carter & The Rattlesnakes, Dermot Kennedy, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, The Last Internationale, The Pretty Reckless, Mabel, Querbeat, James Arthur, Maisie Peters,

Waarschijnlijk afvallers tov affiche 2020 :
5 Seconds of Summer (ivm tour in april/mei),
NL-acts : Floor Jansen (ivm niet bij de aangekondigde NL-acts),

Nog onzeker tov affiche 2020 :
Lost Frequencies, Bishop Briggs, Post Malone, Rag N Bone Man, Liam Payne, The Big Moon, Guns N Roses, Disturbed, Zara Larson, Gojira, The Marcus King Band, Velvet Volume.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:

wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:
3voor12 krijgt het er ook best goed van langs van o.a. Naaz en Ares over de “grappig bedoelde” Pinkpop recensies van dit weekend.


Linkjes?


Het betreffende artikel is al offline gehaald. Ik vond hem niet zo schokkend. Wat ik een grote lijnen las vond ik het meer kritiek op het Pinkpop publiek dan op Ares zelf.


Stelletje droeftoeters, vooral die Ares, ook nog even op die manier gaan schelden. Ik snap het niet… Snappen beide “artiesten” dan niet dat het grappig bedoeld is?

Inderdaad. Die tekstjes van 3voor12 waren allesbehalve grof en vooral erg luchtig geschreven. Vond het wel fijn om eens te lezen. Het is maar een knipoog hé. Mensen kunnen tegenwoordig zo licht geraakt zijn, en klagen over echt alles. Ongelofelijk. (En jaja, nu klaag ik maar eens over die mensen)
Tsja.. anderzijds vind ik het ook wel weer grappig dat het uitgerekend 3voor12 overkomt. Maar ik heb hun sponsoren al gecontacteerd, echter was de Belastingdienst het niet met mijn stelling eens. Dus nu ga ik de belastingdienst maar boycotten.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.112
2.293
Mooie reclame toch?

Ik had nog nooit van Naaz en Ares gehoord.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
vond het vooral erg flauw.

volgens mij hebben ze gewoon de resencies geplaatst die ze toch al klaar hadden staan, wat ik veel vaker bij 3voor12 vermoed hoor, die Atze krijg ik ook kromme tenen van
Ow zeker waar hoor, Atze vind zijn eigen mening soms ook iets te belangrijk om deze laat hij ook doordrukken in zijn artikelen. Vond zijn artikelen over Frank Turner vorig jaar op Lowlands ook een beetje raar... (ging ook gedeeltelijk over de uiterlijk van de man).

Nu vind ik dat we daar allemaal opzich wel tegen moeten kunnen. Maar aangezien Atze en zijn 3voor12 collega's zelf ook niet vies van is om op de barricades te staan tegenover een ander inzicht/mening. Vind ik het wel weer grappig dat ze er nu zelf een beetje van langs krijgen.

Al is dit iedereen morgen weer vergeten.

 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
Nieuwe namen voor de zusjes Rock Am Ring en Rock Im Park. Ook hierbij weer wat nieuwe kanshebbers voor Pinkpop. Billy Talent zou leuk zijn! :)

Nach der Absage der Jubiläumsausgaben von Rock am Ring und Rock im Park in diesem Jahr, wurden mit System Of A Down, Green Day und Volbeat jüngst die Headliner aus 2020 für die 2021er Editionen der Zwillingsfestivals bestätigt. Die aktuelle Bandwelle präsentiert den Fans nunmehr zahlreiche weitere Top-Acts die vom 11. bis 13. Juni 2021 am Nürburgring und in Nürnberg auftreten werden.

Neu dabei sind:
Billy Talent, Broilers, Korn, Fall Out Boy, Deftones, The Offspring, Rea Garvey, Airbourne, Weezer, Bilderbuch, NF, Alan Walker, Powerwolf, Trettmann, Royal Republic, The Distillers und SSIO.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken