Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Nou, ja, Pinkpop heeft berichten er over geplaatst ja... De regeling is vanuit Mojo oa bepaald.
Op de site is genoeg info te vinden.

maar om de deadline van de voucher aanvraag en de geld teruggave aanvraag zo voorbij te laten, met enkel een hele kleine aanhaal in de aankondiging van de NL acts vorige week. Maar niet nog de laatste 24 uur een klein beetje aandacht er aan geven als reminder, is niet te veel gevraagd lijkt me... Je geeft de kaartkopers nu geen keuze meer.

Voor mij hoeven ze het niet te doen, ik hou mijn kaart no matter what. Er zijn vast nog meer trouwe Pinkpoppers. Maar doe het in ieder geval voor de mensen die net voor Pinkpop 2020 die ene (dag)kaarten voor zaterdag of zondag hebben. De mensen voor de vrijdag heb je grotendeels wel gedekt, omdat headliner RHCP al vast ligt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand een keuze kan maken op basis van zaterdag en zondag. Of, dat kan ook, die informatie is niet nodig omdat grotendeels al de meeste dagkaarten omgezet zijn naar vouchers?

Dat zou ik ook wel willen weten, hoe de verhoudingen kaart behouden, voucher en geld teruggave zit??
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.430
Nou, ja, Pinkpop heeft berichten er over geplaatst ja… De regeling is vanuit Mojo oa bepaald.
Op de site is genoeg info te vinden.

Helaas wel foutieve informatie want er staat nog steeds een verkeerde datum bij de aanvraag voor vouchers in de Nederlandse versie van de website. :p

Ze hadden vandaag inderdaad op z'n minst er even een reminder uit kunnen gooien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.430
In meer positief nieuws: Wanneer verwachten jullie de overige headliners? Voor of na de zomer?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
In meer positief nieuws: Wanneer verwachten jullie de overige headliners? Voor of na de zomer?
Na vandaag, kunnen ze het helemaal laten afhangen van wanneer een headliner zelf de tour aankondigen zal.
Of dat nu wel of niet Malone of GnR is. GnR is zo'n act die een hele tour in een keer bekend maken. Dat zou je bij een Metallica of Pearl Jam ook kunnen verwachten bijvoorbeeld.

Vanaf morgen kunnen ze het ook laten liggen tot september/oktober en dan pas de verkoop starten begin november. Kijk ik niet eens gek van op.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.036
1.851
Oei, het is wel echt komkommertijd, aangezien het hier enkel en alleen nog maar gaat over de beroerde refund service.

Mochten jullie je bij gebrek aan betere onderwerpen gaan vervelen: het Festileagues spel is echt FANTASTISCH om te doen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Nou ik heb wel een puntje... rickhuissen

Ik heb namelijk het vermoeden dat er 1 of 2 nieuwe headliners in het verhaal gaan komen.
Maar, dat baseer ik enkel op het feit van de nog lege dag van Firenze Rocks.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat GnR op beide (Pinkpop en Firenze) terugkomt, dan moeten ze twee dagen achter elkaar spelen.
Dat zit me niet lekker, er moet die 19e en 20e juni minstens 1 nieuwe headliner op tour zijn?

Nou kan het zijn dat er voor 2021 al een aantal tours in de pijpleiding zaten. Het kan zijn misschien voor Pinkpop of misschien voor Firenze.
Dat er dus een act van formaat, nou heb ik de naam Metallica in het RW topic voorbij zien komen. En ik had sterk het vermoeden dat ze sowieso op stonden europese data te pakken in de zomer van 2021 (sloegen sowieso 2020 europa over). Kunnen ze nu alsnog doen, eerst in mei de VS data inhalen die 2020 gecanceld zijn en vervolges juni/juli naar europa.
Metallica heeft overigens nog nooit op FirenzeRocks gestaan, GnR nog nooit op Pinkpop.
Of GnR was 2017 een succes op Firenze en Metallica is een graag geziene headliner op Pinkpop?
In beide gevallen, stel dat GnR vervangen zou worden door Metallica, ik denk dat op enkele GnR die hard fans na er weinig gemopperd zal worden?
Ik noem maar even iets he...
 

timvn

Playlistbediener
3 mrt 2020
32
4
Nog even over Marshmello, hij staat (zover bevestigd) op 7 juli in Canada, en op 18 augustus weer in Oostenrijk. Op Songkick staat ook dat hij op 4 juni in Zweden, en op 23 juli in Polen staat maar zo'n apps zijn altijd een beetje onbetrouwbaar. Zou hij nog komen? en anders, wat zou een goede vervanger zijn want weet niet of ze de iemand uit een totaal ander genre op die plek neer zullen zetten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Hurricane en Soutside (tijdens Pinkpop) delen zojuist weer een deel van de lineup.
Hierdoor zetten ze nu 1:1 het affiche terug van 2020 voor 2021.
Dat is wel een noemenswaardig!

Pinkpop deelde het affiche 2020 met Hu/So : Dermot Kennedy, Of Monsters and Men, Twenty One Pilots, Nothing But Thieves en JC Stewart.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
772
1.283
Frank van der Lende staat nu op (leeg) Megaland….

nu met Chef Special, waar het afgelopen zaterdag bij slechts een drone bleef van 3FM
https://twitter.com/Frank3FM/status/1273199341453352960

misschien een opname voor het weekend of voor een aankondiging

edit: 3FM bericht er achter aan : “Zaterdag zie je het eindresultaat…”

Chef Special heeft op hun Instagram Stories gezet, terwijl ze op het Pinkpop terrein stonden, ze morgen met een aankondiging komen. Bevestiging voor Pinkpop 2021?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
[SIZE= large]NOG[/SIZE] [SIZE= xx-large]365[/SIZE] [SIZE= x-large]DAGEN TOT PINKPOP!![/SIZE]

dat zijn veel dagen, maar het voelt als maar 1 jaar... ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Chef Special heeft op hun Instagram Stories gezet, terwijl ze op het Pinkpop terrein stonden, ze morgen met een aankondiging komen. Bevestiging voor Pinkpop 2021?
tegenvallertje
10 shows in juli in Bloemendaal

Ik had eigenlijk inmiddels wel weer een aankondiging voor Pinkpop verwacht, maar helaas....
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
772
1.283
royke wrote:
Chef Special heeft op hun Instagram Stories gezet, terwijl ze op het Pinkpop terrein stonden, ze morgen met een aankondiging komen. Bevestiging voor Pinkpop 2021?

tegenvallertje
10 shows in juli in Bloemendaal

Ik had eigenlijk inmiddels wel weer een aankondiging voor Pinkpop verwacht, maar helaas….

Ja idd, hier dezelfde reactie. Moet zeggen dat ik toch eigk wel meer informatie van Pinkpop had verwacht deze week. Zeker rond deze tijd als normaal iedereen richting Landgraaf zou afreizen lijkt het me juist mooi als je nog een aantal artiesten bekend kan maken. Ik heb mijn weekendticket gewoon gehouden, maar zoals hiervoor al vaak benoemd is eigenlijk alleen gebaseerd op de vrijdag. Wat dat betreft vind ik het echt zeer matige communicatie vanuit Pinkpop. Had toch echt veel beter gekund lijkt me.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
615
288
Wellicht ook wat info over Pinkpop 2021? Zou een mooi moment zijn om wat namen te droppen, zo in een weekend met volop aandacht voor Pinkpop in de media.

 

D02

Dagopener
2 jan 2019
515
225
eric corton zal die vraag zeker gaan stellen vanavond, maar of er een duidelijk antwoord komt??
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
615
288
Zit echt te genieten van al die hoogtepunten van de beste Pinkpop-optredens in de historie op NPO Extra 2. Krijg je echt weer enorm veel zin van om naar een festival te gaan.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Hoor ik Jan nou zeggen dat de 3 headliners vastliggen en dezelfde zijn als dit jaar?
Volgens mij liggen de drie headliners vast. Hij heeft wat moeten schuiven en veranderen dacht ik.
Maar Eric Corton mocht er weer niet op ingaan
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.430
Als die headliners vastliggen, waarom hebben ze deze week dan niet aan kaartkopers laten weten wie die headliners zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken