Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Anderson Paak zit er ook bij Madcool niet bij. Die kunnen we denk ik helaas afschrijven voor festivals in 2021
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ondertussen nieuwe namen voor Mad Cool 2021

Anderson Paak mist hier. Maar lijkt door Puscifer vervangen op het oog.
Nou, Pinkpop, doe maar hoor!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Ai. En met Anderson Paak valt weer één van de imo tofste acts van het Pinkpop 20 affiche weg. Jammer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ai. En met Anderson Paak valt weer één van de imo tofste acts van het Pinkpop 20 affiche weg. Jammer.
als Puscifer daarvoor in de plaats komt, vette upgrade imo
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Hoezo daarvoor in de plaats komt? Dat affiche van Pinkpop was voor dit jaar nog verre van af. En voor 2021 ook lijkt me, gezien ze 0,0 naar hun kaartkopers communiceren. Had Paak getourd dan hadden die vaste beide wel in de lineup gekund.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
In ander nieuws mbt Mad Cool:

Bearing in mind all this information, as well as all the requests you have made about being able to see the complete line up before deciding what to do with your tickets etc… we have decided to extend the refund request period from next Wednesday July 8th until one week after our next announcement, when the line-up will be completed (except for the winners of the Mad Cool Talent by Vibra Mahou Competition).

Kijk, zo doe je dat Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
tja, Pinkpop zal hier ook wel enigszins onder de druk van Mojo/LiveNation/Ticketmaster zitten, oa moment van voucherperiode.
maar stukje info of reminders was zeker op z'n plaats geweest.
daar pakt Mad Cool nu wel goed uit tov zijn bezoekers (info van daar liet ook wel eens te wensen over).

Er zijn dan wel meer festivals met nog minder of geen nieuws nog, dat dan ook...
maar tov Rock Werchter, RaR/RiP of Mad Cool bijvoorbeeld loopt Pinkpop nu wel achter imo.
Pas 3 internationale namen en nog geen info over verkoop, maar ook namen die hier en daar opduiken op affiches die Pinkpop al best had kunnen aankondigen.
maar ook op sociale media niets sinds 2 weken.
de Gouden Tip stopt eind deze week, dus er zal vast nog wel iets komen, althans dat denk ik dan...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Dat die namen er niet zijn is niet zo erg. Het festival is nog een jaar weg.

Dat ze die deadline voor kaartkopers van 2020 niet hebben verlengd van juni naar september of oktober is echt één van de meest klantonvriendelijke dingen die ik ooit mbt concerten en festivals heb zien gebeuren. Dat kan gewoon echt niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
september / oktober is dan ook wat ver weg.

meeste concerten / festivals houden een week na de aankondiging van de hoofdacts aan.
dat, lijkt me al het minste.
maar, wellicht is het mogelijk na een eventuele aankondiging van de headliners van zaterdag en zondag nog een week mogelijk om alsnog vouchers / geld teruggave aan te vragen? al helemaal als er andere namen op het affiche komen, zeker voor de dagkaarthouders!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
september / oktober is dan ook wat ver weg.

meeste concerten / festivals houden een week na de aankondiging van de hoofdacts aan.
dat, lijkt me al het minste.
maar, wellicht is het mogelijk na een eventuele aankondiging van de headliners van zaterdag en zondag nog een week mogelijk om alsnog vouchers / geld teruggave aan te vragen? al helemaal als er andere namen op het affiche komen, zeker voor de dagkaarthouders!

Als ze dat laatste niet doen dan roep ik bij deze alle Pinkpopfans op met het tractor te gaan protesteren bij het Pinkpop hoofdkantoor. Dat zou een dikke middelvinger zijn naar de dagkaart bezoekers. Ow je wilde graag Mashmellow zien? Jammer man, je krijgt Mumford & Sons.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Timmetje wrote:
Ai. En met Anderson Paak valt weer één van de imo tofste acts van het Pinkpop 20 affiche weg. Jammer.

als Puscifer daarvoor in de plaats komt, vette upgrade imo

Kan me eigenlijk geen 2 acts bedenken die verder uit elkaar liggen dan Anderson Paak en Puscifer.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
DennisvdBr wrote:
september / oktober is dan ook wat ver weg.

meeste concerten / festivals houden een week na de aankondiging van de hoofdacts aan.
dat, lijkt me al het minste.
maar, wellicht is het mogelijk na een eventuele aankondiging van de headliners van zaterdag en zondag nog een week mogelijk om alsnog vouchers / geld teruggave aan te vragen? al helemaal als er andere namen op het affiche komen, zeker voor de dagkaarthouders!

Als ze dat laatste niet doen dan roep ik bij deze alle Pinkpopfans op met het tractor te gaan protesteren bij het Pinkpop hoofdkantoor. Dat zou een dikke middelvinger zijn naar de dagkaart bezoekers. Ow je wilde graag Mashmellow zien? Jammer man, je krijgt Mumford & Sons.
Daar ben ik nu wel weer weer bang voor, dat Pinkpop Mumford & Sons er alweer neer gaat zetten na die aankondiging van Mad Cool.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
september / oktober is dan ook wat ver weg.

meeste concerten / festivals houden een week na de aankondiging van de hoofdacts aan.
dat, lijkt me al het minste.
maar, wellicht is het mogelijk na een eventuele aankondiging van de headliners van zaterdag en zondag nog een week mogelijk om alsnog vouchers / geld teruggave aan te vragen? al helemaal als er andere namen op het affiche komen, zeker voor de dagkaarthouders!

Ik verwacht bij Pinkpop de aankondiging van de headliners niet tot na de zomer en tot de voorverkoop van 2021 eigenlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik verwacht bij Pinkpop de aankondiging van de headliners niet tot na de zomer en tot de voorverkoop van 2021 eigenlijk.
waarschijnlijk heeft Pinkpop daar weinig keuze in, moment aankondiging headliners.
ik denk namelijk dat de headliner(s) zelf met de aankondiging komen, als in touraankondiging.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Gojira waarschijnlijk toch ook weer terug verwachten.
Ze touren de VS tour in 2021 met Deftones, waardoor juni/juli 21 voor Gojira in EU ook weer kan.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.038
Gojira waarschijnlijk toch ook weer terug verwachten.
Ze touren de VS tour in 2021 met Deftones, waardoor juni/juli 21 voor Gojira in EU ook weer kan.
Hun show in de AB is echter afgelast zonder inhaaldatum. Geld reeds teruggekregen.
Te hopen dat ze in de plaats gewoon op een Belgisch festival staan en dus wellicht ook Pinkpop dan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Denk dat SOAD voor Pinkpop langzaamaan wel opgeschreven mag worden of niet?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Denk dat SOAD voor Pinkpop langzaamaan wel opgeschreven mag worden of niet?
ik zou denken 17e naar Graspop als vervanger Iron Maiden en 19e Noord-afsluiter op Pinkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken