Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is toch ook best een vergezochte theorie? Als je dit erin wilt zien kan dat prima, maar zeker niet de enige mogelijke uitleg of voor de hand liggend.
PS. Blij dat we eindelijk eens wat info hebben om met elkaar over te praten!
Pixies is toch belangrijk genoeg om een aparte aankondiging te krijgen, bv. als Mad Cool inderdaad elke dag aankondigt? Enorme invloed gehad op latere bands, ook genoeg meezingers voor het publiek, snedig samenspel, live staat dat nog als een huis... Als ze er dan een gebaldere set van maken (bv. anderhalf uur), dan blijft ook het nieuwere werk beperkt. En OK, geen of nauwelijks interactie met het publiek, maar dat maakt niet uit vind ik, dat is hun stijl.
Zouden op Pinkpop perfect sub op mainstage of afsluiter van het tweede grootste podium (Noord noemen jullie dit denk ik?) kunnen zijn.
Hoezo moet dit vreemd zijn? Een aantal mensen zijn er echt een beetje teveel mee bezig..niet erg natuurlijk maar rustig afwachten en dan komt het vanzelf. Als je iedere dag gaat afwachten of een pf foto veranderd duurt het alleen maar langer
DennisvdBr wrote:
wel vreemd dat er nog geen gewijzigde profielfoto is van Pinkpop op de sociale media
Hoezo moet dit vreemd zijn? Een aantal mensen zijn er echt een beetje teveel mee bezig..niet erg natuurlijk maar rustig afwachten en dan komt het vanzelf. Als je iedere dag gaat afwachten of een pf foto veranderd duurt het alleen maar langer
Een enkeling laat zich graag gek maken hier. En daarom is het meelezen in dit topic, Bospop, RockWerchter en GMM leedvermaak. Ik moet mezelf ook heel erg inhouden om hier niet-inhoudelijke dingen te gaan posten. In deze post is dat mislukt helaas.
Timmetje wrote:
Billie Eilish is ook nog een optie voor Mad Cool….
Heeft die data ook nog vrij staan.
Dus misschien toch nog geen nieuws voor Pinkpop dinsdag.