Daantje wrote:
Zie young eerder hello festival headlinen dan pinkpop.
Die willen en gaan doorgroeien met bezoekers aantallen.
Hello is evenals Bospop max 30.000 bezoekers, toch?
30.000 dat is wat Pinkpop alleen al aan losse dagkaarten beschikbaar heeft per dag.
Als Mojo dan Young op een festival zet, dan moeten ze zich wel zeer serieus afvragen of Pinkpop dan niet toch de optie is.
Jan vond het al zachtsgezegd vervelend dat Mojo al Sting niet naar Pinkpop geschoven kreeg, hoe reageert hij als Young aan zijn neus voorbij gaat, denk je?
Al helemaal als een aantal ‘Champions League’ festivals hem wel zouden hebben en al helemaal als het 2019 bijna (
wie weet hoe close) gelukt was voor Pinkpop.
Voor mij is het één van volgende scenario’s, hij staat eindelijk op Pinkpop, of een los concert, of hij slaat Nederland geheel over…
Hello wil idd naar 30.000 toegroeien, dus Kravitz en Keane zullen dan ook ingeruild moeten worden voor een groter kaliber namen.
Ben benieuwd, zullen ook gewoon afhankelijk zijn van het aanbod.
En IDD, Holland blues festival zag ik over het hoofd, dat kan ook zomaar eens voor young.!!!!
Die heb volgend jaar een extra 3de dag aangekondigd ivm jubileum 5de ( miss laatste ) jaar.
Dat evenement wordt gewoon door 3 heren betaald, zien dat als hobby en draaien verlies door de grote namen waar fors voor betaald moet worden.
Willen ook geen overvolle tent, verkopen bewust de tent niet bomvol om mensen ruimte te geven.!!
Young zou daar ook zeker passen, de prijs betalen ze gewoon uit eigen zak.!
Ringo Starr enz heeft ook een fortuin gekost.!
Ik denk dat mocht young Nederland aan doen dit festival ook zeker niet moeten uitsluiten.!
Dat geld ook voor hello, stadspark, Bospop.
Zie pinkpop niet gebeuren. Mojo kan hem gewoon beter kwijt op een 30.000 festival.
Tja en wat jan wil, is niet relevant.
Die heeft nix meer te willen. Dat is inmiddels wel duidelijk geworden de laatste jaren.
ACDC komt woensdag met nieuws. Dat zal wel een stadion Tour worden.
Nogmaals, ik denk dat veel bands in navolging van Rammstein voor losse concerten gaat.
Malieveld, goffertpark. Dat diend door Mojo ook gevuld te worden.!
Kortom de vijver waaruit gevist wordt is niet zo groot voor festivals.
Ik denk dat pinkpop 1 dag met wat nieuws gaat komen.
Hoop wel 1 of 2 dagen op een ouderwets dagje pinkpop met gitaren.