Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik denk dat Rick en PJ precies de spijker op de kop slaan. Als Pinkpop betaalt, had Taylor Swift ook gewoon op Pinkpop gestaan. Lijkt me niet dat ze een principiële afkeer heeft van NL. Maar kennelijk verwacht Pinkpop ook gewoon weer met de bands á la rhcp genoeg mensen naar Megaland te trekken.

Dat laatste stuk (specifiek het meervoud BANDS) kan ik me niet in vinden. Vooropgesteld dat we nog 0% garantie hebben dat de Peppers er inderdaad staan, weet Pinkpop best dat ze het niet gaan redden met 3 headliners á la RHCP. Echter zijn er wel uitstekende combinaties te maken met RHCP als één van de drie, mits er een of twee grotere publiekstrekkers naast geprogrammeerd worden. En daarvoor zijn genoeg namen te noemen die in de buurt zijn. Je hebt dus zeker niet de volledige 'trein der superheadliners' gemist nu grote vis Taylor Swift gepasseerd is. Je moet echter wel op twee van de volgende wagons springen...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Welke klappers blijven er nog over die op tour zijn.
Springsteen Coldplay Pearl Jam zijn voor zeker op tour.
GnR??
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Coldplay heeft aangegeven met het nieuwe album niet op tour te gaan. Zal het dan een soort best of festivalshow worden?

Ik hoop niet dat ze er bij PP dan klakkeloos vanuitgaan dat Coldplay sowieso hun dag en vrijwel alle weekendtickets de deur uit laat vliegen en dat we alsnog een mooi dagprogramma gaan zien als Coldplay komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Welke klappers blijven er nog over die op tour zijn.
Springsteen Coldplay Pearl Jam zijn voor zeker op tour.
GnR??
AC/DC?
Coldplay?
Springsteen?
Muse?
Foo Fighters? (maar 2018 al gewees)
Pearl Jam? (maar 2018 al gewees)

(Neil Young?)
(Volbeat?)
(TOP?)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Ondertussen is PP social alleen bezig met een Ticketmaster prijsvraag.

Hopelijk blijft het voor PP daarbij vandaag.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ondertussen is PP social alleen bezig met een Ticketmaster prijsvraag.

Hopelijk blijft het voor PP daarbij vandaag.

Als RHCP al aangekondigd gaat worden dan gaat dat niet vandaag worden. Ik denk persoonlijk dat ze er niet staan maar das meer een gevoel
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
PJ wrote:
Welke klappers blijven er nog over die op tour zijn.
Springsteen Coldplay Pearl Jam zijn voor zeker op tour.
GnR??

AC/DC?
Coldplay?
Springsteen?
Muse?
Foo Fighters? (maar 2018 al gewees)
Pearl Jam? (maar 2018 al gewees)

(Neil Young?)
(Volbeat?)
(TOP?)
Straks komen ze met TOP RHCP en Coldplay.
Met andere woorden, 1 megaheadliner en 2 mindere, qua budget dan. Over smaak valt te twisten maar ook op dat gebied vind ik het 2 mindere......
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
DennisvdBr wrote:

PJ wrote:
Welke klappers blijven er nog over die op tour zijn.
Springsteen Coldplay Pearl Jam zijn voor zeker op tour.
GnR??


AC/DC?
Coldplay?
Springsteen?
Muse?
Foo Fighters? (maar 2018 al gewees)
Pearl Jam? (maar 2018 al gewees)

(Neil Young?)
(Volbeat?)
(TOP?)

Straks komen ze met TOP RHCP en Coldplay.
Met andere woorden, 1 megaheadliner en 2 mindere, qua budget dan. Over smaak valt te twisten maar ook op dat gebied vind ik het 2 mindere……

Voor dat trio zou ik tekenen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
PJ wrote:

DennisvdBr wrote:

PJ wrote:
Welke klappers blijven er nog over die op tour zijn.
Springsteen Coldplay Pearl Jam zijn voor zeker op tour.
GnR??


AC/DC?
Coldplay?
Springsteen?
Muse?
Foo Fighters? (maar 2018 al gewees)
Pearl Jam? (maar 2018 al gewees)

(Neil Young?)
(Volbeat?)
(TOP?)


Straks komen ze met TOP RHCP en Coldplay.
Met andere woorden, 1 megaheadliner en 2 mindere, qua budget dan. Over smaak valt te twisten maar ook op dat gebied vind ik het 2 mindere……

Voor dat trio zou ik tekenen.
Daarom zeg ik ook, over smaak valt te twisten.
Ik zou het wat minder vinden.....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Van dat lijstje moeten er dan ook drie naar het Goffertpark. AC/DC, enColdplay lijken me voor het Goffert dan de meest logische keuzes. Grote tourende bands die Goffert aankunnen en er niet recent eerder hebben gestaan lijken in 2020 schaars.

Daarbij heb je ook het Malieveld nog....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Van dat lijstje moeten er dan ook drie naar het Goffertpark. AC/DC en Coldplay lijken me voor het Goffert dan de meest logische keuzes. Die hebben ook niet veel te kiezen dit jaar.
Volgens mij moeten er nog 2 naar Goffertpark
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Kunnen we hier ook nog iets mee? Later vandaag aankondiging:

Ondanks dat ze in het buitenland met haar band 'Nightwish' al jaren de wereld over gaat, heeft Floor Jansens bekendheid in Nederland een gigantische boost gekregen door 'De Beste Zangers'. Het legt haar geen windeieren, want een geheimzinnige tweet met de tekst 'Tomorrow...' zorgt voor aardig wat geruchten. Giel is benieuwd.
"Het gaat om één groot optreden", zegt Jansen. Veel wil ze er nog niet over kwijt, maar voegt toe: "Ik ben er heel trots op. (...) Er zijn nog zoveel mensen die nog willen komen."
De reden om Floor te bellen is vooral de Top 1000 Allertijden VIP Top 5. Floor mag een van haar favoriete tracks aller tijden toevoegen aan het rijtje, door een ander er uit te halen. Ze voegt Heart's 'Alone' toe, maar haalt Otis Redding uit de lijst. Daarmee heeft de VIP Top 5 een nieuwe nummer 1

https://www.radioveronica.nl/top-1000-allertijden-vip-top-5/floor-jansen-komt-met-groot-optreden?utm_campaign=rd+-+always+on+-+november+2019+-+wk+45&utm_medium=social&utm_source=twitter+organic&utm_content=video+-+43&utm_term=ochtendshow
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Je hebt gelijk idd. Nog 2 Goffert acts.

Mbt Nightwish: Dat zal dan de tweede headliner voor Graspop wel zijn.
Of indien NL: Nightwish in het Goffert?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Is Nightwish echt zo groot? Het is totaal niet mijn straatje, dus weet het oprecht niet. Op een meerdaags redelijk specifiek op een genre gericht festival snap ik het dan nog wel, maar ook groot genoeg voor Goffertpark?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken