Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Die puzzel lijkt in ieder geval op geen enkele wijze naar Coldplay te hinten. Pixies en 21 Pilots lijken me wel aannemelijk.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
393
404
Ik heb nooit meer wat officieels gehoord over de start van de kaartverkoop op 2 november, ik geloof er dan ook niet in.
Ik denk dat we gewoon weer tot februari/maart ergens moeten wachten totdat de vvk start en het dus nog even stil blijft vanuit het Pinkpop kamp..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Mocht Mad Cool nou inderdaad Coldplay niet hebben, is het dan met het oog op de aankondiging van andere festivals en het feit dat TW Classic niet doorgaat überhaupt nog wel aannemelijk dat Coldplay festivals gaat doen aankomend seizoen? De lijst met potentiële speelplekken wordt steeds kleiner. Je zou er vanuit gaan dat elk groot festival ze dan heeft.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.438
11.366
Ik las eerder dat Arcade Fire ook uit deze puzzle gehaald is. Hoe dan? Wat is de link?

Iemand een slim idee bij die planeet? Jupiter --> drops of Jupiter --> Train komt!! Past ook mooi bij het vliegtuig qua thematiek.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.438
11.366
Mocht Mad Cool nou inderdaad Coldplay niet hebben, is het dan met het oog op de aankondiging van andere festivals en het feit dat TW Classic niet doorgaat überhaupt nog wel aannemelijk dat Coldplay festivals gaat doen aankomend seizoen? De lijst met potentiële speelplekken wordt steeds kleiner.

Zeer terechte vraag. Mad Cool is één van de festivals die hen qua grootte wel kan hebben.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Aap driehoek = Pixies (zie uitleg MDekens)
Vliegtuig = 21 Pilots (spreekt voor zich)
Polaroid = Taylor Swift (albumcover)
Planeet = The Strokes (Volgens Efestival is de planeet The Strokes vanwege de gelijkenis met de hint op een ander festival, zie afbeelding)
Veer = Billie Eilish (Zie video)

Afbeelding Strokes en Clip Billie:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=-PZsSWwc9xA[/video]

Da's iig mijn verwachting.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Met andere woorden:

Staat 21 Pilots op Pinkpop dan hebben we idd morgen een aankondiging.
Zo niet dan kunnen we er nog wat langer op wachten.
The Strokes en Pixies staan sowieso niet op Pinkpop maar eerder op DTRH of BKS, Eilish staat in Ziggo en Swift is in België Benelux exclusive.

Voor nu geen enkele reden om aan te nemen dat Coldplay op Mad Cool staat en daardoor geen reden om aan te nemen dat ze morgen voor Pinkpop worden aangekondigd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Planeet = The Strokes (Volgens Efestival is de planeet The Strokes vanwege de gelijkenis met de hint op een ander festival, zie afbeelding)
Veer = Billie Eilish (Zie video)
de planeet en de veer horen bij de huisstijl die er al was...

dus denk ik dat die ver gezocht zijn

edit, lijkt me ook dat bij het laatste vakje de gitaar terug komt
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.438
11.366
Die 29 en 10 verwijzen dan naar 29 oktober. En de 6 en 0 waarschijnlijk naar de tijd. Komt er dan nog een 1 en een 0 bij in het laatste plaatje, 16.00 uur?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Goed gespot.

Dus grote kans op:
Pixies, Taylor, Billie, The Strokes en 21 Pilots (en volgens Efestivals dan nog Alt-J en Arcade Fire maar die zie ik er niet in) naar Mad Cool.

Aankondiging:
29-10-2019
16:00u

Leuk dat puzzelen. Mag Pinkpop ook wel doen.
Welke aanwijzing zouden ze kunnen plaatsen bij Kensington? (grapje :lol: )
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Strokes en TOP dan ook maar door naar Pinkpop. Helaas is de rest al volgens mij min of meer uitgesloten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.394
1.465
Daarvan zouden alleen Billie Eilish en 21 Pilots op Pinkpop staan, toch? Op wat voor plek even buiten beschouwing gelaten. The Strokes en Pixies zijn echt veel te alternatief voor Pinkpop.

Edit: Wil ik even aan toevoegen; het is veel te alternatief in deze prijsklasse. Ze gaan echt geen risico's nemen met die grote namen. Met kleine bandjes kan dat nog wel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Eilish ook niet, die staat al in de Ziggo en haar Europese tour start pas in juli.
Dus alleen 21 Pilots.

Wordt wel steeds spannender zo. Ook benieuwd waar Werchter mee gaat komen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Ik blijf hoop houden op The Strokes, maar denk dat je gelijk hebt hoor (reactie op Mdekens, wat zijn jullie fucking snel).
Nog eens naar de tourdata van Billie Eilish gekeken. Ze is tot 3 juni in Zuid Amerika en begint 9 juli met festivals in Europa.

Pinkpop ligt daar echt heel onhandig tussen, helaasch.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.295
875
Tuurlijk. Op elk festival als headliner maar op Pinkpop als sub.
Gaat niet gebeuren.

Ik heb blijkbaar de hele boot '21 Pilots' gemist. Is dat serieus tegenwoordig een headliner voor Pinkpop? Pukkelpop, Lowlands... oké. Maar Pinkpop toch niet?
Kan er maar moeilijk in bij mij. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken