Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Zou me niets verbazen als Pinkpop morgen ook met RHCP komt. Dikke meh.

(Maar we wisten al dat Hetiswaar als bron redelijk waterdicht is.)

Maar dat is nu wel ons uitgangspunt als we in gesprek gaan met festivals: we willen headlinen. Of die mogelijkheid er vervolgens is, dat is dan nog de vraag.

Ik vind het nogal arrogant. Ze zien ze al bij RW, Sziget, Pinkpop etc aankomen. CAS hebben ze al geheadlined. Ik ben bang dat dat dit jaar ook zo is. Ze kunnen best wat Nederlandse festivalletjes headliner maar dan houdt het wel op. In het buitenland kunnen ze dat sowieso wel shaken.

(Maar we wisten al dat Weetikveel als bron redelijk waterdicht is.)

Eens. Veilige maar vooral saaie boeking. Hopen dat die andere twee headliners dan uit een wat verrassendere hoek komen. Anders is Swift helemaal een gemis.

Maar goed, niet op de zaken vooruit lopen. Met een beetje mazzel hebben we morgen de eerste headliner nog niet. (Of zijn de andere twee wel tof) :-D

DennisvdBr wrote:
Firenze komt morgen met een headliner op 13 juni.
Dat is een andere headliner dan Maiden, want Maiden 13 juni al op Download UK.

Er komt morgen dus veel meer dan we denken hoor…

Firenze Rocks hint naar RHCP. Die bron op Graz gaat gewoon gelijk krijgen.

Natuurlijk

mattman wrote:

(Maar we wisten al dat Weetikveel als bron redelijk waterdicht is.)

Eens. Veilige maar vooral saaie boeking. Hopen dat die andere twee headliners dan uit een wat verrassendere hoek komen. Anders is Swift helemaal een gemis.

Maar goed, niet op de zaken vooruit lopen. Met een beetje mazzel hebben we morgen de eerste headliner nog niet. (Of zijn de andere twee wel tof)
1f600.svg

Nounou... Je doet net alsof Swift echt de heilige graal is...

Indiaantje89 wrote:
Mooie dag morgen dus.

Nee behoorlijk kut

Als je fan bent van Iron Maiden heb je toch een mooie dag morgen.
:wink:

Ook als je fan bent van de RHCP. Maar voor mij persoonlijk hoeft dat echt niet. Ik vind ze live gewoon niet goed.
Ieder zijn ding en veel zullen er blij mee zijn. Ik snap PP ook wel als ze die boeken. Trekt nog genoeg volk.

als je als Pinkpop een beetje pittig wil overkomen in 2020, dan is RHCP het niet meer tegenwoordig imo

als je als Pinkpop een beetje pittig wil overkomen in 2020, dan is RHCP het niet meer tegenwoordig imo
Ze zeggen wel eens, op Pinkpop kan alles.
Het interesseert ze niet hoe ze overkomen, als het maar verkoopt. Of dat is met RHCP, Bieber, Kensington of PJ maakt ze echt geen bal uit.
Zolang het binnen het budget past kan er veel.

Willen ze dat dan? Vorig jaar was het ook niet echt pittig en dat was de 50e verjaardag.

Ik heb mijn gedachtes over RHCP al gedeeld, maar ik snap dus niet waarom het een 'slechte' headliner zou zijn. Zelfs als je geen fan van ze bent, het is toch gewoon een hele logische headliner waar een groot publiek blij mee zal zijn en wat helemaal past bij Pinkpop? Inkopper van de categorie Pearl Jam/Muse/Foo Fighters/Green Day etc.

Wat moet Pinkpop met Taylor Swift? Ik begrijp niet zo goed waarom al die festivals tegenwoordig zo dol zijn op die popbandjes en -artiestjes. Er is helemaal niks verfrissends aan het boeken van Taylor Swift in mijn ogen, wel aan het boeken van een Slipknot of Iron Maiden als headliner. Het is alweer van veel te lang geleden dat Pinkpop zoiets aandurfde.

Iron Maiden gaat dus naar het losse concert van Bospop 9 juli.

Begrijp me niet verkeerd over RHCP.
Leuke band, imo niet echt een hoogvlieger meer, met de combinatie dat ze er 4 jaar terug nog stonden. Maakt het voor mij voor Pinkpop behoorlijk zoutloos.
Zoals ik eerder zei, wel een act die ik op een afstand zou kijken.
Maar, om door mij genoemde redenen, vind ik dit niet een mooie start qua naam.
Als we met RHCP de voorverkoop starten, dan zeg ik prima...
Benieuwd naar de dag, hoop persoonlijk op vrijdag?

Kom maar op nu, wel raar dat er nog geen activiteiten op bij Pinkpop te zien zien die duiden op een aankondiging. Behalve wat vaag gesleutel aan de site afgelopen week??

De spanning begint nu toch echt wel te stijgen... Wilde eigenlijk weer terug gaan slapen, maar ik moet steeds op m’n telefoon kijken of er ergens wat leven is te bekennen...

De spanning begint nu toch echt wel te stijgen… Wilde eigenlijk weer terug gaan slapen, maar ik moet steeds op m’n telefoon kijken of er ergens wat leven is te bekennen…
Poeh. Duik eens je nest in. Het is nog veel te vroeg voor een aankondiging.

Leuke band, imo niet echt een hoogvlieger meer, met de combinatie dat ze er 4 jaar terug nog stonden. Maakt het voor mij voor Pinkpop behoorlijk zoutloos.
Als we met RHCP de voorverkoop starten, dan zeg ik prima…

Kom maar op nu, wel raar dat er nog geen activiteiten op bij Pinkpop te zien zien die duiden op een aankondiging. Behalve wat vaag gesleutel aan de site afgelopen week??

Nu kan Maiden en Pinkpop denk ik wel voorgoed de koelkast in toch? Dit was het jaar waarop het logisch zou zijn. Nu staan ze elders in Limburg. Neem aan dat je wel gaat Dennis?

Alter Bridge en Airbourne kan je dus ook gelijk wegstrepen voor Pinkpop. Leken me twee voor de hand liggende bands eigenlijk zonder Fortarock.

Als we met RHCP de voorverkoop starten, dan zeg ik prima…

Maiden iig niet op pinkpop?..
Zoals zo vaak verteld dat dat niet gaat gebeuren.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread