Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

En de polaroid was idd Taylor Swift.

Damn nice lijstje.

(Mijn voorspelling van de vorige pagina komt ook goed uit trouwens. Nice.)

Gigantisch vette lineup iig. Nu al.
Meen je dat? Vind het echt helemaal niks dit. Doe mij maar zoals 2018 met NineInchNails, Underworld, Qotsa, Arctic Monkeys, Depeche Mode, Massive Attack.

Allemaal gave namen maar op één dag?... Zou wel ruimte bieden voor nog wat meer rock gerelateerde namen, want is tot nu toe wel een erg groot contrast met de Jack White, Pearl Jam, The Cure, Foo Fighters, Green Day die er afgelopen jaren als headliner stonden.

Dat was hem volgens mij.
Volgens mij heb je met Swift, Pilots, Eilish en Alt-J / Pixies alle headliners wel te pakken voor Mad Cool.

Lijkt erop dat Swift en Eilish de grote headliners zijn voor festivals dit jaar.

Lekker verfrissend lijstje met veel nieuwe namen iig. Mag PP een voorbeeld aan nemen imo.

ik heb eigenlijk alleen iets met Pixies en een beetje met Swift en een heel klein beetje met TOP :lol:
echt helemaal niets met Eilish, Tove Lo en ik kan al helemaal Alt-J niet aanhoren.

dus ik vind hem persoonlijk niet zo "vet" of spannend
vooralsnog, stil vanuit Pinkpop...
die wachten natuurlijk tot ze eerst een headliner bekend kunnen maken

Taylor Swift en Billie Eilish zouden gewoon een Pinkpopdag binnen het uur uitverkopen.
TOP zou m.i. ook gewoon headliner zijn, maar op zijn minst een hele sterke sub (die gewoon de Ziggo makkelijker dan een KOL of Green Day uitverkoopt). Pixies en Alt-J zouden ook gewoon hoog op het affiche van Pinkpop staan.

Dus ja, al Pinkpop een eerste lading namen heeft die hierbij in de buurt komt, mogen ze heel blij zijn. Begin er steeds banger voor te worden.

Allemaal gave namen maar op één dag?… Zou wel ruimte bieden voor nog wat meer rock gerelateerde namen, want is tot nu toe wel een erg groot contrast met de Jack White, Pearl Jam, The Cure, Foo Fighters, Green Day die er afgelopen jaren als headliner stonden.

Het zou wel logisch zijn om deze op dezelfde dag weg te zetten. Vorig jaar waren 21P en Eilish een package samen, dus ik zie het wel zitten dat ze hetzelfde doen als in 2018: QOTSA>Depeche>NIN back to back op de twee main stages, dus Eilish>21P>Taylor.

Allemaal gave namen maar op één dag?… Zou wel ruimte bieden voor nog wat meer rock gerelateerde namen, want is tot nu toe wel een erg groot contrast met de Jack White, Pearl Jam, The Cure, Foo Fighters, Green Day die er afgelopen jaren als headliner stonden.
Wellicht is er volgend jaar gewoon niks beschikbaar in die categorie?

Is onmogelijk. Swift staat 9e op NOS.

Timmetje wrote:

Meen je dat? Vind het echt helemaal niks dit. Doe mij maar zoals 2018 met NineInchNails, Underworld, Qotsa, Arctic Monkeys, Depeche Mode, Massive Attack.
Ook meer mijn ding hoor. Maar voor de nieuwere generatie festival gangers zijn dit gewoon prima namen. Daarnaast zijn dit pas 6 namen, Mad Cool kennende zal het met de rest ook wel goed komen.

Snap nog steeds niet dat er in NL nergens een plekje was voor Taylor Swift.

mdekens wrote:

Timmetje wrote:

Ook meer mijn ding hoor. Maar voor de nieuwere generatie festival gangers zijn dit gewoon prima namen. Daarnaast zijn dit pas 6 namen, Mad Cool kennende zal het met de rest ook wel goed komen.

Dat laatste gaat er bij mij ook niet in. Is toch gewoon een kwestie van je best doen. Ik denk echt niet dat zij principieel in de Benelux alleen België wil aandoen.

x

Indiaantje89 wrote:

mdekens wrote:

Timmetje wrote:

Dat laatste gaat er bij mij ook niet in. Is toch gewoon een kwestie van je best doen. Ik denk echt niet dat zij principieel in de Benelux alleen België wil aandoen.
Eens, en ik geloof niet dat ze elkaar heel dwars zitten kwa publiek als je de ander show in centraal/Noord Nederland neer zet.

Users who are viewing this thread