Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is Nightwish echt zo groot? Het is totaal niet mijn straatje, dus weet het oprecht niet. Op een meerdaags redelijk specifiek op een genre gericht festival snap ik het dan nog wel, maar ook groot genoeg voor Goffertpark?
RHCP lijkt me toch wel een zekerheid eigenlijk. Nog terugkomend op mijn eerdere bericht met de tekst "bands á la RHCP", ik vind het eigenlijk niet eens zo'n slechte boeking. Het is gewoon weinig vernieuwend en dat past Pinkpop eigenlijk wel. Ze zijn redelijk snel terug, maar ook dat is weer niet extreem, 2016 om 2020. Daarvoor waren ze er heel lang niet.
Met TOP (of Killers) en Coldplay zou je wat mij betreft best een prima groepje headliners hebben.
Dan moeten er toch 2 grote headliners (Coldplay,G'ns,PJ,AC/DC) bijkomen, anders vind ik het maar zwak. Niet dat ik ze niet leuk vind, maar hier zal niemand een gat voor in de lucht springen.
Een bron van mij dichtbij Buro Pinkpop beweert dat Coldplay er wel staat. Vorig jaar had hij bij mij Fleetwood Mac en The Cure ook goed doorgegeven, dus wie weet heeft hij weer gelijk.
Denk dat je wat die vvk betreft niet meer dan twee weken meer in spanning zit. Als het niet in deze weken aangekondigd wordt, ga ik ervan uit dat de kaarten gewoon na de persconferentie in de verkoop gaan. Eerlijk gezegd neig ik naar het laatste.
Ik kijk dan al uit naar de tenenkrommende uitleg op (wat sowieso de eerste vraag zal zijn) waarom er geen vvk was.
Denk dat je wat die vvk betreft niet meer dan twee weken meer in spanning zit. Als het niet in deze weken aangekondigd wordt, ga ik ervan uit dat de kaarten gewoon na de persconferentie in de verkoop gaan. Eerlijk gezegd neig ik naar het laatste.
Ik kijk dan al uit naar de tenenkrommende uitleg op (wat sowieso de eerste vraag zal zijn) waarom er geen vvk was.
Een bron van mij dichtbij Buro Pinkpop beweert dat Coldplay er wel staat. Vorig jaar had hij bij mij Fleetwood Mac en The Cure ook goed doorgegeven, dus wie weet heeft hij weer gelijk.