Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Precies. Daarom hou ik een slag om de arm. Eventueel Coldplay nieuws verwacht ik eerder na dan voor de albumrelease.

Tenzij de eerste bekendmaking van Pinkpop natuurlijk tegelijkertijd met Mad Cool morgen ook 21 Pilots is. Dan is het idd een mooie Pinkpopweek.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.300
4.594
DennisvdBr wrote:

Timmetje wrote:
Billie Eilish is ook nog een optie voor Mad Cool….
Heeft die data ook nog vrij staan.
Dus misschien toch nog geen nieuws voor Pinkpop dinsdag.

Hoop wel met je mee dat we dinsdag meer weten!!!!


ik geloof niet dat Jan een hoge pet op heeft van Eilish?

wat ik wel durf te zeggen is dat imo 99% zeker is dat Coldplay naar Pinkpop komt, maar wel afwachten of we die 1% niet krijgen…

daarnaast blijf ik er bij dat er minstens een headliner staat die er nog nooit stond, wat goed mogelijk is.

en ik zeg het nog een keer, kijk goed naar de headliners in de lijst acts van Trommelen…
want ik denk dat je daar voor 2020 veel aan kan zien?
https://www.mojo.nl/over-mojo/wij-zijn-mojo/de-mensen-van-mojo/boekingen/boekers/rob-trommelen/

Artiesten: o.a. AC/DC, ZZ Top, Arcade Fire, Lenny Kravitz, Neil Finn, Pearl Jam, Eagles, Julio Iglesias, KoRn, Slash, John Mayer, Coldplay, Dream Theater, Placebo, Depeche Mode, Black Sabbath, Volbeat, Fleetwood Mac, Roger Waters en Iron Maiden



Timmetje maakt echter wel een goed punt door te stellen dat morgen niet per se Coldplay wordt voor Mad Cool. En dan is het niet zeker dat Pinkpop deze week wel met nieuws komt.

Op eFestivals zien ze in ieder geval hints naar Pixies, Twenty One Pilots en Arcade Fire in de teaser van Mad Cool.

Arcade Fire? Wist niet dat zij in de geruchten zaten. Coldplay en Arcade Fire zou al een bijzonder mooie bovenkant van een affiche zijn.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.122
372
Foals is zeker een naam om de gaten te houden.

Juist omdat ze dit jaar al op DTRH stonden en bekend is dat ze opnieuw festivals aandoen zie ik ze in 2020 wel op Pinkpop staan.

Wat mij betreft de ideale dagafsluiter van het Noordpodium.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Mad Cool lijkt iets van een puzzel te maken:

EH4-rqJWsAA0FA8


Persoonlijk kan ik hier niet veel uithalen.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
300
171
Ik zou durven gokken op Pixies. 29/10 is de datum van de bekendmaking, en naast de '6' komt er nog een '5' en '7' bij en de aap op de foto krijgt een aureool en is dus Monkey Gone to Heaven.

Pixies_monkeygonetoheaven.jpg


Enige vraag is of Pixies (nog) wel groot genoeg zijn om een aparte aankondiging te krijgen?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.300
4.594
Pixies lijken me een mooie toevoeging, ook voor Pinkpop. Maar denk dat zij eerder op BKS of DTRH zullen staan.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Pixies is totaal ongeschikt voor op Pinkpop. Laatste keer dat ze daar op main stonden, speelden ze voor anderhalve man en een paardenkop. Was echt triestig om te zien.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.300
4.594
Pixies is totaal ongeschikt voor op Pinkpop. Laatste keer dat ze daar op main stonden, speelden ze voor anderhalve man en een paardenkop. Was echt triestig om te zien.

True, bedoelde vooral dat het mij persoonlijk een mooie toevoeging leek. Maar vandaar ook dat ze beter passen op BKS of DTRH. Al zou een dag met Arcade Fire als afsluiter ook wel meer "Pixies-minded" mensen trekken.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Ik zou durven gokken op Pixies. 29/10 is de datum van de bekendmaking, en naast de ‘6’ komt er nog een ‘5’ en ‘7’ bij en de aap op de foto krijgt een aureool en is dus Monkey Gone to Heaven.

Pixies_monkeygonetoheaven.jpg


Enige vraag is of Pixies (nog) wel groot genoeg zijn om een aparte aankondiging te krijgen?

Mad Cool kondigt acts graag apart aan. Vermoedelijk zit er ook weer een reeksje dagelijkse aankondigingen aan te komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken