Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.430
3.468
Zul je zien dat we straks

RHCP – SOAD – Green Day hebben
Verkoopt vast beter dan wat ze voor 2020 hadden staan.
Maar kunnen ze natuurlijk niet maken richting de kaarthouders, dus zal wel niet.
In dit geval zou ik een weekendticket kopen, deels omdat ik Green Day en SOAD nog nooit gezien heb, in plaats van een dagkaart voor de vrijdag wat ik nu van plan ben.
@DennisvdBr Weet jij toevallig al iets over wanneer de kaartverkoop weer herstart wordt? Misschien direct na die deadline van het geld terugvragen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.795
6.535
Ja, dat denk ik ook. Het zou mooi zijn als ze hun oorspronkelijke plan kunnen uitvoeren en Malone laten subben voor RHCP, met de Pilots op Noord.
Dan valt alleen GnR af.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.430
3.468
Ja, dat denk ik ook. Het zou mooi zijn als ze hun oorspronkelijke plan kunnen uitvoeren en Malone laten subben voor RHCP, met de Pilots op Noord.
Dan valt alleen GnR af.
Waar haal je het vandaan dat GnR afvalt? Op hun site staat toch 'postponed'?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.795
6.535
Oh nee, dat was puur in reactie op jou opmerking dat het vast beter zou verkopen mocht het toch RHCP - SOAD - Green Day worden.
Dan hoop ik gewoon dat ze Malone er alsnog als sub bij kunnen halen.

Vooralsnog is GnR idd gewoon postponed.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
morgenvroeg NovaRock Oostenrijk met 2de Lineup fase.
Waarschijnlijk hier ook SOAD aankondiging.
Maar imo interessant, Pinkpop affiche 2020 deelde sechts 4 met NovaRock:
Volbeat, Disturbed, The Pretty Reckless, The Last Internationale.

Overigens stond daar ook Foo Fighters op affiche, lijkt me met de tourdata die zij al aangekondigd hebben geen onwaarschijnlijke aankondiging.

Maar vooral voor Volbeat gaat morgen interessant worden, zitten ze er al / alweer bij voor RaR/RiP en NovaRock... Zeker voor de Pinkpop zondag.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ja, dat denk ik ook. Het zou mooi zijn als ze hun oorspronkelijke plan kunnen uitvoeren en Malone laten subben voor RHCP, met de Pilots op Noord.
Dan valt alleen GnR af.

Ik zie het al gebeuren, Post Malone die even samen met Red Hot Chili Peppers Dark Necessities doet, en met de Pilots Don't look back in anger :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=6gUFsa4mjkk[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Q2r8luTFKE4[/video]
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Volbeat, The Pretty Reckless, The Last Internationale en Querbeat voor NovaRock 2021
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.795
6.535
De kans dat of Malone of GnR vervangen gaat worden door SOAD lijkt steeds groter te worden.

Laat het dan GnR maar zijn....

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.073
De kans dat of Malone of GnR vervangen gaat worden door SOAD lijkt steeds groter te worden.

Laat het dan GnR maar zijn….

Het zou me ook verbazen als SOAD niét op Pinkpop staat. Vervanger van GnR, calling it. :)

(Vervanger voor Malone slaat nergens op toch?)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.795
6.535
Nee eens.

Mocht het wel zo zijn dan hoop ik voor tickethouders dat Pinkpop het iig wel voor 16 juni laat weten.

Misschien dat straks een update van buro PP volgt!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
De kans dat of Malone of GnR vervangen gaat worden door SOAD lijkt steeds groter te worden.

Laat het dan GnR maar zijn….
Laat het vooral niet GnR zijn...

hou toch eens op dat soort aantijgingen, alleen maar omdat jij GnR niets vind
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Verwacht niet dat SOAD Post Malone vervangt. Misschien wel op de zaterdag IBA af te sluiten zoals in 2017?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.795
6.535
Dat staat er los van. Het zou gewoon totaal onlogisch zijn om Malone te vervangen met SOAD en vrij oneerlijk naar dagkaarthouders. Die genres kunnen niet verder uiteen liggen toch....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Al is er aanleiding om te verwachten dat GnR de tour naar 2021 doorschuift, dus momenteel geen aanleiding ze niet te verwachten?

 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.430
3.468
Dat staat er los van. Het zou gewoon totaal onlogisch zijn om Malone te vervangen met SOAD en vrij oneerlijk naar dagkaarthouders. Die genres kunnen niet verder uiteen liggen toch….
Ja maar dat heb je de afgelopen paar dagen nou al drie keer gezegd, het is duidelijk.
Er is vooralsnog 0 aanleiding om te zeggen dat GnR niet komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken