Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Vindt ik vrij slecht van de organisatie als ze vandaag met niks komen en morgen de dealine. Ik ga volgend jaar weer maar voor de mensen die twijfelen is dit wel erg balen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
vreemd idd...

ook opvallend niets op sociale media, waar het hiervoor elke dag wel "iets" was.

misschien te ver gezocht, maar terwijl Kensington op Radio2 wordt ingestart, bedenk ik me dat afgelopen 2 uur, Twenty One Pilots, Danny Vera, ChefSpecial en Guns N Roses nog zijn langsgekomen. maar dat is wel heel ver gezocht natuurlijk...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Ja dat is vergezocht. Radio 2 is ook geen partner toch?

Als ze vandaag met niks komen en die deadline ook zo hard laten staan dan moet de solidariteit bij Pinkpop blijkbaar alleen vanuit de kaarthouders komen.

Teleurstellend
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
531
244
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200615_00164259/pinkpop-artiesten-doen-alsnog-live-optredens-vanuit-paradiso

Op NPO 3FM wordt komend weekend met optredens van voorgaande edities ook aandacht besteed aan het festival. Het digitale festival wordt via de Facebookpagina afgesloten met een speech van Mr. Pinkpop, Jan Smeets.

Zal hier dan een reeks namen bekend gemaakt worden???
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200615_00164259/pinkpop-artiesten-doen-alsnog-live-optredens-vanuit-paradiso

Op NPO 3FM wordt komend weekend met optredens van voorgaande edities ook aandacht besteed aan het festival. Het digitale festival wordt via de Facebookpagina afgesloten met een speech van Mr. Pinkpop, Jan Smeets.

Zal hier dan een reeks namen bekend gemaakt worden???
nu ook via Pinkpop :
https://www.pinkpop.nl/2020/pinkpop-op-tv-radio-en-online-in-het-weekend-van-19-20-en-21-juni-2020/
Het complete programma check je hier:
Vrijdag 19 juni

Online Pinkpop Quiz + KINK afterparty
Online | 19:45 – 01:00 uur

Zaterdag 20 juni

Pinkpop Radio
NPO 3FM | 16:00 – 22:00 uur
Twenty One Pilots op Pinkpop 2014
NPO 3FM | Vanaf 20:00 uur
Q&A met Jan Smeets, door Eric Corton
Online | Vanaf 21:00 uur
“Pinkpop 2020” vanuit Paradiso
NPO3 | Vanaf 22:35 uur

Zondag 21 juni

Pinkpop Radio
NPO 3FM | 16:00 – 22:00 uur
Kensington op Pinkpop 2017
NPO 3FM | Vanaf 20:00 uur


niets over de deadline morgen? en geen nieuws?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Ja dat is vergezocht. Radio 2 is ook geen partner toch?

Als ze vandaag met niks komen en die deadline ook zo hard laten staan dan moet de solidariteit bij Pinkpop blijkbaar alleen vanuit de kaarthouders komen.

Teleurstellend

Volgens mij heeft Frank van der Lende afgelopen weekend wel een item gemaakt op Megaland. Zijn uitzending begint om 16:00 uur. Misschien dat daar nog een bekendmaking in zit, anders is het op zijn zachts gezegd teleurstellend inderdaad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Timmetje wrote:
Ja dat is vergezocht. Radio 2 is ook geen partner toch?

Als ze vandaag met niks komen en die deadline ook zo hard laten staan dan moet de solidariteit bij Pinkpop blijkbaar alleen vanuit de kaarthouders komen.

Teleurstellend

Volgens mij heeft Frank van der Lende afgelopen weekend wel een item gemaakt op Megaland. Zijn uitzending begint om 16:00 uur. Misschien dat daar nog een bekendmaking in zit, anders is het op zijn zachts gezegd teleurstellend inderdaad.
klopt, waren ook met Drone aan het vliegen.
ik was heel toevallig ook bij Megaland.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Hopen dan maar dat ze met een aankondiging komen en dat het niet voor de quiz is.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze geruisloos morgen die deadline over laten gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
k kan me bijna niet voorstellen dat ze geruisloos morgen die deadline over laten gaan.

Ik vind het vreemd?
Ze kunnen toch niet zonder "iets" te melden over de headliners op de andere dagen die deadline sluiten?
Waxhten ze soms ergens op?
Enige wat ik me nu kan bedenken dat er zo laat nog nieuws kan komen, is omdat het nu nog vroeg in de ochtend is in VS, bijvoorbeeld pas 7:15 in Californie.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Ze hadden op z'n minst Volbeat al bekend kunnen maken toch?

Zijn er festivals in de VS die wat gaan aankondigen?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
874
353
Denk dat er niet zo veel meer komt vandaag en dat vind ik toch wel apart want je hebt nu vrijdag een redelijk beeld maar zaterdag en zondag niks en dan roepen op loyaliteit . Het is geen zwarte cross waar je een kaartje koopt zonder de line-up te weten
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Het is helemaal gek bij een festival als Pinkpop imo.

Pinkpop had tot 2020 geen early bird verkoop en verkocht de kaarten pas na de persconferentie (waar vrijwel alle namen bekend werden gemaakt). Publiek is gewend pas kaarten te kopen als er namen zijn. Ze waren tot voor kort stoïcijns tegen early bird.

Zou ietwat de omgekeerde wereld zijn als ze nu van mensen verwachten kaarten te houden voor een festival met een klein handje bekende namen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Zou natuurlijk inderdaad te gek voor woorden zijn dat je oproept tot solidariteit en vervolgens de kaarthouders voor wat 2 van de 3 dagen betreft volledig (op wat Nederlandse opvulling na) in het ongewisse laat. Zeker ook gelet op hetgeen Mart hierboven terecht aangeeft.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.821
12.147
Zou natuurlijk inderdaad te gek voor woorden zijn dat je oproept tot solidariteit en vervolgens de kaarthouders voor wat 2 van de 3 dagen betreft volledig (op wat Nederlandse opvulling na) in het ongewisse laat. Zeker ook gelet op hetgeen Mart hierboven terecht aangeeft.
Komt bij dat ik het niet eens ben met dat "redelijke" beeld op vrijdag. Nederlandse namen zijn, denk ik, voor velen ook niet de namen die ze doet overhalen. En ja, precies. Dat van solidariteit wordt nu wel een beetje krom. Moet van twee kanten komen.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
874
353
Oasiss wrote:
Zou natuurlijk inderdaad te gek voor woorden zijn dat je oproept tot solidariteit en vervolgens de kaarthouders voor wat 2 van de 3 dagen betreft volledig (op wat Nederlandse opvulling na) in het ongewisse laat. Zeker ook gelet op hetgeen Mart hierboven terecht aangeeft.

Komt bij dat ik het niet eens ben met dat “redelijke” beeld op vrijdag. Nederlandse namen zijn, denk ik, voor velen ook niet de namen die ze doet overhalen. En ja, precies. Dat van solidariteit wordt nu wel een beetje krom. Moet van twee kanten komen.
Redelijk is gebaseerd op dat je de twee grootste namen van die dag wel terug ziet komen en met kensington ook wel een redelijk naam hebt en de daar een betere oordeel op kan maken dan een dag met een paar nl namen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Oasiss wrote:
Zou natuurlijk inderdaad te gek voor woorden zijn dat je oproept tot solidariteit en vervolgens de kaarthouders voor wat 2 van de 3 dagen betreft volledig (op wat Nederlandse opvulling na) in het ongewisse laat. Zeker ook gelet op hetgeen Mart hierboven terecht aangeeft.

Komt bij dat ik het niet eens ben met dat “redelijke” beeld op vrijdag. Nederlandse namen zijn, denk ik, voor velen ook niet de namen die ze doet overhalen. En ja, precies. Dat van solidariteit wordt nu wel een beetje krom. Moet van twee kanten komen.

Ja, daar is RHCP, Kensington en 21 Pilots nu wel bekend, toch? Denk dat dit nog wel een redelijk beeld geeft (als in; bij Pinkpop draait het natuurlijk voor een groot deel om die bovenkant). Maar goed, dit had natuurlijk - ook met betrekking tot vrijdag inderdaad - op een veel nettere manier opgelost kunnen en moeten worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ze zouden op z'n minst aan kunnen geven :
"mensen we kunnen nog geen zekerheid geven over de grote namen / headliners van zaterdag en zondag, ben je zelf daarom ook niet zeker, vraag dan nu nog je voucher aan"
Dat lijkt me toch het minste wat ze nog kunnen doen?

Helemaal niets doen, zou ik ook helemaal niet netjes vinden.
 

RS80

Playlistbediener
3 dec 2016
19
4
Ikzelf heb zo iets van als om 19.00uur nog verder niks bekend is over de zondag dan vraag ik mijn geld gewoon terug. Of toch gewoon die vouchers, want zou ik die niet gebruiken krijg ik alsnog mijn geld terug. Zou het in ieder geval niet netjes vinden als ze nu niks bekend maken wat betreft de grotere namen. Al is het maar door aan te geven dat ze met die en die bezig zijn en er van uit gaan dat dat wel goed komt. Straks vraag ik mijn geld terug, komen ze bij wijze van spreken volgende week met de aankondiging van Guns n Roses en Volbeat. En dan ben ik nog een jaar aan het wachten op mijn geld. Is toch maar een vreemde situatie zo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken