Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Bartjuh1981 wrote:

T. Roses wrote:
Heb je ook een bron hiervan?


Springsteen heeft zelf in een interview al aangegeven dat hij in Italië zal spelen volgend jaar.
Dus een Europese tour is zo goed als zeker. De vraag is: zomer, of najaar.


Ik had ooit eens horen waaien dat het najaar zou zijn en solo (zomer 2021 zou dan met E-street zijn)

Dat is ondertussen achterhaald. Springsteen heeft zelf aangegeven met zijn nieuwe solo album niet te gaan touren.
Het plan is nu. De studio in met de E Street Band om de nieuwe plaat op te nemen. Daarna gaan ze op tour en hij heeft bevestigd in Europa te gaan optreden.
Ik lees echter nergens dat ook Amerika aan bod komt volgend jaar maar ik kan me niet voorstellen dat hij daar pas in 2021 gaat optreden.
De vraag is alleen waar hij gaat starten. Zijn laatste tour in juni werd in februari bekend gemaakt. Ik verwacht nu weer zoiets.
Tenzij hij in september oktober 4 keer de Ziggo Dome gaat vullen maar dat lijkt me ook weer onwaarschijnlijk. Die speelt gewoon in juni juli op een weide voor 65.000 man. Goffertpark De Kuip Pinkpop???
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Voor wat het waard is, zangeres Pink is al geen optie meer, heeft deze week aangegeven niet op te treden in 2020. Jammer, want imo een van de weinige goede live pop acts waar ook meerdere generaties iets mee kunnen.
Nu niet om weer over Taylor Swift en gemiste kansen te beginnen... Maar toch.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
https://scontent.flux1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/74614894_2489564324412313_7410030462162173952_o.png?_nc_cat=110&_nc_oc=AQmCohS8WW8F8o-4s6W5Mubrturnp2g9oYvpbbu4NyGSCYBlu3qo4tzLkvhoH6XfvSMYkH08rN1s-rof0HRdl_wg&_nc_ht=scontent.flux1-1.fna&oh=24a1f48d96ce9bf94e75cd2a1e090c4f&oe=5E59A77C

Nagenoeg gelijk met PP
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Dat is ondertussen achterhaald. Springsteen heeft zelf aangegeven met zijn nieuwe solo album niet te gaan touren.
Het plan is nu. De studio in met de E Street Band om de nieuwe plaat op te nemen. Daarna gaan ze op tour en hij heeft bevestigd in Europa te gaan optreden.
Ik lees echter nergens dat ook Amerika aan bod komt volgend jaar maar ik kan me niet voorstellen dat hij daar pas in 2021 gaat optreden.
De vraag is alleen waar hij gaat starten. Zijn laatste tour in juni werd in februari bekend gemaakt. Ik verwacht nu weer zoiets.
Tenzij hij in september oktober 4 keer de Ziggo Dome gaat vullen maar dat lijkt me ook weer onwaarschijnlijk. Die speelt gewoon in juni juli op een weide voor 65.000 man. Goffertpark De Kuip Pinkpop???
aaaaaah, daarmee dat ik zei "ooit heb horen waaien".
Deze update had ik nog niet vernomen :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Als ik het zo zie, dan krijgen we een typische Pinkpop line up. Zeker als de derde headliner een Springsteen of the Foo Fighters is. Denk dat Dennis straks een prima spoorboekje kan maken met wellicht een keer op tijd naar bed.
Coldplay is, althans naar mijn mening [!], altijd maar een kleine kans op geweest. Sowieso qua onderbuikgevoel [!]. Een gemiste kans [!], zou ik het niet noemen. Kensington als headliner [!] zal ook niet gebeuren.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Gaat snel zo, vink hier 'prima spoorboekje', 'typische Pinkpop line up' en 'op tijd naar bed' alvast af.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
Gaat snel zo, vink hier ‘prima spoorboekje’, ‘typische Pinkpop line up’ en ‘op tijd naar bed’ alvast af.

'Noteer .... (willekeurige act) maar alvast met stift' is al een tijdje niet voorbijgekomen volgens mij, maar een echte klassieker.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Voorlopig laatste voorspelling van namen die ik sws op PP verwacht:

Red Hot Chili Peppers - Post Malone - (Popact ???)
Kensington - Volbeat - Dua Lipa -
Keane - Deftones - Zara Larsson -
De Staat - Disturbed - Snelle - Chef Special
Danny Vera - Waylon - Roxanne Hazes
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Moet zeggen dat ik de laatste tijd wel heel veel reacties lees op het Pinkpop- en Werchterforum, waarbij over een betrouwbare bron dicht bij de organisatie wordt gesproken. Daarna is het maar gissen in hoeverre het echt betrouwbaar is.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Noteer De Staat maar alvast met viltstift voor een hoge Mainstage spot.

Zo, die hebben we ook weer binnen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
"noteer maar met vilstift", jongens dat wordt een dronken bedoening!

De Staat verdient m.i. ook wel een plek hoog op mainstage (sub?) of afsluiten North.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
489
Zoals gisten al is verteld staat op de engelse site van Pinkpop dat Post Malone op vrijdag komt. Deze tekst staat erbij:

He mentions Bob Dylan, Kurt Cobain and Johnny Cash as his greatest influences: rapper, singer, songwriter and producer Austin Richard Post, aka Post Malone. His biography is full of records (78.7 million album streams on Spotify for Beerbongs & Bentleys on the day of release in April 2018, for example) and collabs including 50 Cent, Young Thug, Kanye West, Justin Bieber, Travis Scott, Ozzy Osbourne and – hey! – Red Hot Chili Peppers. His multifaceted approach allows him to immerse himself in all genres, which truly makes him one of the benchmarks of American pop music today.

Toch raar dat er in de tekst niets staat over headliner.
Zou het in eerste instantie de bedoeling zijn geweest dat hij sub zou zijn voor RHCP?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Toch raar dat er in de tekst niets staat over headliner.
Zou het in eerste instantie de bedoeling zijn geweest dat hij sub zou zijn voor RHCP?
Daar ben ik vrijwel zeker van, ja. Achteraf, blij toe dat dat niet zo is.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
892
1.465
Denken jullie dat deze editie snel uitverkoopt? Zijn toch al grote namen die bekend gemaakt zijn (naar mijn mening dan). Anders moet ik even heel snel beslissing gaan nemen namelijk ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken