Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Weet niet of het al gezegd is maar Ken op eFestivals:

“Yeah, Posty was not supposed to be the Saturday headliner. Originally he was the co of that day. I’m surprised that he is announced as headliner. It needs something extra to have some good ticket sales that day. ”

Wat natuurlijk ook een reden kan zijn is dat de andere headliner voor de zondag zo duur is dat de andere oorspronkelijke headliner niet meer kon ivm budget. (Misschien Coldplay ;)

Aaran wrote:

“Yeah, Posty was not supposed to be the Saturday headliner. Originally he was the co of that day. I’m surprised that he is announced as headliner. It needs something extra to have some good ticket sales that day. ”

Dat zei ik meteen al. Wie is er afgevallen zodat ze hem headliner moesten maken.

Niet gelezen, maar ik ben dus ook erg benieuwd. Misschien toch iets val PJ? Foo's? idk

PJ wrote:

Aaran wrote:

Dat zei ik meteen al. Wie is er afgevallen zodat ze hem headliner moesten maken.

Niet gelezen, maar ik ben dus ook erg benieuwd. Misschien toch iets val PJ? Foo’s? idk
Pearl Jam

En gaat de zondag ook nog een pop headliner worden
1f609.svg
(niet Coldplay). Gaat een drama worden hier.
Had ik niet iets gelezen over veel gitaren :?:

Daantje wrote:

degrotegeneraal wrote:

tom93 wrote:

degrotegeneraal wrote:

sledgehammer wrote:
Ik ben benieuwd of Dennis volgend jaar gewoon weer met een voorspelling Iron Maiden / The Who / Neil Young komt, of dat hij (en anderen) zich dan nog zullen herinneren dat Pinkpop/Mojo gewoon steevast voor de Post Malones / Justin Biebers / Bruno Marsen van deze wereld gaat?
1f61b.svg

Dennis roept altijd maar wat en ik vind dat wel vermakelijk, maar kan hem niet serieus nemen.

En we moeten jou wel serieus nemen? Wat meer respect is wel op z’n plaats.

Heeft niets met respect te maken, maar als je naar zijn posts kijkt slaat hij alleen maar onzin uit qua voorspellingen en aub neem mij niet te serieus want dat doe je jezelf al aan zie ik.

Neemt niet weg dat Dennis er gruwelijk naast zit met zn voorspelde of gehoopte headliners.

Afgezien van het feit dat Coldplay had kunnen komen gezien de opmerking van Ken19
Afgezien van het feit dat Iron Maiden idd NL aandoet maar op Bospop staat
Afgezien van het feit dat hij Harry Styles goed voorspelt had voor Sportpaleis

Dennis weet volgens mij meer dan je denkt maar soms lopen planne gewoon anders.
Daarnaast is op de man af lopen sjanteren (zoals je eerder bij Dave deed en nu bij Dennis) ronduit kinderachtig.

Afgezien van het feit dat de 12 uur aankondiging Neil young noemen en ook nog voor een extra dag is ronduit lachwekkend.
Dan ben je de wanhoop nabij.

Daantje wrote:
Neemt niet weg dat Dennis er gruwelijk naast zit met zn voorspelde of gehoopte headliners.

klopt, Maiden naar de Bospop dag
Coldplay tourt niet blijkbaar

de hele reeks van Zegut, Foo Fighters en AC/DC nog geen spoor van te bekennen.
RHCP komt met Firenze paar weken terug uit de lucht vallen.
Post Malone imo uit het niets ineens Pinkpop headliner.

Ik geeft toe, ik zit er goed naast!

Mijn eerste voorspelling was Coldplay, Ed Sheeran en Imagine Dragons. Klopt ook geen hol van. Het hele idee hier is ook speculeren en het dan niet met elkaar eens zijn.
Als iemand volgend jaar juni al de editie van 2021 invullen; kom maar op. Scheelt een hoop en dan kunnen we daar gelijk op mekkeren.

Aaran wrote:

PJ wrote:

Aaran wrote:

Niet gelezen, maar ik ben dus ook erg benieuwd. Misschien toch iets val PJ? Foo’s? idk

Pearl Jam
De tour van Pearl Jam is al weken rond. Aldus de Griek.
Ik denk dat Pearl Jam nooit een optie is geweest voor PP.

Aaran wrote:

PJ wrote:

Aaran wrote:

Pearl Jam

Gebaseerd op?

Timmetje wrote:

Daantje wrote:

degrotegeneraal wrote:

tom93 wrote:

degrotegeneraal wrote:

sledgehammer wrote:
Ik ben benieuwd of Dennis volgend jaar gewoon weer met een voorspelling Iron Maiden / The Who / Neil Young komt, of dat hij (en anderen) zich dan nog zullen herinneren dat Pinkpop/Mojo gewoon steevast voor de Post Malones / Justin Biebers / Bruno Marsen van deze wereld gaat?
1f61b.svg

Dennis roept altijd maar wat en ik vind dat wel vermakelijk, maar kan hem niet serieus nemen.

En we moeten jou wel serieus nemen? Wat meer respect is wel op z’n plaats.

Heeft niets met respect te maken, maar als je naar zijn posts kijkt slaat hij alleen maar onzin uit qua voorspellingen en aub neem mij niet te serieus want dat doe je jezelf al aan zie ik.

Afgezien van het feit dat Coldplay had kunnen komen gezien de opmerking van Ken19
Afgezien van het feit dat Iron Maiden idd NL aandoet maar op Bospop staat
Afgezien van het feit dat hij Harry Styles goed voorspelt had voor Sportpaleis

Dennis weet volgens mij meer dan je denkt maar soms lopen planne gewoon anders.
Daarnaast is op de man af lopen sjanteren (zoals je eerder bij Dave deed en nu bij Dennis) ronduit kinderachtig.

Afgezien van het feit dat de 12 uur aankondiging Neil young noemen en ook nog voor een extra dag is ronduit lachwekkend.
Dan ben je de wanhoop nabij.

Jongens laten we maar ophouden met speculeren en voorspellen. Straks hebben we het mis en hebben we allemaal Daantje op ons dak.

RHCP, ja ik heb ze nooit live gezien. Vind meeste nummers wel leuk alleen hoor ik veel verhalen dat ze live aanzienlijk minder kwaliteit leveren. Echter denk ik dat hun Show en enthousiasme naar het publiek het wel maakt voor mij.

In 2016 waren ze op dreef op Pinkpop en in de Ziggo trouwens ook. Anthony goed bij stem. Ze hadden er beide shows zin in. Maar goed...het fluctueert nogal de shows van de RHCP.

Coldplay, Metallica, Foo Fighters, Pearl Jam zouden toch niet Post Malone als co-headliner hebben gehad maar absoluut headliner zijn geweest?

Lijkt me dan eerder een popact met de grootte van een Twenty One Pilots, Florence And The Machine of Imagine Dragons.

RHCP, ja ik heb ze nooit live gezien. Vind meeste nummers wel leuk alleen hoor ik veel verhalen dat ze live aanzienlijk minder kwaliteit leveren. Echter denk ik dat hun Show en enthousiasme naar het publiek het wel maakt voor mij.

In 2016 waren ze op dreef op Pinkpop en in de Ziggo trouwens ook. Anthony goed bij stem. Ze hadden er beide shows zin in. Maar goed…het fluctueert nogal de shows van de RHCP.

Ja dat dus het wisselt per persoon qua ervaring met RHCP. Ik zie het vanzelf wel.

DennisvdBr wrote:

Daantje wrote:

klopt, Maiden naar de Bospop dag
Coldplay tourt niet blijkbaar

de hele reeks van Zegut, Foo Fighters en AC/DC nog geen spoor van te bekennen.
RHCP komt met Firenze paar weken terug uit de lucht vallen.
Post Malone imo uit het niets ineens Pinkpop headliner.

Ik geeft toe, ik zit er goed naast!

Mijn eerste voorspelling was Coldplay, Ed Sheeran en Imagine Dragons. Klopt ook geen hol van. Het hele idee hier is ook speculeren en het dan niet met elkaar eens zijn.
Als iemand volgend jaar juni al de editie van 2021 invullen; kom maar op. Scheelt een hoop en dan kunnen we daar gelijk op mekkeren.

Er zit een verschil tussen een voorspelling doen of aan de lopende band 165 pagina`s de wijsheid in pacht hebben kwa headliners.

Als PP wil veranderen snap ik niet waarom ze bijvoorbeeld niet acts boeken als Taylor Swift Beyonce P!NK Florence and The Machine.....

Don’t shoot the messenger, ik zeg alleen dat ik weet dat het PJ zou zijn.

En toch besloten hebben dat ze de 21ste Ziggo doen en dan een dagje pauze willen? Persoonlijk vind ik het niet erg dat PJ niet komt. Doe idd maar eens een keer wat anders.

Users who are viewing this thread