Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
Ik blijf het zeggen. Als ze willen veranderen kunnen ze ook Taylor Swift P!NK Florence and the Machine of Beyonce eens (proberen) te boeken.

Zou ik allemaal enorm toejuichen!
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Ik blijf het zeggen. Als ze willen veranderen kunnen ze ook Taylor Swift P!NK Florence and the Machine of Beyonce eens (proberen) te boeken.

Die zullen de komende jaren vast aan de beurt komen als ze de lijn van 2020 doorzetten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Ik blijf het zeggen. Als ze willen veranderen kunnen ze ook Taylor Swift P!NK Florence and the Machine of Beyonce eens (proberen) te boeken.

Laat maar doorkomen!

Post past trouwens ook prima in die lijst.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik weet niks, ik hoor alleen.

Het was geen troll ze zouden echt misgelopen zijn.

Zo een gemis is dat nou ook niet. Iedereen die ze wil ze in kan lekker naar de Ziggo. Heb je ook gehoord wat de reden is geweest dat ze ze misgelopen zijn?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
PJ wrote:
Ik blijf het zeggen. Als ze willen veranderen kunnen ze ook Taylor Swift P!NK Florence and the Machine of Beyonce eens (proberen) te boeken.

Die zullen de komende jaren vast aan de beurt komen als ze de lijn van 2020 doorzetten.

Daar zijn ze al te laat mee. Nu praat iedereen over veranderen en verjongen en over hoe geweldig Post Malone wel niet is. Maar veranderen kan toch op verschillende manieren. En als het klopt wat indiaantje zegt zijn ze dus gewoon (weer) Pearl Jam mis gelopen en is Post Malone bij gebrek aan beter doorgeschoven.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Ik heb liever Post Malone op Pinkpop dan Pearl Jam....
Die stonden er 2 jaar geleden dan ook al.

En en is nog beter :wink:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
tom93 wrote:

PJ wrote:
Ik blijf het zeggen. Als ze willen veranderen kunnen ze ook Taylor Swift P!NK Florence and the Machine of Beyonce eens (proberen) te boeken.


Die zullen de komende jaren vast aan de beurt komen als ze de lijn van 2020 doorzetten.

Daar zijn ze al te laat mee. Nu praat iedereen over veranderen en verjongen en over hoe geweldig Post Malone wel niet is. Maar veranderen kan toch op verschillende manieren. En als het klopt wat indiaantje zegt zijn ze dus gewoon (weer) Pearl Jam mis gelopen en is Post Malone bij gebrek aan beter doorgeschoven.

Soms gebeuren goede dingen per ongeluk, penicilline bijvoorbeeld.
 

bramk23

Nieuw lid
7 feb 2018
4
0
Leuk dat de eerste en enige voorspelling van mij meteen uitkomt met Post Malone. Lijkt me een goede headliner als een van de grootste (Misschien wel de grootste) hiphop/pop artiesten van het moment.

Heb hem live gezien op Sziget afgelopen zomer, en hij gaf een sterke show, al was die met iets meer dan een uur wel veel te kort naar mijn mening...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Ik heb liever Post Malone op Pinkpop dan Pearl Jam….
Die stonden er 2 jaar geleden dan ook al.

En en is nog beter
1f609.svg

Jij wel, mag ook natuurlijk. :wink:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Nu hoop ik alleen dat de laatste headliner inderdaad wel iets is van wat Dennis voorspelde, namelijk AC/DC of Coldplay..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Die laatste moet toch gewoon een stevige act zijn? Meeste logica zit in het 'manusje-van-alles' RHCP, de popact van Post Malone en het ontbrekende plaatjes met een stevige act.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
enige voorspelling van mij meteen uitkomt met Post Malone. Lijkt me een goede headliner als een van de grootste (Misschien wel de grootste) hiphop/pop artiesten van het moment.

Laatste act is ook een popact. RHCP is de ' harde' gitaren headliner dit jaar.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
wenteldave wrote:
enige voorspelling van mij meteen uitkomt met Post Malone. Lijkt me een goede headliner als een van de grootste (Misschien wel de grootste) hiphop/pop artiesten van het moment.

Laatste act is ook een popact. RHCP is de ‘ harde’ gitaren headliner dit jaar.
Arm Pinkpop.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Die laatste moet toch gewoon een stevige act zijn? Meeste logica zit in het ‘manusje-van-alles’ RHCP, de popact van Post Malone en het ontbrekende plaatjes met een stevige act.

Laatste act is ook een popact. RHCP is de ‘ harde’ gitaren headliner dit jaar.

Sorry, eerdere post verkeerde quote...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Klinkt goed!
Geef eens een hint :-D :wink:

Robbie Williams?
Dua Lipa?
Ariane Grande?

Ik zet mn gok in op Adele.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Als we de RHCP al onder de hardere gitaren gaan rekenen word het tijd om weer even dit forum met rust te laten....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nou... positieve punt, er staat een nieuwe headliner die nog nooit op Pinkpop stond, dat dan weer wel.

Ik denk dat we Pearl Jam en Coldplay sowieso kunnen doorstrepen.
ik denk dat er een popnaam bij komt of een classic act om de jonge act Malone een beetje te compenseren.
Nou zit ik zelf niet zo in de geruchten van de Pop headliners, dus daar zou ik enorm trollen om daar out of the blue ineens vanalles te gaan roepen...

Kunnen wel concluderen dat we de zondag over hebben en dat het dus niet de ontbrekende headliner van Hu/So is.
Ik kan me voorstellen Foo Fighters delen met Hellfest, of de vrijdag headliner van Graspop.
Maar als er ook inmiddels geluiden gaan dat het meeste gitaar van RHCP af komt, zie ik niet veel in een Hellfest of Graspop naam.
Misschien een oudje als Young, Springsteen of McCartney als tegenhanger voor de oudere bezoeker?

Maar momenteel, geheel blanco en een beetje overrompeld met het plotseling opduiken van Malone?
Misschien duikt er nog een pop naam de geruchten in?? Ik heb wel dat gevoel... z'n onderbuikgevoel
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Dennis, zo kennen we je weer. Positief als altijd.
Inderdaad een headliner welke nog nooit op PP stond, en wat voor 1....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken