Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
OneRepublic geeft 8 maart een intieme show in Utrecht. Maar 5 shows in Europa. Ik schrijf ze alvast met stift op voor Pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.267
6.358
Hoi! Tijdje niet hier geweest. Maar is Kensington misschien een kanshebber?
Laatste keer was 2017. Nieuw album...
De kans dat ze terug komen wordt wel groter.
Denk dat ze er wel staan.
Leg nog maar een stift op de stapel.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
496
66
PJ wrote:
Ik verwacht snel nieuws, als ik de berichten hier zo volg…..

ik gok
4 uur dinsdag

Zal tijd worden.! Ben zeer benieuwd welke 3 headliners er staan.
Tja als een headliner groen licht geeft komt er nieuws he.
Tot die tijd is het idd kwestie van gissen en gokken.



 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.267
6.358
nou, Damian Wilson gaat gegarandeerd weer mijn Gouden Tip in.

Gisteren avond ongelofelijk genoten.
Al staat hij maar als Singer-songwriter in Garden of Love of met Wilson & friends in Stage 4...
Het enige dat de man nodig heeft is een beetje airplay imo, nummer als "Seek for Adventure", "Part of Me", maar zeker "Thrill Me" zijn ideale radio plaatjes...

Maar mijn Gouden Tip mag hij als zekerheid zien!!
Ben wel benieuwd wanneer de Gouden Tip start, dat zal over een maand zijn. Eind november of begin december meestal...

Jullie al een Gouden Tip in het achterhoofd?
Roept u maar...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.908
nou, Damian Wilson gaat gegarandeerd weer mijn Gouden Tip in.

Gisteren avond ongelofelijk genoten.
Al staat hij maar als Singer-songwriter in Garden of Love of met Wilson & friends in Stage 4…
Het enige dat de man nodig heeft is een beetje airplay imo, nummer als “Seek for Adventure”, “Part of Me”, maar zeker “Thrill Me” zijn ideale radio plaatjes…

Maar mijn Gouden Tip mag hij als zekerheid zien!!
Ben wel benieuwd wanneer de Gouden Tip start, dat zal over een maand zijn. Eind november of begin december meestal…

Jullie al een Gouden Tip in het achterhoofd?
Roept u maar…
Vallen we in herhaling? Anderhalve maand geleden ook al gedaan.
Enfin, Broken Witt Rebels of Reef, net zoals toen. Oh, en The Marcus King Band mag hun gemiste show wel inhalen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.122
372
Foals / Tame Impala / Liam Gallagher / Primal Scream / Lana Del Rey / Florence & The Machine / H.E.R. / Jorja Smith / Kali Uchis.

Niet zo zeer een gouden tip, maar een paar uit bovenstaand rijtje en ik ben er waarschijnlijk weer bij in 2020.

Ben een van de weinigen die Nederlandse acts op Pinkpop graag een speciale show ziet geven: De Dijk en Within Temptation graag.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
381
222
Ben wel razend benieuwd of Dennis gelijk krijgt dinsdag 16 uur. Gelijk die zaterdag voorverkoop alhoewel ik niks officieels hierover kan vinden.

Mochten mensen nog de op Rolling Stones hopen dan kunnen we die vergeten helaas. Er zijn plannen voor een tour Azie en Australië maar er wordt gekeken naar de verkoop van U2 met de Joshua Tree tour binnenkort daar. Verkoop uiteraard goed maar niet spectaculair. Kaartje van de Stones is altijd duurder. De voorkeur toch de VS en van de zomer afsluiten in Londen. Jaar daarop wordt de drummer 80!! en Jagger 78 in 2021. Het is aannemen dat ze afscheid nemen volgend jaar maar ja dat zegt the Who ook al sinds 1983.....

Met Coldplay en Guns and Rosés een droomlineup. Vooruit voor de jongeren Eminem of Kayne West de andere dag. Muse schrijf ik nu ook af.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Billie Eilish is ook nog een optie voor Mad Cool....
Heeft die data ook nog vrij staan.
Dus misschien toch nog geen nieuws voor Pinkpop dinsdag.

Hoop wel met je mee dat we dinsdag meer weten!!!!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.056
2.159
Billie Eilish is ook nog een optie voor Mad Cool….
Heeft die data ook nog vrij staan.
Dus misschien toch nog geen nieuws voor Pinkpop dinsdag.

Hoop wel met je mee dat we dinsdag meer weten!!!!
Stel je voor zeg...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.267
6.358
Timmetje wrote:
Billie Eilish is ook nog een optie voor Mad Cool….
Heeft die data ook nog vrij staan.
Dus misschien toch nog geen nieuws voor Pinkpop dinsdag.

Hoop wel met je mee dat we dinsdag meer weten!!!!

Stel je voor zeg…
hallo, ik ben Dennis, 40 jaar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.267
6.358
Billie Eilish is ook nog een optie voor Mad Cool….
Heeft die data ook nog vrij staan.
Dus misschien toch nog geen nieuws voor Pinkpop dinsdag.

Hoop wel met je mee dat we dinsdag meer weten!!!!
ik geloof niet dat Jan een hoge pet op heeft van Eilish?

wat ik wel durf te zeggen is dat imo 99% zeker is dat Coldplay naar Pinkpop komt, maar wel afwachten of we die 1% niet krijgen...

daarnaast blijf ik er bij dat er minstens een headliner staat die er nog nooit stond, wat goed mogelijk is.

en ik zeg het nog een keer, kijk goed naar de headliners in de lijst acts van Trommelen...
want ik denk dat je daar voor 2020 veel aan kan zien?
https://www.mojo.nl/over-mojo/wij-zijn-mojo/de-mensen-van-mojo/boekingen/boekers/rob-trommelen/
Artiesten: o.a. AC/DC, ZZ Top, Arcade Fire, Lenny Kravitz, Neil Finn, Pearl Jam, Eagles, Julio Iglesias, KoRn, Slash, John Mayer, Coldplay, Dream Theater, Placebo, Depeche Mode, Black Sabbath, Volbeat, Fleetwood Mac, Roger Waters en Iron Maiden
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.355
10.983
Ik zit er klaar voor! Hopelijk wordt dit eindelijk de week waarin de grote festivals hun stilzwijgen gaan doorbreken.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.298
4.586
Ik geloof niet dat het voor Pinkpop relevant is of Jan een hoge pet van een potentiele headline-act opheeft.

Hoop wel ook dat er langzaam wat meer duidelijk gaat worden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Timmetje wrote:
Billie Eilish is ook nog een optie voor Mad Cool….
Heeft die data ook nog vrij staan.
Dus misschien toch nog geen nieuws voor Pinkpop dinsdag.

Hoop wel met je mee dat we dinsdag meer weten!!!!

ik geloof niet dat Jan een hoge pet op heeft van Eilish?

wat ik wel durf te zeggen is dat imo 99% zeker is dat Coldplay naar Pinkpop komt, maar wel afwachten of we die 1% niet krijgen…

daarnaast blijf ik er bij dat er minstens een headliner staat die er nog nooit stond, wat goed mogelijk is.

en ik zeg het nog een keer, kijk goed naar de headliners in de lijst acts van Trommelen…
want ik denk dat je daar voor 2020 veel aan kan zien?
https://www.mojo.nl/over-mojo/wij-zijn-mojo/de-mensen-van-mojo/boekingen/boekers/rob-trommelen/

Artiesten: o.a. AC/DC, ZZ Top, Arcade Fire, Lenny Kravitz, Neil Finn, Pearl Jam, Eagles, Julio Iglesias, KoRn, Slash, John Mayer, Coldplay, Dream Theater, Placebo, Depeche Mode, Black Sabbath, Volbeat, Fleetwood Mac, Roger Waters en Iron Maiden

Jan boekt Mad Cool niet....

Jij zet in op nieuws voor Pinkpop omdat je ervan uit gaat dat Mad Cool morgen met Coldplay komt. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Misschien komen ze wel met Eilish. Wat zou betekenen dat Mad Cool nieuws geen Pinkpop nieuws is.

Hebben we morgen hetzelfde verhaal als toen tijdens NOS, want toen zou Coldplay ook worden aangekondigd....
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Timmetje wrote:
Billie Eilish is ook nog een optie voor Mad Cool….
Heeft die data ook nog vrij staan.
Dus misschien toch nog geen nieuws voor Pinkpop dinsdag.

Hoop wel met je mee dat we dinsdag meer weten!!!!

ik geloof niet dat Jan een hoge pet op heeft van Eilish?

wat ik wel durf te zeggen is dat imo 99% zeker is dat Coldplay naar Pinkpop komt, maar wel afwachten of we die 1% niet krijgen…

daarnaast blijf ik er bij dat er minstens een headliner staat die er nog nooit stond, wat goed mogelijk is.

en ik zeg het nog een keer, kijk goed naar de headliners in de lijst acts van Trommelen…
want ik denk dat je daar voor 2020 veel aan kan zien?
https://www.mojo.nl/over-mojo/wij-zijn-mojo/de-mensen-van-mojo/boekingen/boekers/rob-trommelen/

Artiesten: o.a. AC/DC, ZZ Top, Arcade Fire, Lenny Kravitz, Neil Finn, Pearl Jam, Eagles, Julio Iglesias, KoRn, Slash, John Mayer, Coldplay, Dream Theater, Placebo, Depeche Mode, Black Sabbath, Volbeat, Fleetwood Mac, Roger Waters en Iron Maiden

Timmetje maakt echter wel een goed punt door te stellen dat morgen niet per se Coldplay wordt voor Mad Cool. En dan is het niet zeker dat Pinkpop deze week wel met nieuws komt.

Op eFestivals zien ze in ieder geval hints naar Pixies, Twenty One Pilots en Arcade Fire in de teaser van Mad Cool.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken