Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.053
ondertussen Volbeat, SOAD en Green Day terug voor RaR/RiP

maar ook Green Day terug voor Firenze.
Echter, op 17 juni.
Dat wil zeggen dat enkel 19 juni open is voor GnR hier.
Zou krap zijn, 19 juni Firenze en 20 juni Pinkpop voor GnR???

Lijkt me niet dat Guns 2 dagen na elkaar in 2 verschillende landen speelt.
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
95
30
Kreeg net bericht green day is verplaats naar 23 juni 2021 in stads park Groningen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Na de nieuwe bevestigingen deze ochtend van NovaRock, RaR/RiP en Firenze...
Ik laat GnR nog even bij waarschijnlijk wel staan, echter is door de dag 19 juni open voor Firenze een krappe situatie ontstaan tov Pinkpop 20 juni, waar GnR niet / nauwelijks 2 dagen achter elkaar speelt.
(Firenze geeft wel aan dat verdere informatie over de lineup binnenkort zal worden gecommuniceerd)
Ik verwacht rond aankomend weekend duidelijkheid voor Pinkpop, dat denk ik tenminste...

update:

Bevestigd :
Red Hot Chili Peppers, Twenty One Pilots
Kensington, Frenna Deluxe, Ten Times A Million, Elle Hollis, Joost, Danny Vera, NONA, The KIK, Ares

Hoogst waarschijnlijk wel :
Guns N Roses, Volbeat, Anderson . Paak, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Supergrass, Of Monsters and Men, Frank Carter & The Rattlesnakes, Dermot Kennedy, JC Stewart, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, The Last Internationale, The Pretty Reckless, Mabel, Querbeat

Waarschijnlijk afvallers :
5 Seconds of Summer, Disturbed, Gojira, Rag N Bone Man
NL-acts : Chef’Special, Floor Jansen

Waarschijnlijk Nieuw tov 2020:
System of a Down

 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
437
338
Blijf hoe dan ook hopen op Guns ‘n Roses, zeker omdat ik hier zo naar uit keek en ze heel lang geleden een keer gezien heb.

Verwacht inderdaad snel meer nieuws. Ik ga toch wel zoals altijd. Maar zou Pinkpop goed staan als mensen met dagkaarten voor de zaterdag en zondag voor de 15e duidelijkheid geven zeker over de headliners. En zou niet dan de datum verruimen tot het wel bekend is.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Dus Volbeat bevestigd voor RaR/RiP en Novarock vandaag. Dan lijkt dat Volbeat ook wel de tour rond heeft voor 2021. Dan mogen ze toch ook wel van Pinkpop iets laten horen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
als je bekijkt wat ongeveer de "zekerheidjes" zijn van 2020 tov 2021 voor Pinkpop...
zo'n 31 grote kanshebbers (waarvan 11 bevestigd) en 18 nog onzeker

Vrijdag 18 Juni 2021
Red Hot Chilli Peppers
Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Kensington // 5SOS // Keane // Ellie Goulding // Lost Frequencies – live // Supergrass // Frenna Deluxe // Balthazar // Bishop Briggs // JC Stewart // Querbeat // Maisie Peters // Saint PHNX // Ten Times A Million // Elle Hollis

Zaterdag 19 Juni 2021
Post Malone // Marshmello
Ragn’n’Bone Man // Crowded House // Chef’Special // Deftones // James Arthur // Floor Jansen // Liam Payne // Mabel // Danny Vera // Joost // Frank Carter & The Rattlesnakes // Sea Girls // NONA // The Big Moon

Zondag 20 Juni 2021
Guns n’ Roses
Volbeat // Anderson .Paak & The Free Nationals // Disturbed // Zara Larsson // Gojira // Dermot Kennedy // The Pretty Reckless // Of Monsters and Men // The Marcus King Band // Inhaler // The KIK // The Last Internationale // Ares // Velvet Volume
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Misschien dat ze Posty wel vervangen voor:

EaJu1hBXYAEigtI
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.529
Het zou wel een stunt zijn iig. En voor haar fans een kans om kaarten te halen zonder hun bankrekening leeg te hoeven halen. :D

Ik zou Celine Dion dan ook wel weer leuk vinden op de zondag. Na Volbeat en SOAD.

Of kunnen we niet gewoon Dion & Roses doen? Dat GnR wel komt maar Axl thuislaat en Celine Dion al die nummers laat zingen? Dan haal ik sowieso een dagkaart want dat wil ik niet missen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.053
Er zijn weinig artiesten waar ik meer de kriebels van krijg dan Celine Dion. Brrr.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ik ga voorlopig toch nog uit van GnR en heel voorzichtig toch een beetje van Malone/Marshmello... althans tot er definitief berichten zijn van acts en Pinkpop.
Echter, in principe kan op zondag ook Volbeat doorschuiven als headliner, als "noodscenario" voor het geval GnR niet komt. Of Foo Fighters moeten de dag na Rock in Rio Lissabon terug willen komen.
Voor zaterdag zou SOAD kunnen, maar dat baseer ik op de zondag van Hellfest 2020 met SOAD.
Metallica vind ik nog wel iets om in de gaten te houden voor 2021, maar geen idee waarom eigenlijk? Zie die naam vaak langskomen.
Vrijdag start ticketverkoop Download UK, daar zit vast rond dit weekend een aankondiging aanvast.
Daar kon ook wel eens een vervangende headliner in schuilen.
SOAD zal daar wel staan, Kiss misschien en of Iron Maiden terug komt is momenteel een groot vraagteken. Al denk ik door het missen van UK data in de 2021 tour nu, dat misschien toch nog kan voor Download. Anders zit daar vast een andere headliner bij.
Wellicht dat Hyde Park of Glastonbury hard opzoek is naar vervangende headliners, daar zit misschien een kans in voor een Pop headliner?

Als ik voor mezelf spreek, hoop ik wel op Guns N Roses op Pinkpop. Zou een mooie Benelux exclusief zijn die ze dan handhaven, ook nog. Imo waardige classic rock headliner...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
ik heb wel nog even gecontroleerd...

gelukkig heeft Celine Dion op 19 en 20 juni 2021 shows in Tel Aviv...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Heb het vermoeden dat er vandaag geen verder nieuws komt.

Misschien morgen? of anders maandag pas weer?
Ben wel benieuwd of ze de "terugkerende" buitenlandse acts in 1 keer brengen of in verschillende berichten.
Maar ook een bericht over headliners, in 1 bericht of met aparte berichten?

Lijkt me wel dat Volbeat sowieso al aangekondigd kan worden. Dat hoeven ze imo niet nog langer te laten wachten...
(zojuist ook een gig in Noorwegen 8 juni 2021 er bij voor Volbeat)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.840
12.226
Maandag zou echt randje zijn ivm die deadline. Nu is het al laat.
Ik snap zo niet dat je je kaartverkopers dit aan kan doen. Zij zorgen er gewoon voor dat je bestaansrecht hebt...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Maandag zou echt randje zijn ivm die deadline. Nu is het al laat.
Het is al laat veel te laat
Omdat het ons om het zelfde gaat
Hoeven wij niets meer te zeggen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken