Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Is Nightwish echt zo groot? Het is totaal niet mijn straatje, dus weet het oprecht niet. Op een meerdaags redelijk specifiek op een genre gericht festival snap ik het dan nog wel, maar ook groot genoeg voor Goffertpark?
Lijkt mij ook niet.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Je hebt gelijk idd. Nog 2 Goffert acts.

Mbt Nightwish: Dat zal dan de tweede headliner voor Graspop wel zijn.
Of indien NL: Nightwish in het Goffert?
Haha als voorprogramma van Rammstein misschien ja..
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
RHCP lijkt me toch wel een zekerheid eigenlijk. Nog terugkomend op mijn eerdere bericht met de tekst "bands á la RHCP", ik vind het eigenlijk niet eens zo'n slechte boeking. Het is gewoon weinig vernieuwend en dat past Pinkpop eigenlijk wel. Ze zijn redelijk snel terug, maar ook dat is weer niet extreem, 2016 om 2020. Daarvoor waren ze er heel lang niet.

Met TOP (of Killers) en Coldplay zou je wat mij betreft best een prima groepje headliners hebben.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ken, wie kent hem niet, bevestigd eigenlijk wel RHCP op efestivals voor PP.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Klopt, hij zegt over RHCP: And they will play Pinkpop, no doubt about that. Only question, when will they announce?
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Dan moeten er toch 2 grote headliners (Coldplay,G'ns,PJ,AC/DC) bijkomen, anders vind ik het maar zwak. Niet dat ik ze niet leuk vind, maar hier zal niemand een gat voor in de lucht springen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Had vandaag ze eigenlijk ook wel verwacht voor Pinkpop.
ja, blijkbaar alleen Firenze met RHCP.
dus geen touraankondiging van RHCP.

hoop wel dat vvk snel begint, want hoop toch niet dat de vvk start met wat ik vrees.
dan schieten de kaarten er snel door?

edit: qua verkoop zal RHCP wel als een tiet gaan hoor. Die trekken die dag uiteindelijk nog altijd wel vol hoor. Daar zal het niet aan liggen.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Een bron van mij dichtbij Buro Pinkpop beweert dat Coldplay er wel staat. Vorig jaar had hij bij mij Fleetwood Mac en The Cure ook goed doorgegeven, dus wie weet heeft hij weer gelijk.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Denk dat je wat die vvk betreft niet meer dan twee weken meer in spanning zit. Als het niet in deze weken aangekondigd wordt, ga ik ervan uit dat de kaarten gewoon na de persconferentie in de verkoop gaan. Eerlijk gezegd neig ik naar het laatste.

Ik kijk dan al uit naar de tenenkrommende uitleg op (wat sowieso de eerste vraag zal zijn) waarom er geen vvk was.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Denk dat je wat die vvk betreft niet meer dan twee weken meer in spanning zit. Als het niet in deze weken aangekondigd wordt, ga ik ervan uit dat de kaarten gewoon na de persconferentie in de verkoop gaan. Eerlijk gezegd neig ik naar het laatste.

Ik kijk dan al uit naar de tenenkrommende uitleg op (wat sowieso de eerste vraag zal zijn) waarom er geen vvk was.

Sowieso iets van: "Ja, als je de kaarten november in de verkoop doet gaat iedereen vergeten in juni dat ze een kaartje hebben gekocht"
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Coldplay/RHCP/Guns of Bruce?

Er zou sprake zijn van gitaren op Pinkpop.......dan kan ik TOP niet kwijt in dit lijstje
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Een bron van mij dichtbij Buro Pinkpop beweert dat Coldplay er wel staat. Vorig jaar had hij bij mij Fleetwood Mac en The Cure ook goed doorgegeven, dus wie weet heeft hij weer gelijk.

Ik hoop het ook
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Coldplay/RHCP/Guns of Bruce?

Er zou sprake zijn van gitaren op Pinkpop…….dan kan ik TOP niet kwijt in dit lijstje

ik vrees dat het nog iets anders gitaren is...
vandaar mijn vrees voor de vvk.

RHCP / Coldplay / ??/??

ligt er aan welke act Pinkpop deelt in Belgie imo

als het aan mij ligt sowieso vvk VOOR Coldplay aankondiging en zeker voor (die?) andere
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
bcmrmaybe wrote:
Coldplay/RHCP/Guns of Bruce?

Er zou sprake zijn van gitaren op Pinkpop…….dan kan ik TOP niet kwijt in dit lijstje

ik vrees dat het nog iets anders gitaren is…
vandaar mijn vrees voor de vvk.

RHCP / Coldplay / ??/??

ligt er aan welke act Pinkpop deelt in Belgie imo

als het aan mij ligt sowieso vvk VOOR Coldplay aankondiging en zeker voor (die?) andere
RATM is een act met gitaren.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
DennisvdBr wrote:

bcmrmaybe wrote:
Coldplay/RHCP/Guns of Bruce?

Er zou sprake zijn van gitaren op Pinkpop…….dan kan ik TOP niet kwijt in dit lijstje


ik vrees dat het nog iets anders gitaren is…
vandaar mijn vrees voor de vvk.

RHCP / Coldplay / ??/??

ligt er aan welke act Pinkpop deelt in Belgie imo

als het aan mij ligt sowieso vvk VOOR Coldplay aankondiging en zeker voor (die?) andere

RATM is een act met gitaren.

Ik zat zelf ook aan RATM te denken, of toch misschien Pearl Jam + Ziggo... Verder Twenty one pilots is toch ook wel echt gitaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
21 Pilots - RHCP - Coldplay

Of

21 Pilots - Pearl Jam - RHCP

Dus.

Wel ok lijstje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken