Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ik durf het eigenlijk bijna niet meer te posten maar de Griek op het Pearl Jam forum hint net naar een mogelijk optreden op PP zondag de 21e.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
PJ wrote:
Ik durf het eigenlijk bijna niet meer te posten maar de Griek op het Pearl Jam forum hint net naar een mogelijk optreden op PP zondag de 21e.

Dan zouden ze echt combi headliners hebben op die dag.

Geen idee maar de Griek heeft wel bevestigd dat er de laatste week onverwachts verschuiving(en) hebben plaatsgevonden.
En dan denk ik aan Post Malone die headliner is.............................
En aan Ken die op efestivals duidelijk was dat hij niet gepland was als headliner en is doorgeschoven........
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:
Ik durf het eigenlijk bijna niet meer te posten maar de Griek op het Pearl Jam forum hint net naar een mogelijk optreden op PP zondag de 21e.


Dan zouden ze echt combi headliners hebben op die dag.

Geen idee maar de Griek heeft wel bevestigd dat er de laatste week onverwachts verschuiving(en) hebben plaatsgevonden.
En dan denk ik aan Post Malone die headliner is………………………..
Kan hoor...

Nogmaals PJ zou er de zaterdag staan. En zondag staat er zo goed als zeker een pop artiest vast (waar ik zelf een klein beetje mijn twijfels over heb, redelijk grote act.. maar laatste jaren ook niet super actief meer).

Misschien dat ze op de rest affiche gekeken hebben, en Post Malone over hebben kunnen zetten naar de zaterdag.. en dan misschien die zondag een soort dubbele headliner slot.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Moet ik toch weer terug denken aan de post van Pearl Jam laatst op sociale met "remember Pinkpop 1992"
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
PJ wrote:

Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:
Ik durf het eigenlijk bijna niet meer te posten maar de Griek op het Pearl Jam forum hint net naar een mogelijk optreden op PP zondag de 21e.


Dan zouden ze echt combi headliners hebben op die dag.


Geen idee maar de Griek heeft wel bevestigd dat er de laatste week onverwachts verschuiving(en) hebben plaatsgevonden.
En dan denk ik aan Post Malone die headliner is………………………..

Kan hoor…

Nogmaals PJ zou er de zaterdag staan. En zondag staat er zo goed als zeker een pop artiest vast (waar ik zelf een klein beetje mijn twijfels over heb, redelijk grote act.. maar laatste jaren ook niet super actief meer).

Misschien dat ze op de rest affiche gekeken hebben, en Post Malone over hebben kunnen zetten naar de zaterdag.. en dan misschien die zondag een soort dubbele headliner slot.

Ik begrijp dat jij de zondag popheadliner al weet maar deze natuurlijk niet kan delen???
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:

Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:
Ik durf het eigenlijk bijna niet meer te posten maar de Griek op het Pearl Jam forum hint net naar een mogelijk optreden op PP zondag de 21e.


Dan zouden ze echt combi headliners hebben op die dag.


Geen idee maar de Griek heeft wel bevestigd dat er de laatste week onverwachts verschuiving(en) hebben plaatsgevonden.
En dan denk ik aan Post Malone die headliner is………………………..


Kan hoor…

Nogmaals PJ zou er de zaterdag staan. En zondag staat er zo goed als zeker een pop artiest vast (waar ik zelf een klein beetje mijn twijfels over heb, redelijk grote act.. maar laatste jaren ook niet super actief meer).

Misschien dat ze op de rest affiche gekeken hebben, en Post Malone over hebben kunnen zetten naar de zaterdag.. en dan misschien die zondag een soort dubbele headliner slot.

Ik begrijp dat jij de zondag popheadliner al weet maar deze natuurlijk niet kan delen???
Ik heb wel wat gehoord, maar goed ik ga dit natuurlijk niet delen dat Kensington de zondag headliner is....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:

Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:
Ik durf het eigenlijk bijna niet meer te posten maar de Griek op het Pearl Jam forum hint net naar een mogelijk optreden op PP zondag de 21e.


Dan zouden ze echt combi headliners hebben op die dag.


Geen idee maar de Griek heeft wel bevestigd dat er de laatste week onverwachts verschuiving(en) hebben plaatsgevonden.
En dan denk ik aan Post Malone die headliner is………………………..


Kan hoor…

Nogmaals PJ zou er de zaterdag staan. En zondag staat er zo goed als zeker een pop artiest vast (waar ik zelf een klein beetje mijn twijfels over heb, redelijk grote act.. maar laatste jaren ook niet super actief meer).

Misschien dat ze op de rest affiche gekeken hebben, en Post Malone over hebben kunnen zetten naar de zaterdag.. en dan misschien die zondag een soort dubbele headliner slot.

Ik begrijp dat jij de zondag popheadliner al weet maar deze natuurlijk niet kan delen???

Zwijgen is toestemming :wink:
Zitten we straks weer met Robbie Williams opgescheept. Die gaat weer beginnen.
https://www.stereoboard.com/content/view/226103/9

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Houdt dat ook in dat er geen shows in de Ziggo Dome zullen komen?
Nee 1 keer en daar zou het ook bij blijven als ik het goed gevolgd heb. De Pinkpop geruchten blijven vaag maar duidelijk is wel dat er vrij recent aanpassingen zijn geweest in het tourschema...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Pearl Jam, alhoewel vrij snel, zou ik zeker toejuichen.
te snel...

maar, van de opties die ik kan verzinnen... kom maar
(al moet dat een ontwikkeling zijn die pas een week of zo speelt) PJ jij een idee?
die post van "remember 1992 Pinkpop" hadden ze 4 dagen terug op twitter gezet, gisteren avond laat Werchter btw ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Geintje.. nee het is echt een pop act. Maar ik kan die even niet in het openbaar delen.

Je was me net voor..... Niks zeggen, laat ons nog maar 10 pagina’s vullen :wink:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Timmetje wrote:
Pearl Jam, alhoewel vrij snel, zou ik zeker toejuichen.

te snel…

maar, van de opties die ik kan verzinnen… kom maar
(al moet dat een ontwikkeling zijn die pas een week of zo speelt) PJ jij een idee?
die post van “remember 1992 Pinkpop” hadden ze 4 dagen terug op twitter gezet, gisteren avond laat Werchter btw
1f609.svg
Dat gedoe op Twitter doen ze wel vaker en daaruit kan je niets opmaken.
De Griek is zoals ik al eerder zei echt duidelijk dat er wat geschoven is in hun tourschema. Over hoe of wat wordt niet gesproken.
Maar als Ken op efestivals ook aangeeft dat PM niet de zaterdagheadliner zou zijn weet ik wel genoeg.
De info hierover komt tegelijk binnen....
Wat ik dan wel denk is, waar blijft Coldplay in heel dit verhaal. Zijn die ooit een optie geweest voor de zaterdag?
Miss voor de vrijdag maar na afzegging is men doorgeschakeld naar RHCP?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Volgens mij is Coldplay nooit een optie geweest. Dat was meer hoop dan realiteit. Ze gaven vanaf moment 1 aan niet met het nieuwe album te touren. Die verwacht ik een jaar later met hun jubileum wel.

Robbie Williams zou wel een mooie toevoeging zijn. Graag die op de PP zondag en PJ dan naar de Ziggo Dome!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
ik denk dat RHCP de gewillige schuiver is.
gewoon vermoeden dat ze niet eerste keuze zijn, en voor de zaterdag zijn ingeschoven.
in theorie is Coldplay afgezwaaid en zou Post Malone voor Coldplay staan op vrijdag.
Durven ze Malone niet vrijdag headliner te zetten en is RHCP naar de vrijdag gesschoven, met last minute wijziging van Malone naar de zaterdag.
Ik denk dat er meer eerdere headliners afgesprongen is.
De zondag lijkt me alles behalve een zekerheidje...

zo in theorie gok ik??
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Hmm, dat zou ik dan toch een matige bovenkant vinden: RHCP, Post en Robbie Williams. Dan gaan ze een moeizame kaartverkoop tegemoet denk ik. Vooral vanwege RHCP en Robbie Williams dan.

Maar wellicht compenseert het dagprogramma dan veel. Al blinkt Pinkpop daarin de laatste jaren niet heel erg uit (al was het vorig jaar wel oke).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken