Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

En er zijn gewoon festivals die wél doorgaan met namen bevestigen, had Pinkpop ook niet misstaan.

En er zijn gewoon festivals die wél doorgaan met namen bevestigen, had Pinkpop ook niet misstaan.
Over een half jaar lopen we weer te piepen dat het jammer is dat alle line-ups al bekend zijn ;).

Zou toch saai zijn als nu al te veel namen bekend worden gemaakt.
We moeten toch iets hebben om de pagina's goed te vullen...

We moeten toch iets hebben om de pagina’s goed te vullen…

Ja, normaal gesproken hebben we het nu over de kans van Metallica en Coldplay op Pinkpop..

Metallica is nog niet eens zo vreemd, lijkt me, voor 2021.

Als er deze week niets komt, dan ben ik wel zeer benieuwd naar de touraankondiging van Guns N'Roses, als die volgende week überhaupt komt... Die gaat wel heel bepalend zijn voor de Pinkpop-zondag.

edit: overigens vind ik het wel opvallend dat de voucher aanvraag van Pinkpop al voorbij is. Terwijl de voucher aanvraag periode van Firenze loopt tot 15 juli, een week na de vermeende aankondiging datum van GnR? Toeval?

via DeLimburger https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200701_00166420/vista-college-reikt-2000-diploma-s-uit-in-drive-in-op-pinkpop-terrein

Vista College reikt 2000 diploma’s uit in drive-in op Pinkpop-terrein

Op het parcours zijn diverse kleine stationnetjes ingericht, met als hoogtepunt het betreden van de mainstage van Pinkpop met de auto. Vanaf twee kanten rijden studenten in hun auto’s de ‘oprit’ op van het podium; het ‘Pinkpop ft. Vista-podium’. Hier vindt het officiële gedeelte plaats; het uitreiken en ondertekenen van het diploma.

geheel artikel : hier

Rolo wrote:

Ja, normaal gesproken hebben we het nu over de kans van Metallica en Coldplay op Pinkpop..

En geen 7 pagina's meer over Kensington...

Joslittel wrote:

Rolo wrote:

En geen 7 pagina’s meer over Kensington…
zullen we anders Volbeat doorschuiven als headliner?

Joslittel wrote:

Rolo wrote:

En geen 7 pagina’s meer over Kensington…

Of 15 pagina's over de vraag of Volbeat of 21 Pilots het meer verdiend om headliner te zijn waarna blijkt dat ze het beide niet zijn :-D

Greenday heeft zojuist de data van de verplaatste tour aangekondigd. In Juni 2021 komen ze naar Europe. Er zit nog wel een gat tussen 9 en 20 Juni.... ?

Greenday heeft zojuist de data van de verplaatste tour aangekondigd. In Juni 2021 komen ze naar Europe. Er zit nog wel een gat tussen 9 en 20 Juni…. ?

Ze staan al in Groningen he. Acts van dat kaliber spelen maar 1 show in kleine landjes als Nederland.

nog 350 dagen...

en toch, vind ik het vreemd dat er deze week niets nieuws is?
ook sociaal media stilte sinds vorige week dinsdag.

als er vandaag niets komt, leg ik mijn hoop volledig op maandag!!!

nog 350 dagen…

Waarom verwacht je nieuws? Zoals je zegt, het duurt nog 350 dagen. Normaliter komt Pinkpop toch ook pas in oktober?

DennisvdBr wrote:
nog 350 dagen…

Waarom verwacht je nieuws? Zoals je zegt, het duurt nog 350 dagen. Normaliter komt Pinkpop toch ook pas in oktober?

ik kan niet wachten op maandag.
hoop op goed nieuws voor Pinkpop!

minstens verwacht "zekerheid" over de tour van Guns N Roses, vandaar
dus zolang Pinkpop komende uren / komende paar dagen stil blijft tot die aankonding, hoe spannender het gaat worden op dat vlak imo

Rag N Bone Man er bij voor Werchter. Dan kan ik hem bij Pinkpop ook terug op het "waarschijnlijk wel" lijstje zetten.

Royal Blood en Gorillaz oa daar nieuw.
Voor Royal Blood zou een passage op Pinkpop wel eens tijd worden. Gorillaz lijkt me best een aannemelijke vervanging van Malone?

Users who are viewing this thread