Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Als we de RHCP al onder de hardere gitaren gaan rekenen word het tijd om weer even dit forum met rust te laten….
Ding is, het ligt niet aan dit forum, in dit geval dan. Nu ligt het gewoon aan Mojo en Buro Pinkpop, die het zo gigantisch hebben verkloot, naar mijn mening, dat RHCP onder de categorie 'hardere gitaren' valt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Nou… positieve punt, er staat een nieuwe headliner die nog nooit op Pinkpop stond, dat dan weer wel.

Ik denk dat we Pearl Jam en Coldplay sowieso kunnen doorstrepen.
ik denk dat er een popnaam bij komt of een classic act om de jonge act Malone een beetje te compenseren.
Nou zit ik zelf niet zo in de geruchten van de Pop headliners, dus daar zou ik enorm trollen om daar out of the blue ineens vanalles te gaan roepen…

Kunnen wel concluderen dat we de zondag over hebben en dat het dus niet de ontbrekende headliner van Hu/So is.
Ik kan me voorstellen Foo Fighters delen met Hellfest, of de vrijdag headliner van Graspop.
Maar als er ook inmiddels geluiden gaan dat het meeste gitaar van RHCP af komt, zie ik niet veel in een Hellfest of Graspop naam.
Misschien een oudje als Young, Springsteen of McCartney als tegenhanger voor de oudere bezoeker?

Maar momenteel, geheel blanco en een beetje overrompeld met het plotseling opduiken van Malone?
Misschien duikt er nog een pop naam de geruchten in?? Ik heb wel dat gevoel… z’n onderbuikgevoel
Heerlijk positief! Zie ik graag, daar ik het zelf niet kan opbrengen.
Maar... We gaan jou toch niet missen in Landgraaf?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
Graspop valt in hetzelfde weekend en de liefhebbers van hardere gitaren zullen vanzelfsprekend dan eerder naar Graspop dan Landgraaf afreizen. De Foos en Pearl Jam waren beide veel te snel op herhaling geweest. Dan kun je beter op het andere segment inzetten en dit jaar de vernieuwing beginnen. Mojo en Pinkpop hebben het vooralsnoy niet verkloot. Ze zijn vooralsnog juist behoorlijk goed bezig. De enige miskleun is, mits ze beschikbaar was, het niet boeken van Taylor Swift maar dat is het ook wel.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Misschien een oudje als Young, Springsteen of McCartney als tegenhanger voor de oudere bezoeker?

Young zal nooit op PP staan. Meermaals aangeven door Rob Trommelen, Smeets zelf. Die hoef je dus niet meer als gerucht te noemen.

Paul McCartney ... dan heb je voor 2/3e hetzelfde affiche als 2016. Lijkt me niet

Bruce Springsteen kan, maar als hij liever Goffertpark of Malieveld doet, dan gebeurt dat.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.518
3.017
Ik dacht dat dat nieuwe festival in het hoge noorden (ging dat nou door uiteindelijk?) juist wilde inzetten op het afvoerputje doorgeslagen hitjeskanonnen, zoals Taylor Swift, Bruno Mars, Justin Bieber, Martin Garrix, Arwin van Buren en Post Malone.

Blijkt nu Pinkpop het gewoon te gaan doen. Ik begrijp Deftones en Disturbed niet zo naast Posty. Er is toch ook helemaal niemand die beide soorten acts kan appreciëren?
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
601
579
Imo goede boeking Post Malone, heb er zelf weinig mee maar als ik naar Pinkpop zou gaan amuseer ik me zéker wel bij een of andere biertent ?

Heb zelf een zwak voor RHCP, sloten op een modderig Werchter af tijdens mijn allereerste festival-beleving in '92 ?

Een ander positief iets:
De camping gaat al op donderdagavond open!!! ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Graspop valt in hetzelfde weekend en de liefhebbers van hardere gitaren zullen vanzelfsprekend dan eerder naar Graspop dan Landgraaf afreizen. De Foos en Pearl Jam waren beide veel te snel op herhaling geweest. Dan kun je beter op het andere segment inzetten en dit jaar de vernieuwing beginnen. Mojo en Pinkpop hebben het vooralsnoy niet verkloot. Ze zijn vooralsnog juist behoorlijk goed bezig. De enige miskleun is, mits ze beschikbaar was, het niet boeken van Taylor Swift maar dat is het ook wel.
Daarom zeg ik ook "naar mijn mening". Zal waarschijnlijk vrijdag naar Landgraaf gaan en de zaterdag en zondag in België beleven. Krijg je een beetje het beste van beide festivals mee, om het zo te zeggen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
Sorry, maar Bruno Mars, Taylor Swift, Garrix, Malone en van Buuren doorgeslagen afvoerputjeshitkanonnen noemen gaat nergens over. :wink: Dat zijn allen gewoon wereldacts die op Malone na al jaren meedraaien.

En ik vind zowel bovenstaande acts als Disturbed en Deftones te gek dus juist prettig dat beide op PP staan.

Wel kloterig. Graspop èn Pinkpop èn Swift in 1 weekend. Keuzes, keuzes.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik dacht dat dat nieuwe festival in het hoge noorden (ging dat nou door uiteindelijk?) juist wilde inzetten op het afvoerputje doorgeslagen hitjeskanonnen, zoals Taylor Swift, Bruno Mars, Justin Bieber, Martin Garrix, Arwin van Buren en Post Malone.

Blijkt nu Pinkpop het gewoon te gaan doen. Ik begrijp Deftones en Disturbed niet zo naast Posty. Er is toch ook helemaal niemand die beide soorten acts kan appreciëren?
Ik kan dat prima hoor?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Bij minder gitaren en (co-)headliners kom je uit bij: Kendrick Lamar, Imagine Dragons, Florence + Machine, Eminem, The Weeknd, toch Taylor Swift, Lady GaGa, Beyonce, Ariana Grande, Justin Timberlake, Kensington. Alles lijkt mogelijk op Pinkpop.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Ik dacht dat dat nieuwe festival in het hoge noorden (ging dat nou door uiteindelijk?) juist wilde inzetten op het afvoerputje doorgeslagen hitjeskanonnen, zoals Taylor Swift, Bruno Mars, Justin Bieber, Martin Garrix, Arwin van Buren en Post Malone.

Blijkt nu Pinkpop het gewoon te gaan doen. Ik begrijp Deftones en Disturbed niet zo naast Posty. Er is toch ook helemaal niemand die beide soorten acts kan appreciëren?

Da's Pinkpop he..
Verder heb je gelijk hoor, ik heb niks met Deftones of Disturbed (al kan ik die ene cover nog wel waarderen).
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Vernieuwen oké, maar kom dan met florence, arcade fire, black keys, Greta, royal blood, rival sons. Enz. Maar zo word het een babycreche. Er moet nu toch wel een hele grote naam bijkomen:rhcp - post Malone -.......... Wil je champions league spelen
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Als het echt zo blijkt te zijn dat de headliner van zaterdag heeft afgezegd. Verwacht ik dat pinkpop net als vorig jaar nog een goede headliner probeert te vinden (ookal vind ik dat Post malone makkelijk de headline positie aan kan). Ik zat te denken aan de dinsdag van sziget dit jaar. TOP + FOO FIGHTERS maar dan post malone + foo fighters.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Vernieuwen oké, maar kom dan met florence, arcade fire, black keys, Greta, royal blood, rival sons. Enz. Maar zo word het een babycreche. Er moet nu toch wel een hele grote naam bijkomen:rhcp – post Malone -………. Wil je champions league spelen
Toch niet verkeerd om met Ronaldo en Mbappé te beginnen in je selectie toch?
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
601
579
De meeste namen voor het festival zijn al of worden nog bekendgemaakt in aanloop naar de kaartverkoop, die start op zaterdag 23 november

Dan worden het nog een drukke 10 dagen. lol

Dat zal toch niet, dan halen we hier de 250 pagina's niet eens! ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.807
Vernieuwen oké, maar kom dan met florence, arcade fire, black keys, Greta, royal blood, rival sons. Enz. Maar zo word het een babycreche. Er moet nu toch wel een hele grote naam bijkomen:rhcp – post Malone -………. Wil je champions league spelen

Maar dit kun je toch nauwelijks vernieuwen noemen? Arcade Fire? Black Keys? FATM? Dat zijn toch al allemaal doorgewinterde acts?
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Mocht PJ afgezegd hebben of iemand anders en posty daarom headliner is, hadden ze alsnog ratm kunnen proberen
 

Stefan Havermans

Playlistbediener
20 okt 2016
18
0
Timmetje, je Taylor Swift platenspeler blijft weer hangen. Je hebt zelfs kaartjes voor haar, die je misschien wil verkopen. Doe dat dan en hou eens op over die meid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken