Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Tenzij Mad Cool nog met grote verrassingen zou komen, is toch de enige optie dat het dan TOP betreft (voor Pinkpop)?
Coldplay of welke andere random act dan ook zou inderdaad volledig uit de lucht komen vallen.

Daarnaast, welke concrete aanwijzingen zijn er dat een voorverkoop aanstaande is, of überhaupt gaat plaatsvinden? Volgens mij alleen een klein artikeltje dat dit een mogelijkheid zou zijn.

Maar goed, op dit forum is een enkeling zo stoïcijns dat het me niet zou verbazen als er nog wordt gehoopt op een vierde dag van de jubileumeditie.

Precies mijn punt. Tenzij de Pilots een gedeelde headliner met Mad Cool zijn is er 0 reden aan te nemen dat PP met nieuws komt deze week. De enige reden dat PP al dan niet met nieuws zou komen is omdat Mad Cool dat deed en ze een headli er konden delen.

Vandaar mijn vraag: Welke last minute verandering? Alles lijkt bij Mad Cool via plan te lopen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Laatste foto van Mad Cool bevat een spinnenweb, zal wel Eilish zijn. Dus denk dat van de bands die er tot nu toe gelinkt worden aan de afbeeldingen alleen 21P relevant is voor Pinkpop, of die aap moet slaan op Arctic Monkeys maar zal wel Pixies zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Aap driehoek = De leden van Coldplay zijn laatst in de dierentuin gezien en maakt samen een driehoek voor het apenverblijf
Vliegtuig = Coldplay reist ontzettend vaak met het vliegtuig
Polaroid = Er worden heel veel foto's van Coldplay genomen
Planeet = De aarde waar Coldplay op woont en muziek maakt..duh
Veer = Krijgt Chris Martin wel vaak in zijn reet gestoken
Spinnenweb= Daar liep Chris Martin gisteren doorheen.

Lijkt me erg duidelijk dus voor Mad Cool. Coldplay kat in het bakkie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Laatste foto van Mad Cool bevat een spinnenweb, zal wel Eilish zijn. Dus denk dat van de bands die er tot nu toe gelinkt worden aan de afbeeldingen alleen 21P relevant is voor Pinkpop, of die aap moet slaan op Arctic Monkeys maar zal wel Pixies zijn.
wat ik hier en daar een beetje opvang
spinweb - Eilish, al in Ziggo (dus uitgesloten voor Pinkpop)
polaroid - Swift al benelux eclusief Boutique (dus uitgesloten voor Pinkpop)
aap - Pixies (waarschijnlijk sub)
vliegtuig - Twenty One Pilots (waarschijnlijk sub / co-head)
surfplank - Strokes
komt vast nog een headliner bij als ik het zo zie

ik verwacht geen Pinkpop nieuws als dit het is...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ik verwacht geen Pinkpop nieuws als dit het is…

Als TOP op Pinkpop staat (dat verwacht ik wel) dan komt dat niet als eerste aankondiging van Pinkpop. tenzij er gelekt wordt.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
RubenFrusciante wrote:
Laatste foto van Mad Cool bevat een spinnenweb, zal wel Eilish zijn. Dus denk dat van de bands die er tot nu toe gelinkt worden aan de afbeeldingen alleen 21P relevant is voor Pinkpop, of die aap moet slaan op Arctic Monkeys maar zal wel Pixies zijn.

wat ik hier en daar een beetje opvang
spinweb – Eilish, al in Ziggo (dus uitgesloten voor Pinkpop)
polaroid – Swift al benelux eclusief Boutique (dus uitgesloten voor Pinkpop)
aap – Pixies (waarschijnlijk sub)
vliegtuig – Twenty One Pilots (waarschijnlijk sub / co-head)
surfplank – Strokes
komt vast nog een headliner bij als ik het zo zie

ik verwacht geen Pinkpop nieuws als dit het is…
Hoort die surfplank niet gewoon bij Pixies? Aangezien de aap op de surfplank staat en Pixies een album hebben dat "Surfer Rosa" heet?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Dat zou wel een mooi rijtje zijn voor Mad Cool!

Vind het ook een mooie eerste set namen voor de bovenkant van het affiche: divers en verfrissend.

Jammer dat dan met Twenty One Pilots de minst interessante het meest waarschijnlijk is voor Pinkpop.

Verwacht net als Dennis dat er nog wat grote namen bij komen: Mad Cool pakt de laatste jaren toch stevig uit.

 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Madcool komt met Tove Lo, haha, niemand voorspeld uit de puzzelstukjes.

Edit: en Alt-j
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.150
Da's omdat ze wel vaker met meer dan één naam in keer naar buiten komen, deden ze vorig jaar en zeker in 2018 wel vaker lol.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken