Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

tom93

Dagopener
24 apr 2019
616
288
Ik denk dat een co-headline constructie bij hen ook een optie zou kunnen zijn op een festival als Pinkpop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.548
5.396
Timmetje wrote:
Waarom zou Pinkpop die nooit boeken? Helemaal na zijn laatste album (minder hiphop, meer pop) best een logische Pinkpop act.

Dat laatste album is zeker pop gericht. Ik zou het een hele goed boeking vinden (nieuwe headliner en zet een goede show neer). Dus kom maar door hoor
1f609.svg
Ik ben niet echt fan van zijn muziek, maar ook wel benieuwd hoe het live is. Maar als je een tweede ZiggoDome niet uitverkoopt (bijna = ook niet uiverkopen) dan ga moet je ook geen Goffert willen doen of Pinkpop headlinen.
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
rhcp wrote:

Timmetje wrote:
Waarom zou Pinkpop die nooit boeken? Helemaal na zijn laatste album (minder hiphop, meer pop) best een logische Pinkpop act.


Dat laatste album is zeker pop gericht. Ik zou het een hele goed boeking vinden (nieuwe headliner en zet een goede show neer). Dus kom maar door hoor
1f609.svg


Ik ben niet echt fan van zijn muziek, maar ook wel benieuwd hoe het live is. Maar als je een tweede ZiggoDome niet uitverkoopt (bijna = ook niet uiverkopen) dan ga moet je ook geen Goffert willen doen of Pinkpop headlinen.

Love gezien in 2018, grootste aanfluiting die ik heb gezien met zijn bezopen kop. Meer dan f*ck wat schreeuwen en zuipen kwam die niet.
Had de nacht slot van 1 uur tot 2 uur...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.009
6.406
Post Malone 25 juni op Tinderbox. Hij zit dus wel in Europa om en nabij Pinkpop en gaat festivals doen.
Als Woo Hah naar 50.000 (?) bezoekers wil groeien komende editie dan vermoed ik dat Posty zeker een dikke naam zou zijn voor hen samen dan met een Kendrick Lamar ofzo.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Krezip komt denk ik met een nieuw album vanavond! Krezip.nl heeft een afteller en een post op FB met "Dacht je dat dit alles was"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.334
6.515
Krezip komt denk ik met een nieuw album vanavond! Krezip.nl heeft een afteller en een post op FB met “Dacht je dat dit alles was”
wat tom93 zegt, stonden er al dit jaar, dus komen niet in 2020 (of voorlopig zelfs) terug
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.334
6.515
waar ik wel benieuwd naar ben hoeveel kaarten zal Pinkpop verkopen volgende week zaterdag.
als ik er van uit ga dat volgende week dinsdag de eerste aankondiging is en zaterdag de kaartverkoop.
met 1 headliner?

zijn volgens mij nog genoeg mensen die meer namen afwachten?
toch, als ik zo'n 20k a 25k weekend kaarten verwacht, is dat realistisch?
dagkaart afhankelijk van de headliner, maar denk wel dat er (verwacht ik) wel rond 30 duizend uit gaan...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.763
6.506
Kaartverkoop volgend op eerste headliner zaterdag.... os dat niet een beetje snel?

Hoeveel kaarten ze verkopen ligt dan natuurlijk volledig aan die eerste naam.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
616
288
Dit staat op de website van 3FM trouwens:
Verder is er nog niets bekend over een tour, al heeft Pinkpop-baas Jan Smeets in de show van Sander al laten weten dat hij 'de hoop heeft opgegeven' om hen op Pinkpop 2020 te krijgen. "Ik heb begrepen dat zij eerst concerten doen en dan pas weer festivals, dus hoelang kun je vooruit plannen? Ik geef het een beetje op, heb het zo vaak aan die band gevraagd haha!"
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
486
34
Ik heb iets gemist geloof ik; hoe weten we zo zeker dat er dinsdag nieuws komt??
 

rshagen

Playlistbediener
27 sep 2019
10
0
@tom93

Wat Jan Smeets in dat fragment zit is wel erg tegenstrijdig met wat Ken vaak zegt op efestivals forum. Zou het dan toch weer een festivaljaar worden zonder Coldplay? (Uitgezonderd Glastonbury?)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Kan ook zijn dat er een embargo op de aankondiging van Coldplay staat. Iets loslaten over de tour voor Coldplay met nieuws komt = groot risico. Dan zou ik ook zeggen wat Jan zegt.

Net iets te veel stemmetjes die het over Coldplay op festivals hebben om het verhaal van Jan te geloven.
 

rshagen

Playlistbediener
27 sep 2019
10
0
@kereltje

Zelf zou ik het tof vinden als ze festivals aandoen! Maar over de stemmetjes over wie jij het hebt. Dat is in principe toch alleen ken? Of zijn er ook andere aanwijzingingen die er naar neigen?
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Inderdaad een nieuw album van Krezip! Ze stonden er misschien afgelopen jaar nog maar zijn ze met nieuw werk niet alsnog interessant voor dit jaar?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken