Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Ik vind het eerlijk gezegd ook geen headliner maar ieder zijn ding. Als sub prima maar zeker geen headliner in mijn ogen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Stel nou dat morgen blijkt dat ze één van de headliners op Mad Cool zijn (grote kans), en vervolgens ook Hurricane & Southside inderdaad met 21 Pilots komen als headliner.
Waarom zou het dan daar wel kunnen maar waarom zouden ze dan voor Pinkpop te klein zijn?
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Stel nou dat morgen blijkt dat ze één van de headliners op Mad Cool zijn (grote kans), en vervolgens ook Hurricane & Southside inderdaad met 21 Pilots komen als headliner.
Waarom zou het dan daar wel kunnen maar waarom zouden ze dan voor Pinkpop te klein zijn?

Om plek te maken voor Neil Young of Iron Maiden
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
611
283
The Strokes zou toch ook prima kunnen op Pinkpop? Zijn die zo enorm alternatief dan? Vind dat wel meevallen eigenlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.163
The Strokes zou toch ook prima kunnen op Pinkpop? Zijn die zo enorm alternatief dan? Vind dat wel meevallen eigenlijk.
ik denk dat The Strokes ideaal is voor de open headliner spots op Hu/So en ook voor BKS.
althans, denk ik
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
The Strokes zou toch ook prima kunnen op Pinkpop? Zijn die zo enorm alternatief dan? Vind dat wel meevallen eigenlijk.

Mochten ze op Pinkpop staan zie ik ze dan in een Arcade Fire-slot spelen a la 2014. Maar voor een band die nu al zo weinig live speelt is de kans dat ze überhaupt op Pinkpop staan nihil.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Uit het Rock Werchter topic

Guy Berryman van Coldplay heeft in een podcast bevestigd dat hun nieuw album geen grote tour met zich meebrengt, wel ‘excited for a few shows’

Gaat om de Podcast ''Full Chat''.

GB: This won't be an album we take on tour
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Zal wat gelijkaardig zijn zoals Ghost Stories met vrij snel opnieuw een album waarmee ze wel gaan touren
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Ik moet nog bezien of Coldplay op pinkpop staat.
Ben wel een fan, wel van het oudere werk.
Voor de nieuwe single loop ik niet echt warm.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Dus.... vandaag 16u Mad Cool nieuws.
Benieuwd of daar nog wat PP acts bijzitten!!!!
En of we het puzzeltje goed ontcijferd hebben natuurlijk.

Zijn er verder deze week nog festivalaankondigingen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.163
Zijn er verder deze week nog festivalaankondigingen?
laten we vanmiddag afwachten.

als er niets komt, dan ga ik dat verwijten aan last minute verschuivingen waardoor er gewacht moet worden met aankondigingen.
ik denk dat we dan maar gewoon moeten afwachten.
maar, ik denk wel dat het het wachten waard zal zijn.

als er niets aangekondigd gaat worden deze week, mag Pinkpop imo best wel de voorverkoop van de weekendtickets starten ;)
anders schuif ik de verwachting van de vvk door naar de volgende zaterdag en dan naar volgende zaterdag en dan naar volgende zaterdag etc etc, zolang niets komt.
tot op zijn laatst 30 november, aangezien ik het wel IN november verwacht!!
misschien moeten we wachten op een gehele tour aankondiging of een gecombineerde aankondiging uit België (TW, RW of GMM), dat is vaker met gedeelde headliners. Zoals Fleetwood of Mars ook werden aangekondigd voor Boutique en Pinkpop op zelfde moment.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
als er niets komt, dan ga ik dat verwijten aan last minute verschuivingen waardoor er gewacht moet worden met aankondigingen.

Ik weet het niet. Die Mad Cool puzzel zag er niet snel in elkaar geflanst uit. Leek goed over nagedacht. Denk dan eerder dat namen in eersere geruchten niet klopten en dit is wat ze krijgen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.163
als er niets komt, dan ga ik dat verwijten aan last minute verschuivingen waardoor er gewacht moet worden met aankondigingen.

Ik weet het niet. Die Mad Cool puzzel zag er niet snel in elkaar geflanst uit. Leek goed over nagedacht.
ik had het over Pinkpop hé
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.002
577
als er niets komt, dan ga ik dat verwijten aan last minute verschuivingen waardoor er gewacht moet worden met aankondigingen.

Ik weet het niet. Die Mad Cool puzzel zag er niet snel in elkaar geflanst uit.
Dennis zal Pinkpop bedoelen. Dat er voor Mad Cool wat komt, lijkt me we vrij zeker. De vraag is hoe en wanneer... Om 14:00 zullen we eerst nog de laatste foto voor in het grid krijgen, lijkt me. En dan om 16:00 namen? Of meteen daarna? Of morgen? Ik ben benieuwd...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
De naam die vandaag door PP zou moeten worden aangekondigd zou toch gedeeld moeten zijn met Mad Cool?
Anders komt het idee dat Pinkpop ook wat zou aankondigen vandaag wel heel erg uit de lucht vallen. Dan snap ik je last minute verschuiving opmerking niet echt. Vanwaaruit was er dan aanleiding aan te nemen dat er PP nieuws zou zijn?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Kan ook zijn dat Mad Cool vanmiddag met nieuws komt en PP later deze week...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.163
De naam die vandaag door PP zou moeten worden aangekondigd zou toch worden gedeeld met Mad Cool?
Anders komt het idee dat Pinkpop ook wat zou aankondigen vandaag wel heel erg uit de lucht vallen.
is ook ontstaan uit connecting dots...

Gerucht was, Pinkpop zou zaterdag vvk starten met minstens 1 naam bekend.
Dan zou de minstens 1 naam er toch uiterlijk woensdag moeten zijn.
De verwachting was eerst, Pinkpop deelt headliner met Mad Cool.
Het lijkt er echter op, maar pin me er niet op vast, dat Mad Cool het met niet al te grote headliners gaat doen naast de grote namen die al voor Pinkpop uitgesloten zijn, althans geruchten die ik zie...

Weet niet hoor, misschien is eea de laatste weken nog zo veranderd? Dat Pinkpop wel MOET wachten.

Kan ook zijn dat Mad Cool vanmiddag met nieuws komt en PP later deze week…
dit kan idd ook
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.258
4.534
Tenzij Mad Cool nog met grote verrassingen zou komen, is toch de enige optie dat het dan TOP betreft (voor Pinkpop)?
Coldplay of welke andere random act dan ook zou inderdaad volledig uit de lucht komen vallen.

Daarnaast, welke concrete aanwijzingen zijn er dat een voorverkoop aanstaande is, of überhaupt gaat plaatsvinden? Volgens mij alleen een klein artikeltje dat dit een mogelijkheid zou zijn.

Maar goed, op dit forum is een enkeling zo stoïcijns dat het me niet zou verbazen als er nog wordt gehoopt op een vierde dag van de jubileumeditie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken