Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Denk niet dat Mad Cool vandaag nog met nieuws komt. Op twitter blijven ze echter wel actief gifjes plaatsen waarin ze de indruk wekken dat er snel inderdaad nog een bekendmaking komt. Met hints naar bellen/telefoons ..?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.438
2.913
Volgens mij is de organisatie achter Mad Cool één grote trol met dat gespam ;-)

Zo divers vind ik deze reeks namen niet trouwens. Billie Eilish en Taylor Swift zijn niets meer dan vrouwelijke popmuziek-hitjeskanonnen. Twenty One Pilots niet heel anders, maar dan wat mannelijker. Alt-J was mijns inziens sfeerloos toen ze op Rock Werchter subden voor de Foo’s. Pixies is de enige band die ik graag zie doorkomen en die andere band ken ik niet eens. Weet ook niet meer hoe die heet.
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Persoonlijk verwacht dat Open’er nog een naam dropt, normaliter zijn daar ook 2 bekend rond deze tijd
Aangezien vrijdag een feestdag is hier denk ik zomaar dat het morgen kan zijn.
Vorig jaar waren ze echter heel laat en was de line-up niet geweldig, voorgaande jaren veel raakvlakken met Werchter
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
In 2020 geen FortaRock...

Koren op de molen voor Pinkpop natuurlijk.
Ik zeg, laat die stevige gitaren maar door komen, er zijn vast nog opties voor Pinkpop naast Hellfest en Graspop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
inmiddels heeft Volbeat al een aardig begin aan het tourschema staan
05-07 Jun 2020 + GermanyNurburg Rock am Ring
05-07 Jun 2020 + GermanyNuremberg Rock im Park
11-13 Jun 2020 + SwitzerlandInterlaken Greenfield Festival
16 Jun 2020 + United KingdomBelfast Ulster Hall
17 Jun 2020 + United KingdomBristol O2 Academy

Nou... Kan toch bijna niet anders? Die komen naar Pinkpop imo
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Mike shinoda komt op 1-11 met nieuws (waarschijnlijk nieuw album) . Lijkt me een mooie naam voor op IBA-stage of afsluiter Brightlands tent.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.513
10.558
inmiddels heeft Volbeat al een aardig begin aan het tourschema staan

05-07 Jun 2020 + GermanyNurburg Rock am Ring
05-07 Jun 2020 + GermanyNuremberg Rock im Park
11-13 Jun 2020 + SwitzerlandInterlaken Greenfield Festival
16 Jun 2020 + United KingdomBelfast Ulster Hall
17 Jun 2020 + United KingdomBristol O2 Academy

Nou… Kan toch bijna niet anders? Die komen naar Pinkpop imo
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen? Korte lijntjes? ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.513
10.558
Mike shinoda komt op 1-11 met nieuws (waarschijnlijk nieuw album) . Lijkt me een mooie naam voor op IBA-stage of afsluiter Brightlands tent.
Begin van de avond lijkt me een prima tijd om 'm neer te zetten. Zijn solowerk trekt me bepaald niet, maar de nummers die dan van Linkin Park zou doen, zullen mij wel trekken. Echter denk ik dat er veel mensen op die manier denken. Moet je het wel doen voor die drie nummers die hij dan van Linkin Park gaat spelen...
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
DennisvdBr wrote:
inmiddels heeft Volbeat al een aardig begin aan het tourschema staan

05-07 Jun 2020 + GermanyNurburg Rock am Ring
05-07 Jun 2020 + GermanyNuremberg Rock im Park
11-13 Jun 2020 + SwitzerlandInterlaken Greenfield Festival
16 Jun 2020 + United KingdomBelfast Ulster Hall
17 Jun 2020 + United KingdomBristol O2 Academy


Nou… Kan toch bijna niet anders? Die komen naar Pinkpop imo

Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen? Korte lijntjes?
1f609.svg

Website van volbeat
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
Dus...

inmiddels woensdag zo goed als voorbij en nog geen nieuws?
Kom op Jan??????



Waar wachten we op, wat kan Jan in petto hebben?
Ik vraag me nog steeds af wat Mojo van plan is??

Ik verwacht na vandaag geen aankondiging meer dat zaterdag de voorverkoop begint.
Dus wel zullen nog een week moeten wachten dan maar.

Kom op Jan, kick die voorverkoop er in!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Was die voorverkoop eigenlijk ooit officieel door Mojo of Pinkpop bevestigd? Ook al was het maar een retweet van het originele nieuwsbericht oid?
Want Smeets gooit natuurlijk wel vaker onwaarheden de ether in.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Dus…

inmiddels woensdag zo goed als voorbij en nog geen nieuws?
Kom op Jan??????



Waar wachten we op, wat kan Jan in petto hebben?
Ik vraag me nog steeds af wat Mojo van plan is??

Ik verwacht na vandaag geen aankondiging meer dat zaterdag de voorverkoop begint.
Dus wel zullen nog een week moeten wachten dan maar.

Kom op Jan, kick die voorverkoop er in!

Ja, Dennis. Zo krijg je de pagina's wel vol.
En straks weer vol verbazing reageren dat we bijna aan de 150 pagina's zijn :wink:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.513
10.558
Website van volbeat
Daar doelde ik niet op. Snap ook niet echt hoe mijn opmerking verkeerd geïnterpreteerd kan worden, maar dat is blijkbaar wel mogelijk.

Wat ik bedoelde was dat ik me afvroeg hoe Dennis het voor elkaar heeft gekregen Volbeat naar Pinkpop te halen. Korte lijntjes?
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Dus…

inmiddels woensdag zo goed als voorbij en nog geen nieuws?
Kom op Jan??????



Waar wachten we op, wat kan Jan in petto hebben?
Ik vraag me nog steeds af wat Mojo van plan is??

Ik verwacht na vandaag geen aankondiging meer dat zaterdag de voorverkoop begint.
Dus wel zullen nog een week moeten wachten dan maar.

Kom op Jan, kick die voorverkoop er in!

Jan komt nergens mee..
Waar Mojo mee komt is afwachten.
Ik zou de verwachtingen alvast maar weer temperen.
Coldplay doen maar enkele shows, verwacht geen pinkpop.
Pearl Jam gaat naar ziggo.

Wel een verademing dat we jan niet meer zo vaak op de radio horen onzin te roepen.
Ze leren het nog wel.!
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
marcopoloo wrote:
Website van volbeat

Daar doelde ik niet op. Snap ook niet echt hoe mijn opmerking verkeerd geïnterpreteerd kan worden, maar dat is blijkbaar wel mogelijk.

Wat ik bedoelde was dat ik me afvroeg hoe Dennis het voor elkaar heeft gekregen Volbeat naar Pinkpop te halen. Korte lijntjes?

Ik lees tussendoor maar snel dus mijn excuses!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.513
10.558
wenteldave wrote:

marcopoloo wrote:
Website van volbeat


Daar doelde ik niet op. Snap ook niet echt hoe mijn opmerking verkeerd geïnterpreteerd kan worden, maar dat is blijkbaar wel mogelijk.

Wat ik bedoelde was dat ik me afvroeg hoe Dennis het voor elkaar heeft gekregen Volbeat naar Pinkpop te halen. Korte lijntjes?

Ik lees tussendoor maar snel dus mijn excuses!
Geeft niks, joh. Volgens mij had ie 'm zelf ook niet door.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Ik heb dat over de kaartverkoop nog even opgezocht. Dit stond er toen oa in de media.

De kaartverkoop voor Pinkpop 2020 start nog dit jaar. Dat heeft festivaldirecteur Jan Smeets laten weten aan de Limburger.

Naar verwachting start de kaartverkoop voor de 51e editie van het festival in november. Normaal gesproken vind de start van de ticketverkoop plaats na de officiële perspresentatie van Pinkpop. Smeets verteld dat Mojo Concerts hem heeft overtuigd om de verkoop van de tickets dit jaar na de bekendmaking van de eerste headliner te starten. Zo gaat dat bij de meeste festivals.

Ik kan me dus niet voorstellen dat ze ervan af zien. Dat zou je logisch gezien toch weer een persbericht verwachten?
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ik heb dat over de kaartverkoop nog even opgezocht. Dit stond er toen oa in de media.

De kaartverkoop voor Pinkpop 2020 start nog dit jaar. Dat heeft festivaldirecteur Jan Smeets laten weten aan de Limburger.

Naar verwachting start de kaartverkoop voor de 51e editie van het festival in november. Normaal gesproken vind de start van de ticketverkoop plaats na de officiële perspresentatie van Pinkpop. Smeets verteld dat Mojo Concerts hem heeft overtuigd om de verkoop van de tickets dit jaar na de bekendmaking van de eerste headliner te starten. Zo gaat dat bij de meeste festivals.

Ik kan me dus niet voorstellen dat ze ervan af zien. Dat zou je logisch gezien toch weer een persbericht verwachten?

Hmm en wie kwam met deze week? Maar het kan dus als ik het goed begrijp ook eind november zijn. Toevallig na 22 november na de release van coldplay's nieuwe albums?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken