Dat kan. Smaken verschillen. Reviews waren wel lovend iig.
Top 2000 is niets meer dan een Kerstig nostalgieding imo. Zou me benieuwen hoe de lijst eruit zou zien als ze hem in de zomer zoude samenstellen.
Young wist de Ziggo niet eens uit te verkopen.
Die zet je als Mojo dan niet als main op Pinkpop neer.
Helemaal niet na de tegenvallende kaartverkoop in een jaar met 2 classics als headliners.
Top 2000 is niets meer dan een Kerstig nostalgieding imo. Zou me benieuwen hoe de lijst eruit zou zien als ze hem in de zomer zoude samenstellen.
rickhuissen wrote:
Ik denk dat het precentage van die eerste groep echt een stuk hoger ligt. Nogmaals: populariteit is een lastig te definiëren begrip…
Precies…
Je moet proberen je eigen mening aan de kant te schuiven en te kijken naar wat je verwacht dat andere vergelijkbare majors gaan doen.
Dan nog lastig door mijn persoonlijke mening dat imo 21Pilots niet anders is dan Bastille of The Script die op Pinkpop ook maar sub stonden.
Volbeat vergelijk ik inmiddels met Foo Fighters of Green Day en met de positites die ze laatste jaren gehad hebben, verwacht ik van Volbeat headline spots op veel festivals.
Maar dat is mijn persoonlijke kijk.
Over Neil Young, ja ik snap dat Timmetje zegt niet populair bij jongeren… Maar er komen meer mensen op Pinkpop af dan alleen jongeren. Neil Young is sowieso next level en uiterst eindbaas als het op festivalweides aan komt. Daar kan je als organisatie niet meer omheen in 2020, als die komt is dat van ongeveer 21:30 tot 00:00 mainstage. Misschien kan je in die tijd naar 21Pilots luisteren in de silent disco in stage 4.
Young wist de Ziggo niet eens uit te verkopen.
Die zet je als Mojo dan niet als main op Pinkpop neer.
Helemaal niet na de tegenvallende kaartverkoop in een jaar met 2 classics als headliners.