Bart wrote:
Ik ben trouwens persoonlijk erg blij met RHCP en Keane, en dan vooral dat ze op dezelfde dag staan! Allebei top 10 bands voor mij, en ziet er dus naar uit dat die vrijdag een mooie dag voor mij kan worden. Ik zie mezelf niet snel naar Pinkpop gaan eerlijk gezegd, maar een dagkaartje voor de vrijdag zal ik deze keer zeker overwegen. Het hangt er een beetje vanaf wat Werchter doet mbt. deze twee namen, en of er verder nog wat leuks op de vrijdag bijkomt (110 euro blijft veel voor twee bands). Ik hoop zelf dus ook heel erg dat Keane de mainstage sub voor RHCP is en niet Noord-afsluiter, want anders zou het rennen worden.
Ik denk dat Keane geen van beide is eerlijk gezegd. Zou ze op een plekje zetten waar Kaiser Chiefs de vorige keer stond. Misschien iets later. Zo groot zijn die niet meer tegenwoordig.
Zijn wel de afgelopen twee keer (2012 en 2009) Noord-afsluiter geweest toch? En vorig jaar nog headliner op een aantal kleinere festivals. En een makkelijk uitverkochte AFAS aanstaande februari, is dat niet genoeg voor die positie?